Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1423
Hva syns folk om dette her.. skal bli noe mer innhold etter hvert...
???

http://www.littavkvart.com
Den var kjempefin
edit: Der kom URL'en jo...
Veldig grei side det... Likte designet...
Sist endret av CoDEmASTeR; 17. januar 2003 kl. 01:53.
Tøff kanon da

Men siden så jo helt grei ut... litt lite innhold enda, men som du sier, mer etter hvert.

**
Ser faktisk ganske bra ut i opera og da... ikke galt, ikke galt
**
Sist endret av eagle; 17. januar 2003 kl. 00:12.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
original, og kickass domenenavn
hva er forskjellen på prosjekt og howto's ?
Trådstarter
10 0
Prosjekt bare lister opp ting vi har laget
og howtos er jo engang howtos..
Master debater
Dekilaz's Avatar
Råtøft...

edit: legg inn instruksjoner på hvordan man skal lage potetkanon og sånn. Er keen på å prøve.

edit2: jeg fant, jeg fant!
Sist endret av Dekilaz; 17. januar 2003 kl. 00:40.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Opprinnelig postet av Aces-HigH
hva er forskjellen på prosjekt og howto's ?
Vis hele sitatet...
klikk på dem så ser du..

men var litt synn at jeg får meldig om at jeg ikke har norsk som hovedspråk til browseren.. Noe jeg har (Opera 6.05 med norsk bokmål som hovedspråk)

syns siden var "sjenial" en riktig morsom side som jeg kommer til å lese mer på.

det fjellet på menyen det minner meg om altavista sin storhetstid...
Trådstarter
10 0
Ja, det der med engelsk språklig greiern, var bare noe jeg prøvde ut.. bare tok hvis ikke browser language var "no" så kom den..
men jeg tror jeg fjerner hele greia..

Det fjellet er tatt opp igjennom romsdal, vil påstå en av norges fineste daler
tøffe oppfinnelser, men jeg likte ikke blåfargen på siden
Romsdalen er helt klart best. :-) Helt ok side.
Fin side, jeg jobber selv på en potetklanon (dog ikke av gass, men trykk) som er på skissestadiet.
phett side, kule ting å mekke...
Trådstarter
10 0
Opprinnelig postet av IvIoyner
Fin side, jeg jobber selv på en potetklanon (dog ikke av gass, men trykk) som er på skissestadiet.
Vis hele sitatet...
Ok, men blir det like bra trykk på poteten når du bruker trykk ikke gass?
Vi prøvde med trykkluft, men det ble for jævli dårlig...
Ok, men blir det like bra trykk på poteten når du bruker trykk ikke gass?
Vis hele sitatet...
Vi kommer til å bruke kraftige pakniger og en kompressor, men som du sier, dette gir kanskje ikke like mye kraft som brennbar gass. Planen var å lage en kanon som kan skyte først, før vi går over på de tyngre saker. (og, selvom en kanonen ikke er så kraftig, håper vi å minimere tapet av trykke ved å ha en "skruventil" som slipper ut kraften hurtig).
skjønner ikke hva du mener med trykk? gassen er vel der for og lage trykk.. mener du trykkluft IvIoyner?
Vis hele sitatet...
Jepp , via en kompressor
Trådstarter
10 0
Opprinnelig postet av IvIoyner
Vi kommer til å bruke kraftige pakniger og en kompressor, men som du sier, dette gir kanskje ikke like mye kraft som brennbar gass. Planen var å lage en kanon som kan skyte først, før vi går over på de tyngre saker. (og, selvom en kanonen ikke er så kraftig, håper vi å minimere tapet av trykke ved å ha en "skruventil" som slipper ut kraften hurtig).
Vis hele sitatet...
Det er jo mye enklere og bedre å bruke gass trykk da, dermed kan du ta med deg kanonen hvor du vil. Det er jo ikke så veldig praktiskt å drive å dra med seg en stor kompressor overalt....
Det er jo mye enklere og bedre å bruke gass trykk da, dermed kan du ta med deg kanonen hvor du vil. Det er jo ikke så veldig praktiskt å drive å dra med seg en stor kompressor overalt....
Vis hele sitatet...
Vi tenkte vi skulle teste litt med denne kanonen, se hvor mye trykk den tåler. Best å ikke ta seg vann over hodet, kanonen kan lett bygges omm til gassdrift hvis det skal være ønskelig.
Veldig pent. En ting jeg ikke likte var hoveringen på linkenen. Prøv å sett legg til display:block; i css klassen slik at hele saken blir hvit
Trådstarter
10 0
Opprinnelig postet av TipeX
Veldig pent. En ting jeg ikke likte var hoveringen på linkenen. Prøv å sett legg til display:block; i css klassen slik at hele saken blir hvit
Vis hele sitatet...
Hmm... blir ikke hele saken hvit?.. det blir den her... men takk for tipset, skal legge det til...
<- mozilla