Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288624
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
Har sett Recon-classen springe rundt med m416 noen ganger, hvordan går det an? Det blir jo som om Support skal kunne bruke rpg :/

edit: My bad, de har jo selvfølgelig plukket "kiten" opp
Vis hele sitatet...
Om han har slukket opp kitet, så er han vel ikkje recon lenger? Han plukker jo da opp hele classen?
Har nettopp kjøpt det, men teksten er så liten. Hvordan kan jeg ordne på dette?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har du de nyeste driverne?
Vis hele sitatet...
Ja selvsagt.
Sitat av kjelle392 Vis innlegg
Ja selvsagt.
Vis hele sitatet...
Ingenting er selvsagt på internett.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Har hendt en gang, da fungerte det med en restart av maskinen. Sjekk også at spillet ikke er blokkert i brannmur, og at portene er åpne.
Vis hele sitatet...


Har prøvd å kjøre med avslått brannmur, nod32, MSE og forwarda portene på router. fortsatt, no luck. Vurderer å gå tilbake med spillet og få det bytta.
Men det kan vel umulig hjelpe...
Sitat av gamingentusiast Vis innlegg
Har prøvd å kjøre med avslått brannmur, nod32, MSE og forwarda portene på router. fortsatt, no luck. Vurderer å gå tilbake med spillet og få det bytta.
Men det kan vel umulig hjelpe...
Vis hele sitatet...
Vel, har du prøvd google? Ett søk på Battlefield forums kan også hjelpe deg mye mer enn NFF i en slik situasjon der det MEST sannsynlig finnes tråder med både spørsmål og løsninger med samme problem. f.eks http://battlelog.battlefield.com/bf3...54624694860787 39 sider eller noe med launch problemer
Sist endret av ali88; 29. oktober 2011 kl. 23:46.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Om han har slukket opp kitet, så er han vel ikkje recon lenger? Han plukker jo da opp hele classen?
Vis hele sitatet...
Han har fortsatt ghillie suit da.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Angrer egentlig på at jeg kjøpte dette spillet. Jeg synes ikke det er spesielt bra i det hele tatt. Spilt battlefield siden 1942. Men, battlefield 3 synes jeg bare ikke er spesielt bra.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Angrer egentlig på at jeg kjøpte dette spillet. Jeg synes ikke det er spesielt bra i det hele tatt. Spilt battlefield siden 1942. Men, battlefield 3 synes jeg bare ikke er spesielt bra.
Vis hele sitatet...
Utdype litt mer hvorfor du ikke syns det er så bra?
Jeg syns det er flotters..
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Han har fortsatt ghillie suit da.
Vis hele sitatet...
BF3 snipere har ikke ghillie, ivertfall ikke de lavere rankene.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
BF3 snipere har ikke ghillie, ivertfall ikke de lavere rankene.
Vis hele sitatet...
Da var det vel en med høyere rank da?
Er det bare jeg som har problemer med å starte spillet?
Det spretter opp 5 sekunder i oppgavelisten, så forsvinner det.
og alt jeg sitter igjen med er "Joining Server"..
Bortkastede penger.

Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Er det bare jeg som har problemer med å starte spillet?
Det spretter opp 5 sekunder i oppgavelisten, så forsvinner det.
og alt jeg sitter igjen med er "Joining Server"..
Bortkastede penger.
Vis hele sitatet...

Never Mind.
Dette fikset det.

1) Goto the folder where Origin installed BF3 (CProgram Files (x86)\Battlefield 3\ Battlefield 3™) (thats where mine was installed)

2) Rename the Battlefield 3™ folder to Battlefield 3 - (removing ™)

3)Start regedit , browse to the following key :

HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\WoW6432Node\EA Games
Change the GDFBinary & InstallDir paths to CProgram Files (x86)\Battlefield 3\ Battlefield 3 - again removing ™


and it will launch fine

Note: when you rename the folder and edit the registry You have to make sure Origin is not running.
JAja, for oss som kan spille. kan ikke klage er veldig gøy selvom jeg ikke er helt fornøyd....

Prøvd å lande jet flyene? Om spillet liksom skal være realistisk er det litt rart at man kan lande helt fint i 1000km/t for så å skli bortover bakken i ett par mil før du får sånn halveis kontroll over flyet igjen.. men når man bakken sitter det som støpt. Gjør jeg det feil?

helikopter kontrollene burde vært mer som BF2 syntes jeg, der man kunne ta sideloop for å unngå missiler o.l.

