Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 1436
Tror dette er det spillet som US Army har sagt de skal gi ut, correct me if im wrong, anyways det ligger til download på nvidia. Ca. 280mb.

Dl Link.

Enjoy
joda stemmer det :P
som det står viss du leser litt om det på nivdia, interjuv eller noe:

Nvidia: When will America’s Army be released? Will it be available for download or just via CD?
Dr. Capps: America’s Army: Operations will be posted for download on July 4th. It will also be available later on CD, paired with America’s Army: Soldiers.
Takker og bukker
Nvidia er den siste plassen jeg hadde tenkt på å lete etter spill på igrunn Men kan det være noe at Nvidia har kjøpt store deler rettigheter på spillet for å gi det ut gratis som et mediabluss?
Sist endret av TipeX; 4. juli 2002 kl. 12:36.
Jeg slår meg selv;
Nvidia: Since the game will be free, what will the Army get out of providing it to gamers?
Dr. Capps: This is a chance for people to learn more about the Army, from the hundreds of potential career paths that you’ll see in AA: Soldiers, to the high-speed infantry missions in AA: Operations.

The only thing cooler than the Army building a first-rate, realistic action game is that they're giving it away for free. And the only way to top that is to keep adding new content to the game, and keep giving it away for free -- and that’s just what we're going to do. Players can expect regular content updates throughout the summer, and then a major update just a few months later.
Vis hele sitatet...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Genialt dah, noen som har prøvd enda??Ser jo lovende ut

BTW: noen som har ett sted jeg kan laste det ned fra, gidder ikke å ha 4kb/s... Har prøvd samtlige på hjemmesia, det går treeeeegt
Sist endret av totto; 4. juli 2002 kl. 17:09.
Eh, jah.... ferdig på jobb nå, hadde en oppgave i dag, laste ned denne saken her.... Dette er som en bursdag for meg, ryktene sier at de har brukt 9 mill på det...
Jeg prøvde det litt nå. Først er det vanlig offline training med rifle range og obstacle course, osv... Så går du online og spiller ett trenings mission hvor begge lagene er US Army. Hvis du "dør" så setter du deg ned og tar av deg hjelmen så du kan slappe av og spectate litt. De neste missionene blir ikke trening, der er det alvor og du sloss mot OPFOR.

Jeg har bare ett problem, jeg kommer ikke videre etter det siste trenings missionet. Hvis jeg prøver å gå inn på neste mission så står det at jeg ikke er kvalifisert selv om jeg har klart missionet før det to ganger. Noen som vet hvordan jeg kvalifiserer?
Better than thou.
Hm... Bare jeg som syntes det går jævlig tregt å ta det ned fra nVidia? Noen som vet om et sted hvor jeg kunne fått litt diggere speed? Takk. :]
Noen som har testet spillet i linux med winex eller wine ?

Holder på å laste ned nå, veldig spent på om det fungerer der eller ikke.. så hadde vært greit hvis noen hadde prøvd fra før..
Lol, jeg ligger nå på 40 kbs.....
Du kan laste det ned fra en av Bredbåndsfabrikken sine servere... det går i topp speed

http://www.itavisen.no/download.html?id=284
Better than thou.
Takker n0||i, laster ned med 106 nå. Var på 2.8 isted fra nVidia, så det dreit jeg i. ;]
najs.. skal teste dette i morgen.. kjappt går det også =)
noen som blir klok på ossen man blir ferdig med det at man MÅ gjennom den jævla treningen (online saken...)

mm
sånn til orientering..
jeg greide ikke å installere/spille dette i linux med verken winex 2.01 eller wine (codeweavers).. :/
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ok hastighet på den, stabiliserte seg rundt 700kB/sec
spellingnazi
canonix's Avatar
'ok hastighet'
*drepe med blikk*
Min ligger på stakkarslige 41kB/sec.
Opprinnelig postet av nso
ok hastighet på den, stabiliserte seg rundt 700kB/sec
Vis hele sitatet...
Pryl!?
Øh... dette spillet... jeg får jo bare til å spille det inviduelle treningsmissionet? Hvorfor får jeg ikke spille resten?
original reprint
xaff's Avatar
lol@latterlig nedlastningshastighet.

203 Mb @ 15 minutter.

Defekt: Det er et online spill hvis jeg ikke tar feil.

Edit: Det er jo fint å vite at amerikanse skattepenger kommer oss til gode.
Sist endret av xaff; 5. juli 2002 kl. 13:10.
Krever det stor pc? Har bare 700 mhz gf2mx 256ram... så håper det ikke går ræv. synes jeg har lest at det kjører på unreal 3dmotoren... er det unreal1 eller 2 motoren?
Better than thou.
1.4Ghz, 512mb ram, Windows 2000 Pro, GF2MX200 @ 640x480 == stinky. Lagget som fæn.
original reprint
xaff's Avatar
http://www.americasarmy.com/ops/news/tserverrules.php

Å gud, skulle ønske alle servere hadde sånne regler.

Carlo: Var det på single player missionet? Eller var det multiplayer?
Bare for å komme med litt konspirasjons teorier:

Dere har ingen skrupler med å installere dette spillet, som USA's regjering tilbyr dere gratis? Dere har ikke tenkt tanken på det at inne i dette spillet ligger det en liten bakdør som gjør at dem får tilgang til maskinene deres?

Jeg påstår ikke at det er det, men det hadde faen ikke overraska meg i det hele tatt om det hadde vært en logger som logget alt man gjorde, eller noe liknende.
original reprint
xaff's Avatar
morten: Så lenge jeg får skyte noe går det greit.

Neida, det er bare å skru på den strenge brannmuren din (som jeg vet du har) og håpe på det beste.
Jeg har ingen brannmur (Har ikke så mye å skjule heller
Better than thou.
Any and all threats against the server, including attempts to hack, crash, or flood a server, actual or implied, are instant grounds for removal and can result in legal action. Come on, this is the U.S. Army you're messing with! Be smart.
Vis hele sitatet...
Hahahaha

lone wolf Rambo wanna-be's may be removed from the server without warning.
Vis hele sitatet...
Nice, virka som bra regler dette her ja. :]
original reprint
xaff's Avatar
Oh my god, spilte det nettopp, DRITTØFT! Må få satt opp en server for nFF ellernoe. *sparker i nso og 10mbit'en*
Alt foor få servere, jeg får faen med ikke spillt mout elns, det må jeg ha for å spille flere brett....
T-bird 1.4@1.6, 512MB DDR, Win 2000 pro, Gforce4mx 420 @ 1280x1024(ikke min maskin, brutterns...) == topp nesten ikke hakking(treningsmissionet)
original reprint
xaff's Avatar
STX: Du trenger å fullføre det missionet for å få tilgang på flere brett på de offisielle serverne, ikke for å få spilt andre maps.

GeForce2 Pro, Athlon XP 1.4 ghz, 256 mb sdram @ 1024x768 går helt fint, kunne sikkert tatt høyere også.
Det går ikke an å ta Infantry Training; McKenna MOUT Site joooo!
Opprinnelig postet av Xaff
STX: Du trenger å fullføre det missionet for å få tilgang på flere brett på de offisielle serverne, ikke for å få spilt andre maps.
Vis hele sitatet...
Var det jeg mente, klarte bare ikke å uttrykke meg skikkelig i den sorgens stund; Gamespy Arcade burde vært skutt...
hmm... ser ut som jeg mangler noen filer... dessuten..
fra nVidia er filen 203mb... fra ITavisen er den 201mb... wierd