Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  145 12066
Til dere som ikke har vært på TG før kan dere ta en titt på tråden jeg lagde dedikert til dere: http://freak.no/forum/showthread.php?t=151662

Der får du kortfattet info om forskjellige ting som angår deg/alle andre på TG, hvis det er noe som føles ubesvart kan man også ta turen til TG sine nettsider.
Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan er det med alkohol på tg?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Cokebottles Vis innlegg
Har vært på TG 2 ganger, og er lei allerede, for mye snørrunger med anlegg som de absolutt må brife med.
Og dusjene var så fulle av lo fra føtter at det så ut som et teppe :P
For lite rengjøring av toalettene også, så man må pusse og rengjøre ringen ++ før man skal bajse >_>'
Vis hele sitatet...
Sett deg på Creativia i stedet, og overnatt på hotell eller noe.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Jeg + 5-6 venner har tenkt oss dit i år, noen som vet om vi får plasser ved siden av hverandre? (dumt spørsmål, men har aldri hvert der før..)
Vis hele sitatet...
Større grupper prioriteres. Sleng dere med nFF-rekka, så blir det nok bra.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Arrangeres alltid TG i påsken?
eller kan det være mulig at det blir etter mai? (konf)
vist ikke har jeg penge mangel og kommer til og sitte på laptop
Vis hele sitatet...
Null problem. Er lenge til. Skaff deg en jobb så har du penger. Hvis ikke; forklar situasjonen til noen av de du regner med å få konfpenger fra, og prøv å få forskudd. Laptop er det ikke noe problem å sitte med på TG.
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Har aldri vært på Tg men føler at jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg nedover neste år. Spørsmål til dere som har vært på TG, ca hvor mye bråk er det? Er det et problem å høre sidekameraten? Sover man der man sovner (I kontorstolen med tryne i tastaturet)??
Vis hele sitatet...
Mindre på TG11 enn TG10 og TG09 synes jeg. Ta med deg ørepropper eller noe om du er bekymret. Sovetelt, tribuner, hotell ++.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Noen som har plantegning på hylle eller noe fra ikea elns?
Vis hele sitatet...
Søk etter «nerdesnekring» på gathering.org.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan er det med alkohol på tg?
Vis hele sitatet...
Rusfritt (Jeh, bortsett fra nikotin og fett og sukker og skjermflimring og musikk)
Sitat av kawaBONGa Vis innlegg
Oppfordrer ALLE som har planer om å ta med seg altfor svære anlegg for å irritere folk som ikke liker samme type DRITT som dere hører på å holde seg hjemme. Jævla rasshøl.
Vis hele sitatet...
Helt riktig!! Hold den sære musikksmaken for dere selv!
har noen spillt justin bieber på full potet på tg før?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det at folk spiller musikken de selv liker på TG er en forholdsvis stor del av partyet. Om man vil ha ro og fred kan man dra på Assembly i Finland, eller kanskje DH.

I tillegg: Det finnes ingen standard for musikk, i et hvelv i Frankrike ved siden av kilogrammet. Ørepropper og denslags fungerer fint om man ikke vil høre andres musikk. Eller sitte på Creativia, m.fl. løsninger.
allerede i bilen på vei hjem fra tg så var planlegginga til TG 2012 igang :P
Sitat av losjien Vis innlegg
har noen spillt justin bieber på full potet på tg før?
Vis hele sitatet...
Om noen spiller Justin Bieber på et mega-anlegg vanker det juling..
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Om noen spiller Justin Bieber på et mega-anlegg vanker det juling..
Vis hele sitatet...
Rebbeca Black da :/

Tenkte meg på TG 12. Første gang på TG, med en del kjentfolk. Tenkt på hylle, men må finne ut hvordan jeg skal reise dit først
Vil bare nevne at Creative Lounge har en viss standard på hvem som kommer inn. De fleste som vil inn kjører på med den såkalte "Paint-testen", hvor man lager noe i paint for å vise kunstneristiske ferdigheter. så det er ikke beint fram å søke seg inn der.