Spillet crasher ca hver halvtime, litt usikker på om det er pc relatert eller spillet som rett og slett trenger en patch.
Har litt problemer med spillet generelt.
Får ikke start på det.
Prøvde vanlig multiplayer hvor det bare går til sort skjerm.

Så joinet jeg et coop game, kom inn i spillet men lyden blir omtrent alltid dobbelt og ting småhakker innimellom og når jeg trykker escape får jeg ikke opp menyen hvor jeg kan endre instillinger.

Når jeg starter campaign stopper den på loadingscreen, av en tanks og en kar med masse lysfarger (tror det er loadingscreen? ).

Noen tips?
Oppdaterte NVIDIA driverne istad.
Sist endret av RayMonk; 30. oktober 2011 kl. 22:58.
Fikk spiller for et par dager siden, og er utrolig fornøyd! Digger ALT, bortsett fra Originstuket..
Alt klikka perfekt etter at jeg fikk oppdatert driverne
Sitat av Raymond Vis innlegg
Har litt problemer med spillet generelt.
Får ikke start på det.
Prøvde vanlig multiplayer hvor det bare går til sort skjerm.

Så joinet jeg et coop game, kom inn i spillet men lyden blir omtrent alltid dobbelt og ting småhakker innimellom og når jeg trykker escape får jeg ikke opp menyen hvor jeg kan endre instillinger.

Når jeg starter campaign stopper den på loadingscreen, av en tanks og en kar med masse lysfarger (tror det er loadingscreen? ).

Noen tips?
Oppdaterte NVIDIA driverne istad.
Vis hele sitatet...
om du kjøpte den russiske BF3, og byttet til engelsk.
Så er det det som fucker opp spillet, ihvertfall hos meg.
Jeg sliter litt med å bruke/finne våpnene osv jeg har unlocka. På battlelog står det at jeg er lvl 0, noen andre med samme problem?
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
om du kjøpte den russiske BF3, og byttet til engelsk.
Så er det det som fucker opp spillet, ihvertfall hos meg.
Vis hele sitatet...
Så, løsningen er å kjøpe engelsk versjon?
Er jo flere som har fått den russiske til å fungere som normalt da.
Sist endret av RayMonk; 31. oktober 2011 kl. 10:40.
Hvordan får jeg service star 1 i tanks? Har jo kjørt tanks i evigheter, enda ikke fått en eneste en ..
Sitat av Raymond Vis innlegg
Så, løsningen er å kjøpe engelsk versjon?
Er jo flere som har fått den russiske til å fungere som normalt da.
Vis hele sitatet...
nei... du bytter språkfiler som det står på offgamers! det er ikke så jævelig vanskelig.
Sitat av Shepard Vis innlegg
Hvordan får jeg service star 1 i tanks? Har jo kjørt tanks i evigheter, enda ikke fått en eneste en ..
Vis hele sitatet...
Score med tanks.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Jeg sliter litt med å bruke/finne våpnene osv jeg har unlocka. På battlelog står det at jeg er lvl 0, noen andre med samme problem?
Vis hele sitatet...
Dette gjør du ikke i Battlelog. Du gjør det ingame før du deployer ved å trykke på "Customize" ved siden av squad tabben
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
nei... du bytter språkfiler som det står på offgamers! det er ikke så jævelig vanskelig.
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over det og jeg har byttet språk, men er ikke språket som er problemet, men spillet som ikke fungerer...
Sitat av Shepard Vis innlegg
Hvordan får jeg service star 1 i tanks? Har jo kjørt tanks i evigheter, enda ikke fått en eneste en ..
Vis hele sitatet...
Trengte iallefall 100kills tror jeg det var med SV98 snipern så er vel noen i den duren med tanks også tipper jeg.

Sjekk evt. på Battlelog.


Jeg er grisefornøyd selvom jeg merker at jeg hadde alt for høye forventninger. Ingen av mapsa som virkelig imponerte meg, enkelte av dem er litt for kaotiske. Ellers er jeg fornøyd med alt fra tanks til det herlige IRNV 1x sikte på SV98'en min!

Eneste STORE minus er alle de forbanna CoD-kidsa som løper rundt med RPG og blåser både alle andre og seg selv til helvete med den...
Sist endret av Trollsauen; 31. oktober 2011 kl. 10:54.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Prøvd å lande jet flyene? Om spillet liksom skal være realistisk er det litt rart at man kan lande helt fint i 1000km/t for så å skli bortover bakken i ett par mil før du får sånn halveis kontroll over flyet igjen.. men når man bakken sitter det som støpt. Gjør jeg det feil?
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva du mener :P.
Når du prøver å lande så sklir det bare bortover bakken, men om du når bakken sitter det som støpt??


