Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2414
Fikk nettopp en boks med doxylamine, bestilt fra ebay i postkassen (sløvt tollvesen). Jeg har tidligere brukt dette for å ruse meg, men har av ulike grunner sluttet. Husker dermed ikke hvilke doser jeg brukte for å ha en trygg og overkommelig rus. Noen med erfaringer de vil dele?
Jeg har mye erfaring med rus av antihistaminer, så trenger ingen formaning om hva jeg bør og ikke bør gjøre.
Sitat av Semikolonet Vis innlegg
Fikk nettopp en boks med doxylamine, bestilt fra ebay i postkassen (sløvt tollvesen). Jeg har tidligere brukt dette for å ruse meg, men har av ulike grunner sluttet. Husker dermed ikke hvilke doser jeg brukte for å ha en trygg og overkommelig rus. Noen med erfaringer de vil dele?
Jeg har mye erfaring med rus av antihistaminer, så trenger ingen formaning om hva jeg bør og ikke bør gjøre.
Vis hele sitatet...
100-200 mg vil gi folk flest halliser, går du så høyt som 400-600 mg, så sliter du nok med å stå på beina. Dette kommer jo veldig an på toleransen din da, men det er en pekepinne. Har lest om en del folk som har kjørt i seg over 1000 mg, over flere timer, vel og merke. Ta det lungt og ikke start med ei hestedose, så går det nok fint. Lykke til, misunner deg litt
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Prøver meg på 700 i kveld. satser på at det går fint :´D
700mg er en alt for stor dose hvis du ikke har toleranse. Store doser doxylamine kan føre til akutt rabdomyolyse, som videre kan resultere i total nyresvikt. Start på maks 400, selv om det er en stor dose også. Risikoen er for død er ikke veldig stor på 700mg, men hvis du har underliggende nyreproblemer (drukket mye alkohol?) eller andre disponerende risikofaktorer kan utfallet være svært alvorlig.

Rabdomyolyse er en tilstand hvor store mengder muskelceller dør og innholdet lekker ut i blodet, og avfallet må dermed håndteres av nyrene. Hvis for mange celler dør klarer ikke nyrene å håndtere avfallsstoffene, og de svikter fullstendig. Tegn på rabdomyolyse er muskelsmerter etterfulgt av muskelsvakhet, ømhet og rødhet, og potensielt påfølgende magesmerter, rød urin, feber, kvalme og svimmelhet. Dessuten kommer du til å være delirisk, så du merker ikke potensielt farlige bivirkninger.

Rus på antihistaminer er en dårlig idé. Finn noe med mindre skadepotensiale.

Edit: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...?dopt=Citation
Sist endret av Nether; 30. april 2018 kl. 23:43.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=34135

Jeg leser denne og lurer på om det er dette hva folk flest opplever? Er jeg den eneste som ikke hallusinerer etter 700-800mg, er jeg den eneste som har har full tillit til at kroppen min klarer dette fint, fordi den har gjort det i snart fire år?
Hvordan gikk det for deg, Semikolonet?
Trådstarter
21 0
Sitat av hala Vis innlegg
Hvordan gikk det for deg, Semikolonet?
Vis hele sitatet...
Lever i beste velgående, og kommer ikke opp i hallusinasjoner. Må gå så høyt at det trolig kan bli livstruende. Fint sløve og sovemedisin da
Men er dette det samme som dihpenhydramine?
Trådstarter
21 0
Sitat av hala Vis innlegg
Men er dette det samme som dihpenhydramine?
Vis hele sitatet...
pretty much, samme virkningen tror jeg? Har kjørt på begge to. Hvertfall ikke store forskjellen på de. bare et helvete å få inn pga nye lover
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Nether Vis innlegg
700mg er en alt for stor dose hvis du ikke har toleranse. Store doser doxylamine kan føre til akutt rabdomyolyse, som videre kan resultere i total nyresvikt. Start på maks 400, selv om det er en stor dose også. Risikoen er for død er ikke veldig stor på 700mg, men hvis du har underliggende nyreproblemer (drukket mye alkohol?) eller andre disponerende risikofaktorer kan utfallet være svært alvorlig.

Rabdomyolyse er en tilstand hvor store mengder muskelceller dør og innholdet lekker ut i blodet, og avfallet må dermed håndteres av nyrene. Hvis for mange celler dør klarer ikke nyrene å håndtere avfallsstoffene, og de svikter fullstendig. Tegn på rabdomyolyse er muskelsmerter etterfulgt av muskelsvakhet, ømhet og rødhet, og potensielt påfølgende magesmerter, rød urin, feber, kvalme og svimmelhet. Dessuten kommer du til å være delirisk, så du merker ikke potensielt farlige bivirkninger.

Rus på antihistaminer er en dårlig idé. Finn noe med mindre skadepotensiale.

Edit: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/...?dopt=Citation
Vis hele sitatet...
Har hatt Rabdomyolyse to ganger. Ene gangen førte til dialyse i noen uker, andre ganger skjærte dem opp armer og ben for å sette inn "svamp" og dreneringsrør for å få ut disse stoffene som kan tette nyrene for å unngå at jeg fikk nyresvikt og gjennomgå dialyse tilslutt. Det fungerte, men jeg vet ikke hva som er verst av nyresvikt etterfulgt av dialyse eller få armer og ben operert 1-2 ganger i uken og være sengeliggende en hel sommer.

Ikke anbefalt med andre ord. Hvis noe sånt skjer igjen, så går jeg heller opp til øverste etasje av sykehuset (hvis jeg klarer å gå da) og hopper utfor.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Har hatt Rabdomyolyse to ganger. Ene gangen førte til dialyse i noen uker, andre ganger skjærte dem opp armer og ben for å sette inn "svamp" og dreneringsrør for å få ut disse stoffene som kan tette nyrene for å unngå at jeg fikk nyresvikt og gjennomgå dialyse tilslutt. Det fungerte, men jeg vet ikke hva som er verst av nyresvikt etterfulgt av dialyse eller få armer og ben operert 1-2 ganger i uken og være sengeliggende en hel sommer.

Ikke anbefalt med andre ord. Hvis noe sånt skjer igjen, så går jeg heller opp til øverste etasje av sykehuset (hvis jeg klarer å gå da) og hopper utfor.
Vis hele sitatet...
Åh, fy faen!!
Det hørtes helt jævlig ut!
Fikk du det pga rus på disse medikamentene begge gangene?