Selv skal jeg inn i Creative, uten hylle da det ikke er særlig lov å ha det der.
og selv om jeg satt der i TG11, så hørte jeg godt lyden utenfor et standard gaming headset. tror folk overdriver at det er stille på TG...
Sist endret av F4celess; 12. august 2011 kl. 14:35.
lefsespiser
lefze's Avatar
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Har aldri vært på Tg men føler at jeg skal gjøre et forsøk på å komme meg nedover neste år. Spørsmål til dere som har vært på TG, ca hvor mye bråk er det? Er det et problem å høre sidekameraten? Sover man der man sovner (I kontorstolen med tryne i tastaturet)??
Vis hele sitatet...
Var der selv for første gang i år, og må si at støynivået er hinsides over all fornuft høyt.

Det går jevnlig vakter for å sjekke at ingen sover på tastaturene, dette av helsemessige årsaker (det går an å kveles av det)

Var der med 2 kompiser, vi satt på Skype under HELE tg for å høre hverandre, og vi satt på "Game"-avdelingen hvor det ikke skulle være så mye bråk.

Selv ute i soveteltene kjente man bassen dirra i kroppen (Hele natten, no breaks).

Nei, er nok blitt for gammel for sånne LAN's, tenker Dreamhack blir en mye bedre opplevelse ( Ikke tillatt med stereoannlegg, og ikke tillatt med hyller)
Jeg ser at det er utrolig mange freaks er som var på TG men som ikke møtte opp. Hva er det med dere?! Meningen med TG er jo å kunne sosialisere seg litt, så det å komme i ettertid på Freak og si at dere var der blir jo bare dumt! Håper på å møte flere folk neste år
Lurer på en del ting ang. TG, da 2012 blir mitt første år og jeg har begynt å tenke allerede.

-Kan jeg bruke minikjøleskap?
-Man må ha med egen stol, eller?
-Er det noe dere har tenkt på når dere har komt dit og tenker "sattan, det burde jeg tatt med"?
-Hvordan er maten man får om man har matbillett?
-Er det mikrobølgeovner osv til å mekke mat?

Forøvrig så håper jeg på nFF-rekke til neste år også, er gøy å sosialisere seg litt når man tross alt er på et "data _party_"
jeg sier bare. Gjør klart et kraftverk
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Lurer på en del ting ang. TG, da 2012 blir mitt første år og jeg har begynt å tenke allerede.

-Kan jeg bruke minikjøleskap?
-Man må ha med egen stol, eller?
-Er det noe dere har tenkt på når dere har komt dit og tenker "sattan, det burde jeg tatt med"?
-Hvordan er maten man får om man har matbillett?
-Er det mikrobølgeovner osv til å mekke mat?

Forøvrig så håper jeg på nFF-rekke til neste år også, er gøy å sosialisere seg litt når man tross alt er på et "data _party_"
Vis hele sitatet...
Det er en haaaug med mikroer der ja. ser ingen grunn til å ikke ha minikjøleskap, hvis du har plass til det. Men pass på så du vet hvor mye strøm den trekker.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Lurer på en del ting ang. TG, da 2012 blir mitt første år og jeg har begynt å tenke allerede.

-Kan jeg bruke minikjøleskap?
-Man må ha med egen stol, eller?
-Er det noe dere har tenkt på når dere har komt dit og tenker "sattan, det burde jeg tatt med"?
-Hvordan er maten man får om man har matbillett?
-Er det mikrobølgeovner osv til å mekke mat?