Spillet crasher ca hver halvtime, litt usikker på om det er pc relatert eller spillet som rett og slett trenger en patch.
Vis hele sitatet...
Hvordan krasjer det? Noen feilmelding?

Sitat av Membranplan Vis innlegg
Jeg sliter litt med å bruke/finne våpnene osv jeg har unlocka. På battlelog står det at jeg er lvl 0, noen andre med samme problem?
Vis hele sitatet...
Fra facebook:

BATTLEFIELD
Be Advised: We will be starting server maintenance and improvements for PC, 360, PS3 in ~30 minutes. Outages will last 1 hour. Over.
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Dette gjør du ikke i Battlelog. Du gjør det ingame før du deployer ved å trykke på "Customize" ved siden av squad tabben
Vis hele sitatet...
Hehe, det er jeg klar over Men noen av de våpnene jeg har unlocka i spillet får jeg ikke brukt i spillet, men jeg ser at de er unlocka i battlelog.

Er det noen baner/modes hvor enkelte våpen ikke kan brukes?
Sist endret av Membranplan; 31. oktober 2011 kl. 11:02.
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Trengte iallefall 100kills tror jeg det var med SV98 snipern så er vel noen i den duren med tanks også tipper jeg.

Sjekk evt. på Battlelog.
Vis hele sitatet...
Trodde det var 100 kills jeg og, men har nå over 200 og enda ikke fått en ..
Kjøpte dette idag å må se dette er det den råeste grafikken jeg har sett, singleplayern er bare så syk! blir helt hekta anbefales på det sterkeste, nb: kan være smart å laste ned 11.10 review driverne(google). hf all!
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Hehe, det er jeg klar over Men noen av de våpnene jeg har unlocka i spillet får jeg ikke brukt i spillet, men jeg ser at de er unlocka i battlelog.

Er det noen baner/modes hvor enkelte våpen ikke kan brukes?
Vis hele sitatet...
Jeg tror at servere kan velge om unlocks er tillatt osv, tror hvertfall det var slik i BF:BC2 om jeg ikke husker helt feil! Du får bare sjekke rundt om det er sånn på alle servere, evt prøve Quick Match. Om du ikke blir noe klokere av det, anbefaler jeg å sende en mail hvor du spør hvordan du får fikset det
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Hehe, det er jeg klar over Men noen av de våpnene jeg har unlocka i spillet får jeg ikke brukt i spillet, men jeg ser at de er unlocka i battlelog.

Er det noen baner/modes hvor enkelte våpen ikke kan brukes?
Vis hele sitatet...
Du har ikke vært å sett på "upcoming unlocks" i battlelog da?
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Jeg tror at servere kan velge om unlocks er tillatt osv, tror hvertfall det var slik i BF:BC2 om jeg ikke husker helt feil! Du får bare sjekke rundt om det er sånn på alle servere, evt prøve Quick Match. Om du ikke blir noe klokere av det, anbefaler jeg å sende en mail hvor du spør hvordan du får fikset det
Vis hele sitatet...
Ah, det tenkte jeg ikke på. Takk for tipset!

Sitat av r0bin Vis innlegg
Du har ikke vært å sett på "upcoming unlocks" i battlelog da?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ser på de jeg har unlocket, og jeg husker at jeg fikk dem ingame også.
Kan eg skifte namn på BF3?
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Kan eg skifte namn på BF3?
Vis hele sitatet...
nei, ikke forløbig. Hvis du har valgt navnet ditt i BF3 så må du ha det for all evighet.
Man får den russiske versjonen til å virke etter du har skiftet språk om du følger instruksjonene NØYE. Steg1, steg 2, så steg 3. tar du noen snarveier kræsjer spillet.

tok du ikke backup av de originale russiske filene kan det hende du må laste ned på nytt.
Sist endret av ali88; 31. oktober 2011 kl. 13:18.
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Kan eg skifte namn på BF3?
Vis hele sitatet...
Jepp. Jeg gjorde det med en gang, syntes det var ufattelig teit at man fikk Origin brukernavnet som nick i Bf3...

Du må lage en Android emulator på PC'en din, for så å legge inn en app kalt Scrabble (som også er ett EA spill).. Her kan du skifte Origin brukernavn.

Det var utrolig køddent, etter 2-3 timer i CMD fikk jeg det til. jeg er på jobb så får jeg ikke linket deg nåp men å google "How to change Origin ID" skulle holde i lange baner.

