Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 2973
Hei! Jeg lurer på hvor farlig det egentlig er å drikke håndsprit, godt blandet såklart med tanke på at det er 70% etanol. Står ikke noe om hva annet det er oppi, er en 70% gelé håndsprit. Drakk noe lignende i går, annet merke vel å merke med bedre innholdsfortegnelse. Funka greit det og annet en litt mage smerter har jeg ikke kjent noe på det i dag.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De tre jeg kjente som på et tidspunkt drakk håndsprit er alle døde nå, ellers skulle jeg spurt dem for deg. Det er ikke veldig vanskelig å stjele øl fra butikken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De tre jeg kjente som på et tidspunkt drakk håndsprit er alle døde nå, ellers skulle jeg spurt dem for deg. Det er ikke veldig vanskelig å stjele øl fra butikken.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke dette noe jeg skal gjøre over tid, kun som en korttids løsning mens øl salget er stengt, med abstinenser jeg vet kommer utover natten.
BRAND ∞ STRONG
Kjapp til sjappa å kjøp munnskyllevann. Listerine inneholder 21,6 prosent alkohol.
Halv liter til under femtilappen.

ps. ikke gjør det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De tre jeg kjente som på et tidspunkt drakk håndsprit er alle døde nå, ellers skulle jeg spurt dem for deg. Det er ikke veldig vanskelig å stjele øl fra butikken.
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kjapp til sjappa å kjøp munnskyllevann. Listerine inneholder 21,6 prosent alkohol.
Halv liter til under femtilappen.

ps. ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Planen er å trappe ned alkoholen hjemme, men det er økonomien det står på. Stjeling blir ikke et alternativ. Vil heller finne billige løsninger, ettersom jeg ikke får lønn før torsdag.
Er litt rart å få ned. Men inneholder ikke bitrex som rødsprit. "Helt drikkbart". Bare det ikke er metanol i den, men da dauer du jo fort så merker ikke noe til det.
Sitat av Bønnemann1 Vis innlegg
Er litt rart å få ned. Men inneholder ikke bitrex som rødsprit. "Helt drikkbart". Bare det ikke er metanol i den, men da dauer du jo fort så merker ikke noe til det.
Vis hele sitatet...
Kun en liten grønn etikket «Cool Handsanitizer 70% etanol» står ikke noe om andre ting, men er en gelé. Den er riktig nok kun 3cl så er som 2 vanlige shots på en bar.
Drit i det da man. Har kompiser som døde av det. Vent heller til øl salget er åpent.. Så desperat er du ikke
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Drit i det da man. Har kompiser som døde av det. Vent heller til øl salget er åpent.. Så desperat er du ikke
Vis hele sitatet...
Ja du har nok rett, har fått i meg noen cidere i dag, som jeg blander 50/50 med farris for at de skal være lengre. Like mye psykisk det her. Har i tillegg endel Vival liggende og Zopitin.
100kr for 1g hasj er vel bedre enn det skvipet der? Varer lenger, sunnere, kulere er det også lol
Sist endret av Astro Man; 14. august 2023 kl. 23:41.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Spis en Vival og legg deg.

God natt
Sitat av Astro Man Vis innlegg
100kr for 1g hasj er vel bedre enn det skvipet der? Varer lenger, sunnere, kulere er det også lol
Vis hele sitatet...
Er ikke noe glad i hasj lenger dessverre, blir paranoid og får angst som igjen er årsaken til det høye alkohol forbruket mitt
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Ja du har nok rett, har fått i meg noen cidere i dag, som jeg blander 50/50 med farris for at de skal være lengre. Like mye psykisk det her. Har i tillegg endel Vival liggende og Zopitin.
Vis hele sitatet...
Jata deg heller noen cider med et par stykker Vival så kommer du i fin form Så drar du til polet å kjøper noen øl eller noe i morgen. Better be safe then risky
Sist endret av Weedbabechick; 14. august 2023 kl. 23:47.
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Jata deg heller noen cider med et par stykker Vival så kommer du i fin form Så drar du til polet å kjøper noen øl eller noe i morgen. Better be safe then risky
Vis hele sitatet...
Takk for svar, blir nok til det. Får bare helsikkes angst av å ikke ha alkohol tilgjengelig. Men tar en vival og litt beroligende/sovemedisin som man blir jo fjollete av. Med en cider. Syns det er tullete med så strenge alkohol lover i det landet her. I går måtte jeg svi bort pengene på en pub siden alt er stengt på søndager.
BRAND ∞ STRONG
Du dør ikke i kveld av å drikke litt håndsprit.

