Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4220
Kjenner noen til spray med godlukt som fjerner vond lukt og IKKE inneholder alkohol eller parfyme? Er allergisk mot parfyme.

Henvis gjerne til produsentens hjemmeside hvis mulig.

På forhånd takk!
Sist endret av cdrw; 2. januar 2012 kl. 14:15.
Ikke fjerner, men kanskje dekker over. Hva er det som er rota til den vonde lukta? Vil heller anbefale at du tar tak i det som lager den vonde lukta.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Ikke fjerner, men kanskje dekker over. Hva er det som er rota til den vonde lukta? Vil heller anbefale at du tar tak i det som lager den vonde lukta.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du er et geni. Hva om ts trenger denne på toalettet? Skal han slutte å gå på do?
Den vidundersprayen tror jeg ikke finnes.
Det jeg har sett av slike sprayer på det norske markede maskerer bare bæsjlukta med en kvalmende blomsterduft. Blomsten går forøvrig uidentifisert den dag idag.

Beste jeg fikk ut av slik spraya var å spraye det i en plastpose og innhalere.
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Gratulerer, du er et geni. Hva om ts trenger denne på toalettet? Skal han slutte å gå på do?
Vis hele sitatet...
Takk for at du titulerer meg som et geni. Hva om lukta ikke stammer fra toalettet?

Første bildet som kom opp i hodet mitt da jeg så denne tråden, var en kar som ikke gidder rydde etter nyttårsfesten.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Takk for at du titulerer meg som et geni. Hva om lukta ikke stammer fra toalettet?

Første bildet som kom opp i hodet mitt da jeg så denne tråden, var en kar som ikke gidder rydde etter nyttårsfesten.
Vis hele sitatet...
Tjaa, jeg hadde jo nyttårsfest. Golvet er vaska med såpe og div greier overalt. fortsatt lukter det øl og fyll i huset etter vaskinga som pågikk i hele går. Så jeg hadde også trengt en slik spray selv om jeg har tatt tak i det som lukter. Ligger vel i lufta vil je tru?
Hjelper å lufte skikkelig. Dør/vindu i hver ende av huset en times tid.
Eddik.
Hell litt eddik i et glass med vann.
svett g333k dataroom skal vi alle ha, ikke noe jalla eks kona sitt te-party room.

Du er allergisk mot parfyme, det samme er min kjære Mamma, så jeg bruker luft på vinduet å full varme på ovn
etter fyllekallaser her i huset pleier jeg og ikke spare på grønnsåpe og gnu over alt på vegger,gulv, bord, seksjoner osv og samtidlig lufte skikkelig godt ut. pleier og funke men kan hende det må gjøres en par ganger for å få bort alt
Sitron og bakepulver i en skål.

http://www.klikk.no/bolig/rom123/article674107.ece .. prøvd det før, funker faktisk kjempebra selv om det høres ut som et dumt kjerringtips.
Trådstarter
17 0
Tenkte noe i denne retningen:

http://www.regotrading.com/Air-Wick.html

Men denne inneholder parfyme eller alkohol.

Har sjekket på nettet uten å lykkes.

Altså en lignende gjerne med fruktsmak men da UTEN alkohol og parfyme.

En som kan brukes til å fjerne eller fikse noe av lukten så det ikke stinker, sånn som fra klær som ikke er vasket i god tid og vært dermed uheldig slik at det lukter bomull eller polyester fra det.Håper det var litt mer klart.
Sitat av cdrw Vis innlegg
Altså en lignende gjerne med fruktsmak men da UTEN alkohol og parfyme
Vis hele sitatet...
Håper for all del du mener at den lukter frukt, og ikke smaker frukt.
Mener jeg støtte på noe slikt for noen år siden (dvs uten alkohol og parfyme), men at den var mer beregnet på å fjerne røyklukt. Det er mulig det het "X-it spray".
Nypresset sitron saft. Du kommer til å trenge en del hvis du skall vaske et helt gulv, men det er det jeg bruker rundt på toalletet og toalett skålen når jeg vasker. Det lukter sykt deiligt når du er ferdig. Bland det ut med litt vann, og dypp en klut nedi og begynn og vask.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Mener jeg støtte på noe slikt for noen år siden (dvs uten alkohol og parfyme), men at den var mer beregnet på å fjerne røyklukt. Det er mulig det het "X-it spray".
Vis hele sitatet...
X-it mener jeg er beregner for all slags vond lunkt.. Den er luktfri, og funker supert! Hadde sånn på toalettet før..

Men en skål/kopp med eddik funker også.. Edddik dreper alt av vond lunkt.. 3 eggeglass strategisk plassert på rommet mitt fjerner alt av røyklukt.