Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1962
Lurte bare på om noen her har anskaffet seg x-box. Var i går på Spaceworld og kjøpe en til 2495. Samtidig kjøpte jeg Project Gotham Racing.
Førsteintrykket var ikke fullt så bra. Mulig det var TV'en, mulig det var spillet, men jeg syntes PS2 har en mer overlegen grafikk. Men ellers en konsollen genial. HD på 8 gig. Innebygd Force Feedback i kontrolleren (som forøvrig var meget vellaget). Kan til og med kopiere musikk CD'er inn til HD'en og høre på den musikken i stedet for musikken som følger med spillet.
Men som sagt, ble litt skuffet over grafikken... Noen som er enig?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Etter hva jeg har hørt ekke Gotham Racing noe spes og skryte av.. Kanskje det er det som gjør det?
kommer aldri til å kjøpe console, hvertfall ikke på en lang stund
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Mulig det er spillet. Tror jeg skal kjøpe HALO. Så har jeg i hvert fall noe å sammenlikne med. Og det skal i hvert fall være et spill i ypperste klasse.
Better than thou.
Ey d34dgj0ztz0r, back for good?
Jeg ville heller foreslått GameCube eller PS2 enn Xbox
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Back for good. Dimmet sist fredag

PS2 er et godt alternativ. Men flesteparten av venna mine har PS2. Så jeg tenkte jeg like godt kunne kjøpe x-box. Men seriøst, GameCube? Jeg ville aldri tilgitt meg selv hvis jeg virkelig hadde gått ut og kjøpt en GameCube frivillig.
Sist endret av raze; 29. juni 2002 kl. 19:29.
nFF Marshall
morten's Avatar
jeg har xbox. Anbefaler Rallicross Racing (tror jeg det het), Dead or alive 3 og Halo på det sterkeste. Xbox er rett og slett rått
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
morten - Grafikkmessig sett, er Halo et mesterverk? Tenker Halo blir det neste spillet jeg skal kjøpe. Men rallisport challenge ser jo også veldig lovende ut!

Har du forresten den RGB-kabelen man kan kjøpe som tilleggsutstyr? Lurer virkelig på om tv-bildet blir klarere og skarpere.
Jeg har xbox, Rallisport og Halo er helt konge. Lyden på Halo er også drit rått med dolby digtal.
Jeg syntes da at grafikken på xbox er overlegen iforhold til PS2. Skaff deg halo så forandre du nok mening
I tilleg kommer snart Star Wars: Knights of the Old Republick til X-BOX og det virker lovende!
Kjøp deg HALO, Rallisport og Dead or Alive 3. Knights of the old republic bør oxå kjøpes når det kommer ut. Noen forresten som vet hva som er det mest effektive våpenet mot flood-folka i Halo. Vi har en liten diskusjon pågående, der det blir hevdet at jeg skyter dårlig, mens jeg hevder at våpenet fungerer dårlig.
spellingnazi
canonix's Avatar
Som .. alle andre har sagt, Project Gotham Racing er et råttent spill.
Med Rallisport er det en sinnsyk fartsfølelse, og Rallisport vs. WRC (PS2), er ingen match engang.
Dead or Alive 3 er også veldig gøy, men det er ikke akkurat single. (Ferdig med alle characters på noen timer.)
Amped -Freestyle Snowboarding er kinda gøy, men jeg anbefaler det ikke av hele mitt hjerte. (Smaken er som ba..)
Halo er det første FPS-spillet jeg har prøvd på console hvor jeg ikke har noe å klage på, det er rett og slett dritbra
Opprinnelig postet av d34dGh0Zt
Men seriøst, GameCube? Jeg ville aldri tilgitt meg selv hvis jeg virkelig hadde gått ut og kjøpt en GameCube frivillig.
Vis hele sitatet...
Why?
spellingnazi
canonix's Avatar
GameCube har vel ihvertfall rykte for å være en 'barne-konsoll' med ytterst barnevennlige spill og slikt.
GameCube har egentlig fått et ufjortjent rykte om å være "barne-console" Det er mange bra og lovende titler som er til gamecube som ikke er rettet mot barn... feks Resident Evil 0 og Star Wars: Bounty Hunter... Og så har du jo mario spillene som er rettet mot barn, men det er spill som jeg fortsatt digger... Men viss jeg sku kjøpt en console så hadde det blitt x-box...
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Det er rett som folk sier her. Synes det er så barne-preg over hele Nintendo-konsernet. Selv grafikken er sånn "tegneserie"-aktig.
Million-dusør til Xbox-hackere

(VG Nett) Den første som får Microsofts erkefiende Linux til å fungere knirkefritt og lovlig på spillemaskinen Xbox, kan få en belønning på nesten 1,5 millioner kroner.

http://go.vg.no/cgi-bin/go.cgi/tips/...?artid=3970858
Sist endret av Surfer; 2. juli 2002 kl. 17:54.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av d34dGh0Zt
Det er rett som folk sier her. Synes det er så barne-preg over hele Nintendo-konsernet. Selv grafikken er sånn "tegneserie"-aktig.
Vis hele sitatet...
Jaja, vet det er gammel tråd og alt det der, but du-hude!

http://cube.ign.com/articles/358/358101p1.html

Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
WTF?!
Sinnsyk grafikk! Men tror ikke GameCube har de alt for store titlene fordet...
Better than thou.
Hypp på en Panasonic GC. :]
Angående HALO så har jeg en god og en dårlig nyhet til folk som ikke har XBOX.

Den gode nyheten er at HALO er annonsert for PC nå og jeg tror det var Gearbox som skulle porte det.

Den dårlige nyheten er at de blir ikke ferdig før sommeren 2003, kanskje lenger.
Carlo: helt enig med deg, panasonic game cube virker som en helt glimrende maskin, + at den ser super sjef ut, også er den jo kompaktibel med GBA da =)

lenge leve GameBoy Advanced !!!!
nFF Marshall
morten's Avatar
paparoach: samme post med minutters mellomrom, wtf?
hakke peil hva som sjedde...det var ikke meningen iafall...slettan nu =)