At det er mye advarsler ang. farer gjelder først og fremst små barn siden dette ofte står lett tilgjengelig og at
alkohol% (og typen?) kan gi de forgiftninger.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du dør ikke i kveld av å drikke litt håndsprit.

At det er mye advarsler ang. farer gjelder først og fremst små barn siden dette ofte står lett tilgjengelig og at
alkohol% (og typen?) kan gi de forgiftninger.
Vis hele sitatet...
Ja dette jeg egentlig lurte på, så lenge etanol er det farligste stoffet i disse så klarer jeg å blande den 3cl 70% til en sterk drink du ville fått 2 shots i. Vond smak eller ei, dette er engangstilfelle. Men har fått i meg litt valium og andre type sovemedisiner så har det helt fint nå. Og ønsker såklart holde til kl 08. Det er vel noe regler på disse håndspritene ettersom de vet enkelte tyr til det uansett.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Du dør ikke i kveld av å drikke litt håndsprit.

At det er mye advarsler ang. farer gjelder først og fremst små barn siden dette ofte står lett tilgjengelig og at
alkohol% (og typen?) kan gi de forgiftninger.
Vis hele sitatet...
Ikke oppfordre folk til å drikke håndsprit. Som sagt så mistet jeg 3 kompiser som skulle være så kule å drikke håndsprit.. Var ikke mye de drakk men nokk var det til de ble frakta på sykehuset...
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Ikke oppfordre folk til å drikke håndsprit. Som sagt så mistet jeg 3 kompiser som skulle være så kule å drikke håndsprit.. Var ikke mye de drakk men nokk var det til de ble frakta på sykehuset...
Vis hele sitatet...
Var dette da metanol? Uansett rip til kompisene dine.❤️
BRAND ∞ STRONG
At han til syvende og sist selv er ansvarlig for hva han dytter i seg skjønner han selv.

Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Ikke oppfordre folk til å drikke håndsprit. Som sagt så mistet jeg 3 kompiser som
skulle være så kule å drikke håndsprit.
Vis hele sitatet...
Tre stykker som døde av å drikke håndsprit en (1) gang?

TS.
Hvis du søker er det masse innlegg/tråder om å drikke antibac her
Sist endret av vindaloo; 15. august 2023 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
At han til syvende og sist selv er ansvarlig for hva han dytter i seg skjønner han selv.


Tre stykker som døde av å drikke håndsprit en (1) gang?

TS.
Hvis du søker er det masse innlegg/tråder om å drikke antibac her
Vis hele sitatet...
Ja, har lest meg opp selv. Ut ifra hva jeg forstår er det farligste den høye prosenten etanol noe jeg blander ut og tåler. Ble nok litt skremt av hva han ene her skrev, frykter gjerne de kompisene hans fikk i seg metanol.

Lagde meg en solbærtoddy med 3cl 70% hvor mye jeg ender med å faktisk drikke av den gjenstår å se. Føles bare trygt å ha noe stående forstå den som kan.
Sist endret av YoungAlkis; 15. august 2023 kl. 00:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kjenner du ingen som kan låne deg penger? Alkohol abstinenser er farlige greier.

I fremtiden ville jeg satt noen dunker vin eller sider slik at du alltid har noe stående. Eventuelt gått til anskaffelse av apparat for destillering av sprit.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Kjenner du ingen som kan låne deg penger? Alkohol abstinenser er farlige greier.

I fremtiden ville jeg satt noen dunker vin eller sider slik at du alltid har noe stående. Eventuelt gått til anskaffelse av apparat for destillering av sprit.
Vis hele sitatet...
Joda har stort nettverk rundt meg. Problemet er de fleste kanskje skjønner hva pengene går til men jeg klarer meg på det jeg har i natt. Ser ut som det funka fint blandet med solbærtoddy er fin i formen og har ikke merket noen bivirkninger, nå har jeg kun tatt noen slurker og er nokså trøtt av høye doser sovemedisin/vival.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Kjenner du ingen som kan låne deg penger? Alkohol abstinenser er farlige greier.

