Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 567
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått tak i noen morfintabletter på 10 mg. Jeg er på nedtrapping på subutex. Jeg tok ikke subutex i går.

Hvor lenge etter jeg har tatt subutex burde jeg vente med å ta morfin for å få best mulig effekt? Er det best å snorte tablettene eller svelge de?
Jeg har fint kunnet droppe kun én dag for så å få en helt fin rus. Spesielt kombinert med noe benzo. Anbefaler selvfølgelig å vente hvertfall tre dager for å få mest mulig ut av det, hvis ikke går mye av pengene "i dass".

Forresten; nå vet jeg ikke hva dosene dine ligger på per øyeblikket, så hvis du ønsker å oppgi det, så blir det nok en god del lettere å svare deg.

Anbefaler å knuse de og eventuelt snorte de om det er "extended-release" tabletter. Hvis det ikke er det så er det like greit å bare svelge de. (10mg kommer vel sjeldent i depot, så regner vel med at det de ikke er det). Tygger du tablettene får du også en raskere effekt vel og merke.
Sist endret av Not Normal; 27. september 2020 kl. 10:20.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg går på 4-6 mg subutex og målet er å være ferdig med subutex i midten av neste måned.

Jeg tok litt mer i forgårs, 7 mg kanskje. Men snittet ligger på 4-6 mg om dagen.
Det er rene morfin tabletter. Det står «morfin 10 mg» og det er ekte vare. Jeg tok subutex sist på fredag, så nå er det ca to døgn siden. Burde jeg prøve å holde ut til i morgen?
For meg virker det om som du ikke burde gå av subutex.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg kom tilfeldigvis over noen morfin tabletter, det har bare skjedd meg en før i livet. Det er ikke lenge til jeg skal på rehab så jeg trapper ned hjemme og tar en siste utskeielse med noe. Jeg er bestemt
4 dager for meg.
Men jeg står på 18mg da..