Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 380
Vil bare legge til dette.
Nyttig informasjon for dere uten enkel tilgang til rent utstyr.
Brukerutstyr.no

"Gratis brukerutstyr til privatpersoner!
proLAR Nett som brukerorganisajon på rusfeltet vil bidra til at rusavhengige i Norge har best mulig tilgang på rent brukerutstyr. Via Brukerutstyr AS vil vi gjøre dette mulig.

Vi legger nå til rette for at privatpersoner som bor i kommuner med dårlig tilgang til, eller har lang reisevei for å hente brukerutstyr, kan bestille dette gratis av oss.

Man kan bestille 100 stk sprøyter og 100 stk kanyler hver måned.
Vi sender dette anonymt via Post til ditt nærmeste utleveringssted.

Vi garanterer anonymitet. Forbeholdt voksne over 18 år.

Ta kontakt pr mail eller telefon til vår daglig leder i brukerutstyr.no – Tore Grawford.
tlf: 472 98 179

Takket være mange kommuner og lavterskeltiltak i Norge, som kjøper utstyr via oss, har vi nå mulighet til å bidra også på denne måten."
Dette er fra nettsiden.

De selger også pucker, kokekar, div filter, crackpiper, folie for heroin, askorbinsyre, ja. Alt du trenger for skadereduksjon for en rimelig pris, om ikke gratis.
Det jeg har prøvd av produkter var av fantastisk kvalitet.
Eneste var puckene deres var litt vanskelige, men jeg kan jo ha endt opp med en feilprodusert.

For dere som har problemer med å få tak i utstyr pga lang reisevei, helse eller annet, kontakt Tore.
Han setter sikkert pris på om dere bruker epost, og ikke spammer ned telefonen (antar jeg).

For dere andre som bare ønsker bedre og billigere utstyr bestiller dere bare i nettbutikken.

Jeg har ingenting med brukerutstyr.no eller denne Tore å gjøre, annet enn som fornøyd kunde.

Skriver denne utelukkende for skadereduksjon, og ikke som en reklame for sprøytebruk. Det er det dummeste man kan begynne med, men er man først i gang og har vansker med å slutte er det ihvertfall en trygghet å ha tilgang til bra, og rent utstyr.
Veldig bra tiltak
Utrolig bra tiltak, håper mange vil benytte seg av dette ����❤️ hadde jeg begynt tidligere med dette ville mange av mine bekymringer blitt spart. Gratis til og med! Dødsfall skjer ved å dele og ved å bruke utstyr mer enn én gang, oppfordrer alle til å bestille gratis og anonymt her, det kan redde ditt liv, dine pårørendes liv og evt folk som vil dele sprøyte med dere. Please ta det på alvor