Forøvrig så håper jeg på nFF-rekke til neste år også, er gøy å sosialisere seg litt når man tross alt er på et "data _party_"
Vis hele sitatet...
- Nei er ikke lov med minikjøleskap.
Hadde du lest på sidene til TG hadde du visst det
- Det er stol der, du kan ha med egen hvis du vil.
- Er mikroer og vannkokere der.
Satt å tenkte over det med mat og plutselig tenkte jeg på Real Turmat, det er jo rett og slett genialt. Bare tilsette varmt vann så får du en middag nesten som hjemme, ikke det at du holder deg mett en god stund det smaker også mye bedre enn nudler og "microwave" pizza. Visst jeg drar på TG neste år så er dette noe jeg helt klart kommer til og ta med.
Sitat av Carlos277 Vis innlegg
Satt å tenkte over det med mat og plutselig tenkte jeg på Real Turmat, det er jo rett og slett genialt. Bare tilsette varmt vann så får du en middag nesten som hjemme, ikke det at du holder deg mett en god stund det smaker også mye bedre enn nudler og "microwave" pizza. Visst jeg drar på TG neste år så er dette noe jeg helt klart kommer til og ta med.
Vis hele sitatet...
Hvis du har penger så får du kjøpt baguetter/pizza/hamburger/pølse/pommes frites der. Også er det jo matbutikk i nærheten.
Har kun vært på TG én gang, det var i 2006. Kunne tenke meg å reise opp neste år som Medic.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Maten man får med matbillett er visstnok bra. Real Turmat? Dyrt, og på Finnmarksløpet ble hvertfall jeg lei på tredje porsjon.
Trådstarter
Sitat av ballestank Vis innlegg
Kunne jo alltids kombinert noe, jeg har tenkt å ha med ett anlegg til 15k, som sikkert hjelper på litt.

Forresten, hvilken prisklasse er dere oppe i?: )
Vis hele sitatet...
Vi har ikke tenkt noe pris enda, men det blir rundt 10 trur jeg, spørs hvor mye penger vi rekker og tjene osv

Sitat av Zalox Vis innlegg
Synes det var fryktelig stille på TG i år... Ble skuffet. For guds skyld ta med større anlegg, og vis en stakkars Nord-Trønder hvordan det gjøres.
Vis hele sitatet...
Det skal vi fikse

Sitat av tekace Vis innlegg
Vurderer å dra i år, møte freaks og koble litt av... lol?

Hvor og når kommer billetter til salgs?
Vis hele sitatet...
Sikkert rundt desember som i fjor kan jeg tenke meg
Gleder meg til TG, skal der med 30+ stk. Blir konge, første gang og forsåvidt. Tenkt å lage en simpel hylle og.
Sitat av kawaBONGa Vis innlegg
Oppfordrer ALLE som har planer om å ta med seg altfor svære anlegg for å irritere folk som ikke liker samme type DRITT som dere hører på å holde seg hjemme. Jævla rasshøl.
Vis hele sitatet...
åneeee, dævendøttiatten, priser bare arrangøren:/

Btw, jeg er ihvertfall villig til å ta imot alle musikkforslag.
Planlegging for tg12 er allerede godt i gang Noen ting er ihvertfall klart:P Skal ha hylle, leker meg litt på sketchup, men vet ikke helt hvor mange jeg drar med neste år. Skal sitte på freak-rekka(samme som i fjor) fantastisk opplevelse som jeg unner alle medlemmer på freak.no. Skal ha med et lite anlegg(Cerwin vega xls12 med tilhørende effekt og forforsterker) og jeg skal ha to plasser for meg selv xD
Har tenkt på å bli med, men alle gutta her sier at det er flaut å ta med seg laptop er det sant?
Sitat av M4ren Vis innlegg
Har tenkt på å bli med, men alle gutta her sier at det er flaut å ta med seg laptop er det sant?
Vis hele sitatet...
Kunne ikke gitt mer blanke f i hva folk rundt meg sitter på
Sitat av M4ren Vis innlegg
Har tenkt på å bli med, men alle gutta her sier at det er flaut å ta med seg laptop er det sant?
Vis hele sitatet...
Det er ikke sant i det heletatt! Nå skal jeg ikke dømme, men du som jente sitter vel ikke og spiller tunge spill 24/7? For å si det slik. Hvis en laptop er alt du trenger hjemme, er det alt du trenger på TG. Vet ikke om noen av vennene dine, men de er sikkert i en eller annen hardware krig om hvem som har flest skjermer, eller best hovedkort. Det er ikke flaut i det heletatt, barnslig oppførsel.

