Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 11647
Nå er ikke dette akkurat noe legal high, men fanti ikke noen bedre tråd å plassere det i. Uansett så vil jeg tro det er en del her som hører på Joe Rogan Experience.

Noen som har prøvd dette? Prøvde å bestille, men fant ut at de hverken shipper til Norge, Danmark eller Sverige.
Høres ut som noe bullshit ala Vitaepro. Sjekket wiki siden, og det ser ut til at den aktive ingrediensen kan ha litt positive effekter i hjernen, og fører til økt dopamin-produksjon, men sannsynligvis merker du mye bedre effekt ved å bare spise litt mer fisk eller frukt i hverdagen.
Sist endret av Grix; 11. desember 2011 kl. 16:34.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Nå er ikke dette akkurat noe legal high, men fanti ikke noen bedre tråd å plassere det i. Uansett så vil jeg tro det er en del her som hører på Joe Rogan Experience.

Noen som har prøvd dette? Prøvde å bestille, men fant ut at de hverken shipper til Norge, Danmark eller Sverige.
Vis hele sitatet...
Har tenkt på å bestille Alphabrain over lang tid nå. Men fant nå nylig ut at det er forbudt i Norge?!?! Dammit.

Irriterer meg.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av JuicyArtist Vis innlegg
Har tenkt på å bestille Alphabrain over lang tid nå. Men fant nå nylig ut at det er forbudt i Norge?!?! Dammit.

Irriterer meg.
Vis hele sitatet...
trolig ikke forbudt, det er vel mer bare tollvesenet som er usikker på ingrediensene og velger å stoppe importforsøk.
pga. dette sender ikke Onnit til Norge.

Alpha Brain har hatt positiv effekt på mange, men det er og flere det ikke fungerer på, samt et fåtall som har fått ubehagelige bivirkninger (kvalme, oppkast, etc.).

Rogan selv sier dette selv, han er ikke noe doktor, har er en erfaren rusbruker og virker for meg som en ærlig person, så når han sier det fungerer for han, så velger jeg å tro på det, selv om han selv informerer om at han har en økonomiske interesse i salg av produktet.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av somnium Vis innlegg
selv om han selv informerer om at han har en økonomiske interesse i salg av produktet.
Vis hele sitatet...
Dette er jo fordi han er medeier. Han oppfordrer folk til å kjøpe ingrediensene i bulk hvis de syns det er for dyrt!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av daimeno Vis innlegg
Dette er jo fordi han er medeier.
Vis hele sitatet...
jeg har ikke sagt noe annet.
Han oppfordrer folk til å kjøpe ingrediensene i bulk hvis de syns det er for dyrt!
Vis hele sitatet...
det er ikke prisen vi diskuterer, men effekten av produktet.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det er greit, jeg følte bare for å oppklare det!
Alpha Brain er definitivt et veldig interessant produkt. Dessverre, på grunn av handelsavtaler (og norsk overformynderi), er det ikke mulig å kjøpe noe som er klassifisert som et "legemiddel" fra et land utenfor EU/EØS. Dvs. Du kan kjøpe det meste du vil av kosttilskudd osv så lenge de ikke står på narkolisten og sendes fra et EU/EØS-land.

Aubrey Marcus (mannen bak Onnit og Alpha Brain) var nylig på JRE og sa de skulle gi ut en ny type Alpha Brain som kan selges til sære land i Europa der du ikke har lov til å importere noe som helst, men jeg vet fortsatt ikke om det vil tilsi at oss nordmenn kan importere det. Løsningen vil være om de starter å selge ut i fra et europeisk land.
Noen som akkurat har sett limitless eller?
tviler sterkt på at det funker, da hadde det vert ulovlig!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
De har fått en forhandler som holder til i England og de opplyser på Facebook siden deres at det er nå mulig å bestille opptil et 3 måneders forbruk til Norge.
Linken er: http://www.xbrain.co.uk/
▼ ... over et år senere ... ▼
du kan ikke bestille til norge, jeg har vært på siden dems og prøvd. men hvis noen her vet noe jeg ikke vet så vil jeg veldig gjerne vite det.for har lyst til og prøvde dette produktet.

jeg fant et loop hole som jeg pleier og glemme i farten. ebay selger jo det meste. og de shipper også til norge