Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 717
I klassisk FPS stil skal nå Amerikas forsvar lansere et spill som skal få dataspillere intressert i taktikken i forsvaret. Både i 2d og 3d versjon, for så å dra de inn til tjenesteplikten. Dette kom frem under E3 i Los Angels (riktig by?). Synes å huske å ha lest at USA forsvaret brukte 9 millioner på å mække dette.

Intressert eller ikke, dette spillet blir gratis for alle og kan lastes ned ved lanseringsdagen; hvis du kan finne ledige servere.Spillet vil også bli fortløpende oppdatert med patcher. Massive onlineservere vil også bli oppsatt...

Linker som jeg har funnet:
www.americasarmy.com -offisielle spillsiden
www.goarmy.com

Hva er deres meninger angående dette!? Sjekk ut den offisielle siden først da den gir mye informasjon.

Jeg mener at USA viser svakhet ved å måtte lage et spill for å få folk til å rekruttere seg. Men det er kanskje positivt at de ønsker å tenke nytt? Eller så er de keen på VR krigføring... Jeg skal i alle fall ha det!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tenker på hva slags folk de kan komme til og få inn.. Heh *Grøss*
The Rhymenocerous
polle's Avatar
sjæft! tanken er iallefall god.. eller?
Som sofa sier, kan hende de treffer feil målgruppe.
Vi kan jo se tilbake til enkelte episoder i historen som har vært meget inspirert av 3d-shooter's. For ikke lenge siden i Tyskland.
det er jo også kamuflert propaganda, de vil få oss til å tro at det er slik det er å være i hæren. man ligger bare å skyter bad guys
Og som de så fint sier det på hjemmesida si: Operation: DEFEND FREEDOM!
det eneste jeg tror de kommer til å oppnå med dette er at flere "trigger happy" folk søker seg inn.
Sist endret av polle; 4. juni 2002 kl. 21:28.
Better than thou.
Er allerede en tråd om dette spillet.