Må også legge til at grunnen for at jeg drar på tg 2012 er det sosiale, under tg11 var det eneste jeg spilte Angry birds:P
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Det er ikke sant i det heletatt! Nå skal jeg ikke dømme, men du som jente sitter vel ikke og spiller tunge spill 24/7? For å si det slik. Hvis en laptop er alt du trenger hjemme, er det alt du trenger på TG. Vet ikke om noen av vennene dine, men de er sikkert i en eller annen hardware krig om hvem som har flest skjermer, eller best hovedkort. Det er ikke flaut i det heletatt, barnslig oppførsel.

Må også legge til at grunnen for at jeg drar på tg 2012 er det sosiale, under tg11 var det eneste jeg spilte Angry birds:P
Vis hele sitatet...
Da tror jeg jammen at jeg drar neste år!
Sitat av sali Vis innlegg
Kunne ikke gitt mer blanke f i hva folk rundt meg sitter på
Vis hele sitatet...
Den er jeg enig i btw dro du tidlig fra TG i år? jeg skulle en tur innom å si hei etter mitt mislykkede forsøk på å fikse pcen din, men da var du borte?
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Det er ikke sant i det heletatt! Nå skal jeg ikke dømme, men du som jente sitter vel ikke og spiller tunge spill 24/7? For å si det slik. Hvis en laptop er alt du trenger hjemme, er det alt du trenger på TG. Vet ikke om noen av vennene dine, men de er sikkert i en eller annen hardware krig om hvem som har flest skjermer, eller best hovedkort. Det er ikke flaut i det heletatt, barnslig oppførsel.

Må også legge til at grunnen for at jeg drar på tg 2012 er det sosiale, under tg11 var det eneste jeg spilte Angry birds:P
Vis hele sitatet...
Mih, jeg er jente og spiller tunge spill 24/7! (Rettere sagt, gjorde. Har lagt WoW på hylla etter at jeg ble for avhengig)

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Den er jeg enig i btw dro du tidlig fra TG i år? jeg skulle en tur innom å si hei etter mitt mislykkede forsøk på å fikse pcen din, men da var du borte?
Vis hele sitatet...
Ja. Dro på formiddagen dagen før det sluttet. Var dårlig :/
Sist endret av sali; 16. august 2011 kl. 01:25.
Må virkelig si at det frister litt med TG. Etter å vært aktiv i dataverden siden før mange av dere var født så er det nesten på tide å poppe TG-jomfruhinna?
Men, siden jeg ikke har vært noe interessert i gaming de siste 6 årene så må jeg jo finne på noe å gjøre.
Er det noen som har vært crew, og syntes det er en fin måte å bruke tiden på?
Eller om noen har vært i programmerings-comp og har funnet det gøy?
Sitat av moret Vis innlegg
Må virkelig si at det frister litt med TG. Etter å vært aktiv i dataverden siden før mange av dere var født så er det nesten på tide å poppe TG-jomfruhinna?
Men, siden jeg ikke har vært noe interessert i gaming de siste 6 årene så må jeg jo finne på noe å gjøre.
Er det noen som har vært crew, og syntes det er en fin måte å bruke tiden på?
Eller om noen har vært i programmerings-comp og har funnet det gøy?
Vis hele sitatet...
Jonta, som du også møtte på pre-freakfest treffet har vert crew på TG flere år Han kan sikkert svare deg på spørsmålene dine:P Gaming er ikke min største prioritet lenger heller som sagt over drar jeg for det sosiale
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jonta, som du også møtte på pre-freakfest treffet har vert crew på TG flere år Han kan sikkert svare deg på spørsmålene dine:P Gaming er ikke min største prioritet lenger heller som sagt over drar jeg for det sosiale
Vis hele sitatet...
Kult Jonta campet faktisk hos meg den helga Skal sende han en liten PM jeg da.
Sitat av moret Vis innlegg
Kult Jonta campet faktisk hos meg den helga Skal sende han en liten PM jeg da.
Vis hele sitatet...
Haha, sant det! Du virker jo også som en awesome person på treffet jeg møtte deg så, evt INTG treff gleder jeg meg til
Sist endret av Pyromanic; 16. august 2011 kl. 02:46.
Sitat av Lakselv2k Vis innlegg
30 tusen watt mister , og tro meg blant annet johnny fra dynabel spiller fletta av steve meade for å si det åsnn
Vis hele sitatet...
20 000 sist jeg sjekka da
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Det er ikke sant i det heletatt! Nå skal jeg ikke dømme, men du som jente sitter vel ikke og spiller tunge spill 24/7? For å si det slik. Hvis en laptop er alt du trenger hjemme, er det alt du trenger på TG. Vet ikke om noen av vennene dine, men de er sikkert i en eller annen hardware krig om hvem som har flest skjermer, eller best hovedkort. Det er ikke flaut i det heletatt, barnslig oppførsel.

