Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4215
Går på xanor. Som medesin, får av lege, 2-4mg om dagen. Vet jo noen velger å ta benzo dagen etter ecstasy osv. Men går det fint å ta 4mg og ecstacy sammen eller er det farlig? Går på lyrica og..
Sist endret av greatness; 25. september 2014 kl. 23:00.
Sitat av greatness Vis innlegg
Går på xanor. Som medesin, får av lege, 2-4mg om dagen. Vet jo noen velger å ta benzo dagen etter ecstasy osv. Men går det fint å ta 4mg og ecstacy sammen eller er det farlig? Går på lyrica og..
Vis hele sitatet...
Det går helt fint å ta 4mg xanor og ecstacy/MDMA sammen, men det er ganske bortkastet.
Ta heller 4mg xanor når du skal sove, siden det bare blir å dempe effekten av MDMAen vist du tar det samtidig.
Det beste er å la være å ta slike medisiner før inntak av sentralstimulerende stoffer, både pga. at det er best for egen helse, selv om det kanskje ikke er direkte farlig, og du vil oppnå bedre effekt av MDMA'en. Ta heller medisinene dine på nedtur eller dagen etter, da får du også roet nervene dine hvis du er en av dem som føler seg jævlig dagen derpå av ecstasy.
Hvis du går på Xanor og Lyrica med faste doser over en lengre periode, så anbefaler jeg på det sterkeste at du tar medisinen din hvis du velger å ta XTC.
Sitat av greatness Vis innlegg
Går på xanor. Som medesin, får av lege, 2-4mg om dagen. Vet jo noen velger å ta benzo dagen etter ecstasy osv. Men går det fint å ta 4mg og ecstacy sammen eller er det farlig? Går på lyrica og..
Vis hele sitatet...

Du vil mest sannsynlig ikke merke noen ting hvis du har tatt lyrica og xanax samme dag eller dagen før dessverre.
Har tatt masse E før men ikke etter jeg begynte på xanor og lyrica. Før pleide jeg å spise xanor, rivo, diazepam osv på nedtur. Men nå har jeg liksom gått på xanor og lyrica lenge og har faste doser vær dag. Kom over noe god speed her for noen helger siden når jeg skulle på byn. Da hadde jeg tatt 4mg xanor og 600mg lyrica og det gikk helt fint! Fikk kjempe form av speeden/meth.. 70% av speeden i denne byen inneholder methamf...
Så lenge du tar medisinen et par timer før har det ingenting å si. Så ta medisinen din som normalt Effekten blir kun merkbart dempet om du tar benzoen når du er oppe.
Det mange her i tråden ikke forstår, er at TS bruker disse medisinene til vanlig. Dette er vanlige doser for ham, akkurat nok til å dempe hva enn han plages med. Å bråslutte med Lyrica og Xanor som man står på fast til vanlig for å så putte i seg XTC er ingen god ide. Muligens du kan halvere medisindosen, men å gå rett i abstinens og så rett på XTC tipper jeg vil gå gale.

Selvfølgelig er det noe annet hvis man ikke har toleranse for benzo og lyrica, og propper dette i seg rett før man skal ta MDMA.
Sist endret av Mexxy; 28. september 2014 kl. 02:04.
Sitat av Sommersol Vis innlegg
Du vil mest sannsynlig ikke merke noen ting hvis du har tatt lyrica og xanax samme dag eller dagen før dessverre.
Vis hele sitatet...
Tull, om han går på medisinen fast så har han selvfølgeig bygget opp en tolleranse.
Går selv på Xanor og vival+++ dagelig, har aldri ødelagt noen tur for meg.