Eller kanskje Origin har fikset siden sin da.... den fungerte ikke da holdt på med dette.
Sist endret av ali88; 31. oktober 2011 kl. 13:35.
Noen andre enn meg som synes det er helt håpløst å få points i jagerfly? Kommer ikke i gang for jeg blir bare skutt ned instant
har klart å skyte ned 2 fly med jagefly nå, så er ikke helt umulig, kommer veldig ann på hvor mange som har disse antifly rakettene tror jeg :P

er btw mye lettere å styre med wasd og piltastene enn med musa om noen sliter + trykke på C for å se utenfor, finne seg et mål å trykke C igjen når du skal skyte


mangler fortsatt mye i dette spillet syntes jeg, serlig på denne browser delen, må da være mulig å sortere vekk servere med hengelås når du browser servere. ARGH
Kjør på med masse loops (90 grader, rett før du staller så slipper du gassen og snur deg til ca minus 45 grader å booster.) Ta bratte svinger å med å holde inne S.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
[NS] er den fattigste klanen jeg noengang har spilt med. Jævla noobs som sitter og camper oss ut med mortars. Halve laget ligger og fagger med sniper og spotter oss som bare faen, resten sitter og camper med mortar.
Sitat av FatMan Vis innlegg
[NS] er den fattigste klanen jeg noengang har spilt med. Jævla noobs som sitter og camper oss ut med mortars. Halve laget ligger og fagger med sniper og spotter oss som bare faen, resten sitter og camper med mortar.
Vis hele sitatet...
Hva trodde du recon classen skulle gjøre? Løpe rundt som i CoD? Nei. Classen er egentlig "designet" til at de skal spotte fiender.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Noen som vet hvordan man kan invite folk på battlelog? Jeg og kameraten min prøver å invitere hverandre, men invitasjonen dukker ikke opp noe sted.
Endelig ligger deg å installerer seg Nå kjenner jeg at det skal bli digg med å spille etter et par dager exstra ventetid *sikle* *sikle*
Sitat av ViceR Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kan invite folk på battlelog? Jeg og kameraten min prøver å invitere hverandre, men invitasjonen dukker ikke opp noe sted.
Vis hele sitatet...
Lag et party da.
'Create new party' og dra kompisen din fra vennelisten over til partyet.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Så, løsningen er å kjøpe engelsk versjon?
Er jo flere som har fått den russiske til å fungere som normalt da.
Vis hele sitatet...
Når jeg fulgte denne: http://www.youtube.com/watch?v=N4fZY7SIzto
så funket det.
Hvor ble det av lan-servere? Og hvor ble det av muligheten til å øve på å fly på tomme servere?
Sitat av ballestank Vis innlegg
Hvor ble det av lan-servere? Og hvor ble det av muligheten til å øve på å fly på tomme servere?
Vis hele sitatet...
Ja det reagerte jeg på også. Hadde hvert veldig fint å få øvet seg med hvertfall helikopter. Jeg kræsjet etter 20 sekunder å fikk kjeft så ørene flagret av teamet mitt.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Bare søk practice på servernavn i battleog.. Skal være en del der.
Sitat av ViceR Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kan invite folk på battlelog? Jeg og kameraten min prøver å invitere hverandre, men invitasjonen dukker ikke opp noe sted.
Vis hele sitatet...
Hvis han har invitert deg til å bli venn, så kan du søke brukernavnet hans, for så å gå inn på hans profil, så skal det stå noe ala. "Accept this friend".

Du vil skjønne når du ser det. Det er hvertfall slik jeg har klart å godta mine venner.
Jeg er faktisk veldig fornøyd med Battlefield!
Syntes det er utrolig moro med lagarbeidet som virkelig må fungere for at det skal
bli noen toppscore på oss.
Spille med 3 andre venner, der vi i hvertfall har 3/4 klasser representert og backer hverandre på den måten er dritmoro!

Jeg kjøpte BF fra offgamers, og fikk deretter mitt eksemplar på russisk jeg også. "Russia Standard Edition" står det hver eneste gang jeg launcher, men det er care forsåvidt.
Jeg sitter på skolen nå, så jeg er liiitt usikker på om linken jeg sender nå er den helt nøyaktige guiden jeg brukte, men jeg tror det.
http://www.cjs-cdkeys.com/battlefiel...n/bf3lang.html

Om det ikke er akkurat den, så har den siden der en meget nøyaktig og god forklaring over hvordan du bytter språk!

Hvis det er noen som ikke har noen å spille med, føl dere velkomne til å legge meg til på Origin: Waerp