Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2551
Bare lurer på hva dere bruker der ute, og erfaringer.

Trenger en billig, god og ikke minst stabil server host, for en nettside.

Give me some input :-)
Virtuell server eller webhotell?
Host1.no har rimelig gode tjenester til rimelig penge, men alt avhenger i hva du skal hoste.
Trådstarter
8 0
Sitat av KaiN Vis innlegg
Virtuell server eller webhotell?
Host1.no har rimelig gode tjenester til rimelig penge, men alt avhenger i hva du skal hoste.
Vis hele sitatet...
Det er til en avis. med alt som følger med av bilder og annet. Ikke en sånn viral side, men en ordentlig avis
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Bruker bitfolk, er ikke billigst men etter å ha brukt en rekke andre tilbydere opp igjennom årene så er de klart best. Får Naigos, og tilgang til XEN shell også, god support samt muligheten til å konfigurere ekstra RAM/disk etter behov. http://bitfolk.com/plans.html

DigitalOcean er også greit. https://www.digitalocean.com/
Jeg bruker Stablehost.com, serverne de har i England. Har 3 sider med de for tiden =)
Veldig fornøyd, er det et problem så får jeg tak i hjelp innen 5-15min.
Overskuddsmateriell
Jeg bruker hetzner.de i Tyskland. Har dedikert server så styrer alt selv. De var veldig raske til å gi hjelp den ene gangen har kontaktet de de 4 åra jeg har vært kunde der.
Har god erfaring med Host1 og siteground.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Virtuell server eller webhotell?
Host1.no har rimelig gode tjenester til rimelig penge, men alt avhenger i hva du skal hoste.
Vis hele sitatet...
Sitat av Spelly Vis innlegg
Har god erfaring med Host1 og siteground.
Vis hele sitatet...
Jeg støtter disse to, har selv god erfaring med host1.no. Og medlemmer av freakforum får 15% rabatt ved bruk av rabattkoden «nFF».
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det endte med SiteGround. KNall service, og hjelpsomme folk. Føles trygt og godt :-9
host1.no for alle dine behov
transip.eu bruker denne til VPS. Greie priser og support.
VPS: Digitalocean
Webhotell, der bruker jeg One.com og er stor fornøyd med dem. Leser at det er mange som anbefaler Stablehost på Webhostingtalk (forum).
VPS: hosthatch.com (8$ for 3 mnd, 99,9% fra mine målinger med server i Sverige)
Dedikert Server: scaleway.com (Svært billige ARM servere med gode specs)
Lagring: Hetzner Storrage Box
Har leid servere av de fleste anerkjente tilbyderne i Europa både til private og kommersielle prosjekt og for kunder. Men jeg har nå funnet en god kombinasjon som gir en god ytelse til en god pris.
Dommene kjøper jeg hos namecheap, mens .no dommene får jeg til kostpris hos tidligere arbeidsgiver.
Sist endret av HwT; 10. februar 2016 kl. 17:24.