Må også legge til at grunnen for at jeg drar på tg 2012 er det sosiale, under tg11 var det eneste jeg spilte Angry birds:P
Vis hele sitatet...

Godt sagt, godt sagt. Jeg gikk rett og slett lei av å spille og ville heller ta meg en tur ut. Det å sitte med en gjeng med freaks i kulden og snakke om Freak. Ja, det var både morsomt og lærerikt!
Sitat av ballestank Vis innlegg
Slutt å klag på anlegga på TG. Det ER lov å ha med seg. Og det er faktisk soner som heter "Party area/zone". Og i løpet av TG blir du oppfordra av arrangøren selv til å fyre det opp sammen med alle andre, og det blir IKKE kult hvis alle som ikke liker musikk får vilja si hele tida, så folk slutter å ha med seg anlegg. Det her er TG, ett digert "data party" som de sier.

Oppfordrer ALLE med store anlegg om å ta de med seg!

Hva slags anlegg er det du har tenkt å ha med TS?:P
Vis hele sitatet...
Støy er ikke musikk. Husker en episode da en kar nappa ut kabla til oppsettet til HW-rekka. Hadde nesten lyst til å applaudere.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
moret: Vel, her er crewbeskrivelser for TG11.

Ellers kunne Creativia vært noe for deg? Både mtp. lyd- og grafikkproduksjon, uten at jeg vet hvor mye du har holdt på med det i det siste. Creativia-crew kanskje?

Om det er en fin måte å bruke tiden sin på? Vel, er jo en grunn til at de fleste som går fra deltaker til crew ikke går tilbake til å være deltaker igjen. Det er en bra gjeng, og gjerne treff og annet både før og etter TG.

Programmeringskonkurranse kan du fortsatt være med på om du er crew. I de fleste bestemmer du litt selv hvor mye innsats du vil legge inn (er også forskjell på skiftbaserte crew og de som ikke er.). Jeg velger for eksempel å jobbe når jeg ikke sover eller er på nFF-babb.

Bare spør om det er spesifikke crew du lurer på. Arbeidsoppgaver og slikt er aldri heeelt like fra år til år, men årets gir en pekepinn på neste års.

Ellers kan vel CFAD (Crew For A Day) være en fin løsning for å teste.

Psycedelic: Vel, det spørs jo alltids hva man definerer som støy.
Trådstarter
Sitat av M4ren Vis innlegg
Har tenkt på å bli med, men alle gutta her sier at det er flaut å ta med seg laptop er det sant?
Vis hele sitatet...
Flaut nei! Så mange som satt med det i fjor
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av Jonta Vis innlegg
moret: Vel, her er crewbeskrivelser for TG11.
Vis hele sitatet...
Trur det var feil link? Om det å være crew ikke inneholder noe om at en plante vokser vilt på flatåsen?

On Topic: Hadde vært awsome å tatt turen til TG, men jeg føler bare det kommer til å bli litt kleint når jeg aldri har vært på noen treff :S

Men skal nok gå bra
Ååh, det er ingenting jeg elsker mer enn TG (unnskyld kjære).
Stemningen bygger seg opp, og i lange perioder før TG går man rundt som et barn på juleaften og gleder seg til herligheten skal starte.

Gutta snakker sammen dagene før, hva trenger vi, hvorfor trenger vi det, er togbillettene i orden?
Tankene klarer ikke å fjerne seg fra herligheten i Hamar, og mest trolig Norges svetteste sted.

