Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1511
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så himla godt av og til. Jeg kjenner når det er godt og når jeg skal la være. Har bare et problem, i morgen igjen skal jeg til en venn. Han snuser og hver gang jeg er med han og ikke har selv så spør jeg. Han sier alltid det er greit, men jeg vil ikke være irriterende. Jeg klarer bare ikke la være å spørre om jeg ikke har selv. Nå hadde jeg tenkt å være uten igjen en stund. Det pleier å gå bra en ukes tid, så blir jeg veldig rastløs.

Jeg har en boks 1 uke, deretter bruker jeg opp igjen brukte

Har bare dårlig samvittighet mot kroppen. Tenk på hvordan det stakkars tannkjøttet har det, og hvordan blodet har det....
Er litt bekymret for munnhulekreft o.l, men jeg snuser vel en boks ila en dag eller to.

Det er neppe sunt, men bedre enn å røyke og bedre enn å ruse seg på piller, ymske opiater og speed, så for min del er er det litt sånn hvorfor ikke?
All the way up
En boks i uka er ikke mye. MEN det er nok sånn jeg og 90% av alle begynte. Først bare på fest, så litt av og til, og så eskalerer det. Det er dyrt og gir ikke noe rus som er verdt penga imo. Det er skadelig for tenner og tannkjøtt og er ekstremt avhengighetskapende.

Skulle hørt på Mamma
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av semis Vis innlegg
En boks i uka er ikke mye. MEN det er nok sånn jeg og 90% av alle begynte. Først bare på fest, så litt av og til, og så eskalerer det. Det er dyrt og gir ikke noe rus som er verdt penga imo. Det er skadelig for tenner og tannkjøtt og er ekstremt avhengighetskapende.

Skulle hørt på Mamma
Vis hele sitatet...
Da eskalerer det treigt med meg. Har vært på av i 10 år. Har vært måneder uten. Så begynner jeg, ser liksom ikke hvorfor jeg ikke skal. Er ikke usunn ellers. Rører ikke alkohol. Røyker ikke, driver ikke med narkotika. Jeg tar adhd medisin, får på resept. Minstedose Aduvanz.