Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 515
hvilket program kan jeg bruke for å endre bare noen få KB legges til i den originale mp3 fila, jeg lurer fordi jeg laster opp mp3 filer til en privat torrent server og jeg laster ned det meste selv ifra andre nettsteder, så for at andre folk ikke skal gjøre det samme og stjele ifra meg hele utlagte torrenten bare for å øke sin egen ratio, trenger jeg noe som kan endre på original filene så de ikke er identiske om noen annen bruker gjør det samme, som meg

jeg tenker på å legge til noen få kilobyte i fila eller legge til et sekund mer eller noe, så ikke filene jeg legger ut blir hijacka av andre som har lastet ned den samme fila fra nettstedet jeg gjorde.

for å så stjele fra meg ratio

Sist endret av PROSPECT; 1. oktober 2017 kl. 14:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sånn utover at du er en dass om du gjer det, så er det jo så enkelt som å endre ID3-tags litt. Det fører til at dei ikkje lenger er like. Vilkårleg verktøy for å endre ID3-tags er i utgangspunktet alt du treng.