Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2025
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke veldig trøtt enda, men har hatt litt halliser og vondt i hodet nå.

Leste meg opp på at jeg kunne sove 15 min økter ved behov gjennom dagen før jeg skulle sove igjen.

Fordi jeg kan virkelig ikke gå å legge meg nå med så mange avtaler.

Har ritalin og aduvanz. Anbefales d evt å knuse noe ritalin i dag? Skal spise godt hele dagen.

Og drikke masse vann

Alt annet tas i mot med glede!
Hva er det du prøver å oppnå med å holde deg våken?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke veldig trøtt enda, men har hatt litt halliser og vondt i hodet nå.

Leste meg opp på at jeg kunne sove 15 min økter ved behov gjennom dagen før jeg skulle sove igjen.

Fordi jeg kan virkelig ikke gå å legge meg nå med så mange avtaler.

Har ritalin og aduvanz. Anbefales d evt å knuse noe ritalin i dag? Skal spise godt hele dagen.

Og drikke masse vann

Alt annet tas i mot med glede!
Vis hele sitatet...
Må si at å ta ritalin eller noe annet stimulant ville jeg ikke anbefalt når du har hatt halliser xD hold deg til kaffen om noe. Kanskje joggetur om det blir ille?
Sist endret av NøkkelKrakk89; 5. desember 2020 kl. 08:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Hva er det du prøver å oppnå med å holde deg våken?



Må si at å ta ritalin eller noe annet stimulant ville jeg ikke anbefalt når du har hatt halliser xD hold deg til kaffen om noe. Kanskje joggetur om det blir ille?
Vis hele sitatet...
Prøver ikke oppnå noe som helst, vært jævlig uheldig med ritalin i utgangspunktet og ting har egentlig bedret seg. Men har litt for mange avtaler i dag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøver ikke oppnå noe som helst, vært jævlig uheldig med ritalin i utgangspunktet og ting har egentlig bedret seg. Men har litt for mange avtaler i dag.
Vis hele sitatet...
Husk at det er litt kjipt å møte opp til de avtalene med forværret halliser pga ritalin eller andre medisiner.

Om jeg forstår det rett så er planen å være våken i dag, for å så få seg en normal natt med søvn når kvelden kommer?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huff 40 timer uten søvn, det blir nok en hard dag.
Vært gjennom det samme selv, ikke sovet 2 netter etter hverandre, kroppen vill bare ikke gå inn i søvn.

Få i deg nok vann og mat og vær i aktivitet.

Kaffe og andre uppers føler jeg bare stresser kroppen når en ikke har sovet på så lenge.. Hold ut dagen, eller avlys alle avtaler.

Du er på en måte syk når du ikke får til å sove, så ta seg en fridag!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Huff 40 timer uten søvn, det blir nok en hard dag.
Vært gjennom det samme selv, ikke sovet 2 netter etter hverandre, kroppen vill bare ikke gå inn i søvn.

Få i deg nok vann og mat og vær i aktivitet.

Kaffe og andre uppers føler jeg bare stresser kroppen når en ikke har sovet på så lenge.. Hold ut dagen, eller avlys alle avtaler.

Du er på en måte syk når du ikke får til å sove, så ta seg en fridag!
Vis hele sitatet...
Har foreløpig klart meg ganske bra!
Fikk tilfeldigvis sovna, og hadde sambo på standby så jeg ikke fikk mer enn 1 rem.

Føler meg ikke perfekt, men mye bedre.

Aldri gått så sulten som i hele dag.

Dere på freak er flotte♥️♥️
40t er ingen problemer for normalt friske folk. Du trenger ikke dope deg for å komme gjennom dagen. Ta smarte forhåndsregler. Feks ikke kjør bil idag. Pga trege reaksjonsevner pga lite søvn. Blir du helt most kan du ta en kjapp blund etter "førkrigsmetoden". Sov sittende med feks et nøkkelknippe i den ene hånden. Når du våkner av at nøkkelknippe faller i gulvet så reiser du deg og fortsetter med dine gjøremål.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøver ikke oppnå noe som helst, vært jævlig uheldig med ritalin i utgangspunktet og ting har egentlig bedret seg. Men har litt for mange avtaler i dag.
Vis hele sitatet...
De avtalene kommer til å bli interessant når du er våken i over 2 døgn så blir litt som å velge mellom pest å kolera.
Vet ikke hva avtalene innebærer men å gå med halliser, lite søvn merkes så håper ikke det er noe alt for seriøst du skal.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke dytt i deg ritalin eller annet sentralstimulerende! Du har allerede halliser og rusmidler kan trigge psykose!
40 timer går helt fint. Ta lærdom til neste gang, og neste gang er vel strengt tatt akkurat nå.
Sitat av Relevant Vis innlegg
40 timer går helt fint. Ta lærdom til neste gang, og neste gang er vel strengt tatt akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Tok meg en 10mg tab kontra depo.

Funket greit. Hallisene forsvant i 10 tiden, jeg sov i 12 tiden, ikke halliser siden.

Ellers er dagen gått bra. Sliten til tider og blitt noen 15 minutter.

Men ellers alt greit.