I fremtiden ville jeg satt noen dunker vin eller sider slik at du alltid har noe stående. Eventuelt gått til anskaffelse av apparat for destillering av sprit.
Vis hele sitatet...
Er forøvrig bare 21 som fortsatt bor hjemme så endel ting blir gjort i skjul. Hadde jeg bodd alene skulle jeg gjerne prøvd å brygge noe selv😄
Sist endret av YoungAlkis; 15. august 2023 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Joda har stort nettverk rundt meg. Problemet er de fleste kanskje skjønner hva pengene går til men jeg klarer meg på det jeg har i natt. Ser ut som det funka fint blandet med solbærtoddy er fin i formen og har ikke merket noen bivirkninger, nå har jeg kun tatt noen slurker og er nokså trøtt av høye doser sovemedisin/vival.



Er forøvrig bare 21 som fortsatt bor hjemme så endel ting blir gjort i skjul. Hadde jeg bodd alene skulle jeg gjerne prøvd å brygge noe selv😄
Vis hele sitatet...
Gammel nok til å sette noen dunker med vin da. De vet vell at du er alkoholiker, så hvor alkoholen kommer fra spiller vell ingen rolle? Det er jo en fin hobby
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får gjøre som gutta på kåken i gamledager, satt eplejuice på oljeradiator til gjæring PS ikke sett kartong på hva vanlig panelovn, det kan ta fyr
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De tre jeg kjente som på et tidspunkt drakk håndsprit er alle døde nå, ellers skulle jeg spurt dem for deg. Det er ikke veldig vanskelig å stjele øl fra butikken.
Vis hele sitatet...
Døden når oss alle sammen før eller siden, så tviler ikke på at du har kompiser som er døde. Men det er temmelig sikkert at de ikke døde av å drikke håndsprit.

Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Drit i det da man. Har kompiser som døde av det. Vent heller til øl salget er åpent.. Så desperat er du ikke
Vis hele sitatet...
Vet du, det tviler jeg sterkt på at du har. Håndsprit er ikke dødelig.

Er litt rart å få ned. Men inneholder ikke bitrex som rødsprit. "Helt drikkbart". Bare det ikke er metanol i den, men da dauer du jo fort så merker ikke noe til det.
Vis hele sitatet...
Håndsprit smaker neppe godt, men tresprit er det ikke i håndspriten.
https://youtu.be/CeA7bE9fQbY

Ta en titt på denne før det vurderes igjen
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Døden når oss alle sammen før eller siden, så tviler ikke på at du har kompiser som er døde. Men det er temmelig sikkert at de ikke døde av å drikke håndsprit.



Vet du, det tviler jeg sterkt på at du har. Håndsprit er ikke dødelig.



Håndsprit smaker neppe godt, men tresprit er det ikke i håndspriten.
Vis hele sitatet...
Greia er vel at det ikke er laget for menneskelig konsum, så man er faktisk ikke sikker på hva det inneholder. Har du uflaks får du den siste tappinga fra et 1000l fat, og alt som har samlet seg opp iløpet av destilileringsprosessen .
Så du sier metanol ikke er dødelig?
Sist endret av Weedbabechick; 15. august 2023 kl. 13:30.
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Så du sier metanol ikke er dødelig?
Vis hele sitatet...
Om det er meg den er adressert til så er svaret nei, det sier jeg ikke. Tvert imot sier jeg at metanol er dødelig.

Jeg har dog tilgode å se håndsprit inneholde metanol. Har kun sett håndsprit som inneholder etanol.

Og forskjellen er så stor at jeg tror ingen produsenter av håndsprit slurver akkurat der. For om de skriver etanol og den egentlig inneholder metanol så vil det koste liv.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Så du sier metanol ikke er dødelig?
Vis hele sitatet...
Det du sier virker ikke veldig troverdig og hvis du dikter opp en historie om at tre av vennene dine døde (samtidig)
fordi de drakk håndsprit 1 gang kan du i så fall tørke deg i rompa med profilbildet ditt og stikke til helvete.
Min tidligere bestevenn stjal håndsprit på dagligvare butikker som de hadde til kundene sine. Det verste var at han ble frisk og at det tok vekk abstinensene.

Men er du så desperat å gjør dette, så sier det mye av hvor heftig alkohol abstinenser er, og at dagens samfunn gjerne ikke snakker om hvor farlig og avhengighets skapende det faktisk er. Neida cannabis er jo livsfarlig om vi skal sammenligne..
Sitat av Tokroner Vis innlegg
Min tidligere bestevenn stjal håndsprit på dagligvare butikker som de hadde til kundene sine. Det verste var at han ble frisk og at det tok vekk abstinensene.

