Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2232
Noen som vet en lett måte å lage/laste ned en random name generator ting slik at jeg kan feks plotte inn noen navn og det er random hvem som kommer opp. Skal nemlig lage en liten konkurranse i noen spill i helga og skal trekke navn som skal spille mot hverandre i WC3..! Bare for morroskyld hadde det vært artig å hatt noe sånt..!
Det tar bare noen få minutter å lage det i hvilket som helst high-level programmering/scriptingspråk.
http://www.kleimo.com/random/name.cfm

Tenker du på noe sånt, eller som et program?
helst som program, skal bruke det offline..! og tittelen var kanskje litt missvisende..

ok.. jeg skal på et lite lan, vi skal spille warcraft derfor vil vi avgjøre hvem som skal spille mot hvem ved at jeg feks bruker et program der jeg kan plotte inn navn og en av de navnene jeg plotta inn vil komme opp random!


Det tar bare noen få minutter å lage det i hvilket som helst high-level programmering/scriptingspråk.
Vis hele sitatet...
er ikke alle som har giddi å lære seg programmerings språk enda! :P
Opprinnelig postet av Raymond
er ikke alle som har giddi å lære seg programmerings språk enda! :P
Vis hele sitatet...
Anbefaler jeg at du gjør snarest, så slipper du å måtte gå på forumer for å få andre til å gjøre slike filleting som dette for deg.

Eventuelt kan du jo bare kaste terning om det, eller noe?
rune- sant, men jeg får aldri tid til å sette meg ned å lære det, JÆVLA homsete almenne skolen tar opp all tid, og ellers i fritiden spiller jeg som regel spill..! har veldig lyst til å begynne å lære det men,--! siste innspurten skjer nå så får egentlig skjerpe meg..

men tilbake til topic!
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg har et program jeg lagde til Windows en gang.. Lager litt fantasy style navn. Ikke alle var bra.. men den lager en lang liste.. så det er bare å finne de som er bra.

Edit: Kan ikke uploade det nå.. gjør det i morgen ettermiddag.