Og til alle som lurer på om man ikke aksepteres enten for ditt eller datt, ingen bryr seg om du bruker bærbar pc, eller har grønt hår, TG er for alle. Og de som bryr seg om sånt, får ta seg en bolle!


Når man drar hjem fra TG, tenker man på neste års TG, SÅ herlig er TG.
Jeg gleder meg som en unge, og om jeg har tenkt på TG, å ja!

Tror ikke jeg skal sitte med NFF rekka though, reiser med en del venner.
Stikker nok innom uansett.
Jeg anbefaler alle kreative mennesker som har dette som hovedprioritet å melde seg på kreativområdet til neste år.
-Lite støy
-Høyere snittalder (18-30 istedet for 13-19)
-Bra seminarer om kreative ting som programmering, speedpaint ol.
-Verdens beste stemning
-Litt unna den værste svettelukta (voksne mennesker er ikke like glad i sin egen kroppslukt)
-Mentorer
-Imponerende høyt nivå

Om det frister til gjentagelse så møter man opp på sommertreffet/demopartyet "solskogen" i Ås, der er det mer nerde-sosialt og alkohol er lov.
Jeg og gutta har såvidt begynt å snakke om TG i det siste, og det merkes at folk gleder seg, for å si det sånn.
Første året mitt på TG var i 2009, da var vi en gjeng på fire som reiste innover og hadde det helt greit. Det at vi var en liten gjeng og totalt ukjente med store dataparty gjorde at førsteåret ble litt trekk i margen. Skippa TG10, men TG11 var topp! Da var vi 9 stk, hadde mekka oss hyller og var mye bedre rusta for en uke med svettgaming enn vi hadde vært årene før. Det eneste som mangla var anlegg, noe som blir med neste år. Hylle begynner vi på så fort temaet blir offentliggjort, og budsjettet for den vil nok ligge høyt
Trådstarter
Noen som vet når temaet blir offentliggjort?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Affe Vis innlegg
Trur det var feil link? Om det å være crew ikke inneholder noe om at en plante vokser vilt på flatåsen?
Vis hele sitatet...
Awww crud. Den éne gangen jeg ikke tester lenker. Var en IRC-lenke som «snek seg inn».

Crewbeskrivelser TG11 - Testet flere ganger

Sitat av Affe Vis innlegg
Hadde vært awsome å tatt turen til TG, men jeg føler bare det kommer til å bli litt kleint når jeg aldri har vært på noen treff :S

Men skal nok gå bra
Vis hele sitatet...
Det skal det vettu. Er alltid kleint i starten når nye folk kommer sammen, og hvert TG jeg har vært på har jeg møtt folk på nFF-babb som aldri har vært på nFF-treff.
Når eg det TG begynner? :P Jeg får lappen i oktober, så hadde vært fett å kjørt bort!
Sitat av Andersbt Vis innlegg
Når eg det TG begynner? :P Jeg får lappen i oktober, så hadde vært fett å kjørt bort!
Vis hele sitatet...
Hehehe. Les innleggene som er skrevet over deg, eller søk!
Påsken..
Sitat av Psycedelic Vis innlegg
Støy er ikke musikk. Husker en episode da en kar nappa ut kabla til oppsettet til HW-rekka. Hadde nesten lyst til å applaudere.
Vis hele sitatet...
Som nevnt over, spørs hva man definerer som støy.
Er i planlegginga jeg og allerede til neste tg.
sitter akkurat nå og venter på kabinett + vannkjøling ifra usa til 11 000 totalt med frakt og tolling.

skal og ha med en venn som aldri har våre der før som jeg desperat prøver å få overtalt til å joine på 3 biletter så vi får bedre plass.

Til dere som skal der (litt offtopic)
Noen som er giret på tanken med å kjøre lokal minecraft server der?
just for fun for å se hva vi kan lage på den tiden.
Har vært der to år på rad, og skal vel dit neste år også, tar med hylle, pc og annlegg bestående av 2*10" og 4*12" (2*12 pr. tårn) og en sub (2*10"). Blir vel å fortsette på hylla jeg hadde med meg i fjor