Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1058
Hei! Bodde 5 år i USA og hadde en PAX 2 jeg brukte mye. Lot den være i usa hos en kompis fordi jeg var redd den ville ikke ville komme gjennom tollen i norge.

Er det risikabelt å få den tilsendt fra usa til norge ettersom den har blitt brukt, selv om det selvfølgelig ikke er weed i den og den har blitt renset så godt det lar seg gjøre?

Keen på en vape men ikke på å bruke 2k på en ny pax.

Hva mener dere er lurt her? Takk for all hjelp
må finne en fake adresse å sende den til da..... el bare gamble på din egen adresse, og rissikere ei lita bot kanskje om de i det heletatt hadde prioritert det...
mulig jeg er naiv? Kanskje det går smertefritt? har ikke noe tips anna en å lavær å pakke det mistenkelig/så pakka skiller seg ut. om det lar seg gjør.
Vaporizers er ikke ulovlig, å så lenge du har rensa vaporizeren å pakker den fint inn så mener jeg den skal gå glatt igjennom! :-)