Men er du så desperat å gjør dette, så sier det mye av hvor heftig alkohol abstinenser er, og at dagens samfunn gjerne ikke snakker om hvor farlig og avhengighets skapende det faktisk er. Neida cannabis er jo livsfarlig om vi skal sammenligne..
Vis hele sitatet...
Jepp, enig med deg. Jeg er kun 21 og har ingen unnskyldninger til hvor jeg er. Da jeg gikk på skolen ble vi alltid lært om skaden med narkotika, men sjelden så mye med alkohol. Nå er jeg her etter kun 4-5 år med drikking/festning med harde abstinenser. Skumle greier.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det du sier virker ikke veldig troverdig og hvis du dikter opp en historie om at tre av vennene dine døde (samtidig)
fordi de drakk håndsprit 1 gang kan du i så fall tørke deg i rompa med profilbildet ditt og stikke til helvete.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i helvete skulle jeg dikte opp ting? Er du helt sprengt eller? Gå å henge deg man
Kondolerer @weedbabechick. Har du link til en artikkel om denne saken? Hadde vært interessant å lese.

Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Hvorfor i helvete skulle jeg dikte opp ting? Er du helt sprengt eller? Gå å henge deg man
Vis hele sitatet...
Jeg forstår han er skeptisk for det høres jo helt vanvittig ut, men dere slipper vell å be hverandre gå å dø ❤️
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Weedbabechick Vis innlegg
Hvorfor i helvete skulle jeg dikte opp ting?
Vis hele sitatet...
Det sto håndsprit fremme, lett tilgjengelig omtrent ved hver eneste vask, på alle barn og ungdomsskoler i Norge
under hele pandemien og dette er lite land. Hvis tre unge mennesker hadde mistet livet på grunn av av antibac
ville alle ha hatt kjennskap til den historien og media ville blåst dette stort opp.

Det enste jeg har hørt om dette til nå er noe svak, utydelig og lite troverdig mumling fra deg.
Sist endret av vindaloo; 19. august 2023 kl. 04:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Hei! Jeg lurer på hvor farlig det egentlig er å drikke håndsprit, godt blandet såklart med tanke på at det er 70% etanol. Står ikke noe om hva annet det er oppi, er en 70% gelé håndsprit. Drakk noe lignende i går, annet merke vel å merke med bedre innholdsfortegnelse. Funka greit det og annet en litt mage smerter har jeg ikke kjent noe på det i dag.
Vis hele sitatet...
Tips kjøp den her https://eur.vevor.com/alcohol-distil...p_010299814502
Hell antibacen oppi og skru paa. Hvis det er gele saa har du salt i og rører litt da blir den mer flytende.
Håndsprit har høy alkoholprosent som er utrolig dårlig for kroppen. Håndsprit og alt annet som har alkohol i seg, og som ikke er laget for å drikkes, er blandet ut med stoffer for å gjøre deg JÆVLIG dårlig. Dette for at folk ikke skal drikke det.
Sitat av Kwayoyi Vis innlegg
Håndsprit har høy alkoholprosent som er utrolig dårlig for kroppen. Håndsprit og alt annet som har alkohol i seg, og som ikke er laget for å drikkes, er blandet ut med stoffer for å gjøre deg JÆVLIG dårlig. Dette for at folk ikke skal drikke det.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker paa at de ikke har stoffer i seg for aa gjøre en daarlig. Men at de har noe i som gjør at det skal smake dritt. Drakk engang antibac 85% den som er mest vanelig. Blandet den med brus. Smakte snodig men funka bra.
Sitat av Kwayoyi Vis innlegg
Håndsprit har høy alkoholprosent som er utrolig dårlig for kroppen. Håndsprit og alt annet som har alkohol i seg, og som ikke er laget for å drikkes, er blandet ut med stoffer for å gjøre deg JÆVLIG dårlig. Dette for at folk ikke skal drikke det.
Vis hele sitatet...
Jeg ble ikke noe dårlig av det, smakte dårlig men blanda med solbærtoddy. Fikk litt vondt i magen derpå bare. Men er ferdig med det uansett, og har kuttet alkoholen helt nå
BRAND ∞ STRONG
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Men er ferdig med det uansett, og har kuttet alkoholen helt nå
Vis hele sitatet...
Godt å høre.
Satt i en park med en kompis en gang, var en dame som satt for seg selv, helt schizo og snakket meg selv. Armer og alt ute av kontroll, sånt man ser folk som stuker rundt på bakken etter å ha røyket syntetisk marijuana etc. i England og USA. Vi gikk bort å spurte om det gikk fint og hva hun hadde fått i seg/om hun trengte hjelp. Neida hun hadde det kjempefint, drukket en flaske med antibac og snakket om hvor digg det var. Hun var heeelt mongo, fortsatte å trippe ut for seg selv på samme spotten i mange timer. Lurer på hvordan det går med henne i dag.

