Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 6510
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd? Nysgjerrig
Pleier å booste effekten av aduvanz med ritalin. Men ikke noe wooow effekt, kommer ann på hvor mye ritalin du spiser ved siden av
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av combat38 Vis innlegg
Pleier å booste effekten av aduvanz med ritalin. Men ikke noe wooow effekt, kommer ann på hvor mye ritalin du spiser ved siden av
Vis hele sitatet...
30mg Aduvanz, 20 mg Ritalin eller 40....?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer nok til å runke i ett par timer.
50mg Aduvanz, så tar jeg en eller to Ritalin 10mg, sper på mer om jeg føler for det.
Sist endret av combat38; 13. juni 2020 kl. 00:16.
Lyrica booster Aduvanz/Elvanse, Attentin og gatespeed noe forjævlig. Pleide å mixe speed og Lyrica før.
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Lyrica booster Aduvanz/Elvanse, Attentin og gatespeed noe forjævlig. Pleide å mixe speed og Lyrica før.
Vis hele sitatet...
Lyrica? Jeg har Ritalin
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har bare lyst å ha det litt mer gøy en dag, men er ikke tøff på det å prøve ut ting som det der. Ukontrollerbart når det først er i kroppen din... kan det omdanne seg til noe annet liksom når det jobber sammen?
Aduvanz + Ritalin Ingen interaksjoner funnet https://www.interaksjoner.no/results...0ritalin%0D%0A
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av combat38 Vis innlegg
50mg Aduvanz, så tar jeg en eller to Ritalin 10mg, sper på mer om jeg føler for det.
Vis hele sitatet...
Men hva skjer?
Du blir mer stimulert enn om du ikke kombinerer. Skjer ikke så stort mer enn det.
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Du blir mer stimulert enn om du ikke kombinerer. Skjer ikke så stort mer enn det.
Vis hele sitatet...
Ok. Jeg har googlet også på engelsk. Står ingen advarsler eller noe om at noen har blitt dårlig av det.

Vet ikke 100 sikkert om disse engang jobber på samme område i hjernen. Stod på engelsk at Ritalin brukes mot depresjon, mens Aduvanz egentlig var mot spiseforstyrrelser. Fatter ikke hvordan det da men.
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte gjøre det etterpå? Jeg har googlet masse men finner ikke noe. Jeg er litt ekstrem tenker så jeg ser alltid for meg det verste. Kan det ødelegge Aduvanzens virkning eller kanskje gjøre meg akutt deprimert, aggressiv osv? Det er det eneste jeg er redd. Ritalin har ikke hatt noen virkning på meg annet enn at det har beroliget meg mens Adu gjør meg konsentrert
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukes hovedsaklig mot ADHD. Om du føler deg mer konsentrert og beroliget er det tegn på overnevnte.
Anonym bruker
"Intolerant Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte gjøre det etterpå? Jeg har googlet masse men finner ikke noe. Jeg er litt ekstrem tenker så jeg ser alltid for meg det verste. Kan det ødelegge Aduvanzens virkning eller kanskje gjøre meg akutt deprimert, aggressiv osv? Det er det eneste jeg er redd. Ritalin har ikke hatt noen virkning på meg annet enn at det har beroliget meg mens Adu gjør meg konsentrert
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis overstimulering og større bivirkninger. Aduvanz utløser dopamin og noradrenalin, mens Ritalin hemmer reopptak av disse. Bare halver dine vanlige doser hvis du skal ta dem sammen. Du kommer ikke til å dø.
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sannsynligvis overstimulering og større bivirkninger. Aduvanz utløser dopamin og noradrenalin, mens Ritalin hemmer reopptak av disse. Bare halver dine vanlige doser hvis du skal ta dem sammen. Du kommer ikke til å dø.
Vis hele sitatet...
Bruker ikke Ritalin lenger. Men har 20 mg og 40 mg.

Men kan man få langtidsskade av å gjøre det en gang?

Jeg forstår ikke hva reaopptak er. Har googlet, men hva er ille med reopptak? Er det slik at folk med depresjon og evt adhd bruker opp igjen gammel adrenalin eller hva?
Ohh lord...

Nei det er ikke farlig i den forstand, men ingenting er idiotsikkert, idiotene virker å være altfor oppfinnsomme.

Hvor gammel er du egentlig? du virker å være 14år gammel eller så har du svært dårlige googleskills, jeg har googlet dette flere ganger og svarere du søker pleier å kommer opp på første side...
Aduvans øker de gode stoffer i hjernen så do føle deg bra, ja?
Googood, så do ta ritalin, det gjore så de gode stoffer bli lengere i hjernen og do føle deg bra lengre.
Sist endret av Kjelldriver; 18. juni 2020 kl. 13:32.
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ohh lord...

Nei det er ikke farlig i den forstand, men ingenting er idiotsikkert, idiotene virker å være altfor oppfinnsomme.

Hvor gammel er du egentlig? du virker å være 14år gammel eller så har du svært dårlige googleskills, jeg har googlet dette flere ganger og svarere du søker pleier å kommer opp på første side...
Aduvans øker de gode stoffer i hjernen så do føle deg bra, ja?
Googood, så do ta ritalin, det gjore så de gode stoffer bli lengere i hjernen og do føle deg bra lengre.
Vis hele sitatet...
Virker ikke så voksen du heller med denne skrivemåten. Men takk for svar
har adhd, merker det ikke noe sterkere, merker bare at virkingen varer en del timer lenger når de taes kombinert
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av prebil Vis innlegg
har adhd, merker det ikke noe sterkere, merker bare at virkingen varer en del timer lenger når de taes kombinert
Vis hele sitatet...
Tar du dem likt eller venter du til Aduvanzen har virket?