Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 970
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jah!

Endelig er cs.stfu.no oppe og kjøre igjen..
Servern ble lagt ned pga konflikter i gruppen som hadde med styringen å gjøre, men er nå oppe igjen, med bedre linje, bedre hardware, og bedre gaming enn noen gang før.

cs.stfu.no, default port, så det trenger vi ikke ta med
100mbit Linje levert av DataGuard
20 Public Slots, samt endel reserverte

Pingen før lå på rundt 100 for telenorbrukere, nå kan man knappest merke forskjell på noen som helst, pingen ligger jevnt og trutt på 50, og de som har "mye" ping, har skjeldent mye over 100.. det merkes ikke forskjell om den nå er full eller tom, 100mbit linje smaker godt (før var det 5mbit). Og ettersom hardwaren har blitt oppgradert endel, fyker nå ting avgårde som aldri før.

STIKK INNOM!

cs.stfu.no - rocker værre enn bestemorra di på crack
dette er vel en CS server, ikke en ftp server?
original reprint
xaff's Avatar
lol@DanBanan

Neida, var mer en fornøyd med cs.stfu.no før, prøvde i dag og hadde bare 114 i ping med ISDN. Deeeheeeiiillliigh servherhh....
CS ja....
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Opprinnelig postet av DanBanan
dette er vel en CS server, ikke en ftp server?
Vis hele sitatet...
mm. med plassering i gaming-forum, cs. som prefix... vel.. jeg tror det meste taler for seg selv
hmm dette var en reply til en annan kars svar.. men innlegget mellom mitt og nso's er gone nå.. høhø..
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
ååååååååååååååååh
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gammel Traver
lockhead's Avatar
å kordna bana kjør servern?
må jo de_dust
hva er ip adressa, jeg kan ikkje bare legge til navnet i 3d gamespy
MINST 12år
tore-'s Avatar
de reserverte, er det for vifer eller?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
reserverte? slots du mener? nei.. er for admins.. (på servern)
er litt sprøtt.. det er 20 slots men servern er som regel helt full.. kjenner en fyr som hadde satt i ett kvarter og prøvd å komme inn..

lockhead: standard mapcycle
Xan: [N] Resolved 212.62.224.154 to cs.stfu.no
nFF Marshall
morten's Avatar
Hmm, jeg trenger visst en cd-key før jeg kan få testet denne moroen. Noen som har en? [veit, kan bare glemme det, men det er verdt et forsøk ]

Anyways, CS er vel bare å løpe rundt og prøve å være leet, mens en sitter i skyggen i et hjørne og plaffer deg i ryggen når du løper forbi? Eller?