Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1179
Jeg kjører og leverer barna på skolen i nærhet hver dag og det er litt trangt med plass til biler her. Jeg har notert at den ene bilen har parkert (ikke ulovlig), men på samme sted i halvt år nå. Den opptar plass for oss som henter/leverer unger.

Bilen har fortsatt bilskilt på, så jeg har litt lyst til å undersøke hvem som eier bilen. Men det skal koste 49 kroner (SMS avgift) å sjekke hvem som eier bilen. Jeg er lite keen på å betale for det, men samtidig er jeg nysgjerrig på hva bilens eier tenker om bilen. Eller om han/hun fortsatt lever?

Er det noe jeg kan gjøre her?
bruke hele 49 kr på å finne det ut
SMS REGNR AA12345 til 2282. Koster 3kr og tjenesten er av statens vegvesen.
så lenge bilen har skilter og står lovlig parkert, så skal du drite i hvor lenge den står der. du får gå med ungene til skolen om den ligger i nærheten, og spare miljøet litt istedet for å legge deg opp i hvordan andre parkerer.
Du kan jo ringe Politiet og spørre om bilen er stjålet siden den har stått urørt så lenge. Ellers er det ikke noe å gjøre hvis den står lovlig parkert. Da er det grunn/vei-eier som må ta saken videre.

(Da bilen min ble stjålet, ble den funnet ved at borettslaget hvor bilen min var hensatt ringte politiet og spurte)