Så kanskje hold deg unna det. Stjel deg noen øl på butikken som noen andre sa, haha.
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Satt i en park med en kompis en gang, var en dame som satt for seg selv, helt schizo og snakket meg selv. Armer og alt ute av kontroll, sånt man ser folk som stuker rundt på bakken etter å ha røyket syntetisk marijuana etc. i England og USA. Vi gikk bort å spurte om det gikk fint og hva hun hadde fått i seg/om hun trengte hjelp. Neida hun hadde det kjempefint, drukket en flaske med antibac og snakket om hvor digg det var. Hun var heeelt mongo, fortsatte å trippe ut for seg selv på samme spotten i mange timer. Lurer på hvordan det går med henne i dag.

Så kanskje hold deg unna det. Stjel deg noen øl på butikken som noen andre sa, haha.
Vis hele sitatet...
Hahah ja det gikk fint, hvis du ser har jeg svart på ditt nye innlegg jeg holdt meg 9 uker etter oppholdet så sprakk jeg, men er tilbake på beina igjen nå og har ikke drukket på 2 dager, utenom 3-4 lett øl for det psykiske. Trenger dog valium for å holde angsten i sjakk
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Hahah ja det gikk fint, hvis du ser har jeg svart på ditt nye innlegg jeg holdt meg 9 uker etter oppholdet så sprakk jeg, men er tilbake på beina igjen nå og har ikke drukket på 2 dager, utenom 3-4 lett øl for det psykiske. Trenger dog valium for å holde angsten i sjakk
Vis hele sitatet...
Ja, takk for svaret på min andre tråd! Skal være ærlig å si at jeg ikke leste alle svarene her inne, bare kom på den historien da det var snakk om håndsprit. Fint å høre at det går bedre med deg, stå på broder <3
Anonym bruker
"Svak Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går ann å drikke antibac,men det smaker jævlig.Å er lett for å spy om du drikker fort
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De tre jeg kjente som på et tidspunkt drakk håndsprit er alle døde nå, ellers skulle jeg spurt dem for deg. Det er ikke veldig vanskelig å stjele øl fra butikken.
Vis hele sitatet...
Gjør dette i stedet. edit, stjel øl fra butikken, og ikke drikk håndsprit.
Sist endret av Buzzin; 21. august 2023 kl. 16:36.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å drikke antibac er en psykisk grense jeg ikke ville tråkket over. Sånn helt serriøst.

Håper du innser at dette er ikke noe du bør gjøre i fremtiden. Å drikke rødsprit og antibac er ekstremt sosialt lavmål, og får noen greie på at du holder på med dette skulle du ønsket heller at folk visste du var narkoman.
Anonym bruker
"Svak Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rødsprit å antibac kan ikke sammenlignes.Men såklart drikker man heller pils eller pol sprit,men jeg har hatt så store alkholproblemer å antibac var en god del mye billigere å mer tilgjengelig enn øl å pol sprit.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å drikke antibac er en psykisk grense jeg ikke ville tråkket over. Sånn helt serriøst.

Håper du innser at dette er ikke noe du bør gjøre i fremtiden. Å drikke rødsprit og antibac er ekstremt sosialt lavmål, og får noen greie på at du holder på med dette skulle du ønsket heller at folk visste du var narkoman.
Vis hele sitatet...
Jeg er edru igjen nå når man sitter i abstinenser tyr man til hva som helst for å komme ut av dem. Det var engangstilfelle og noe jeg kun har gjort 1 gang.
hvis du ikke er klar over det så kan du kjøpe lettøl etter ølsalger er stengt..