Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2623
hei. jeg har en 5er med pepper, peppern er da rock som er kuttet opp i pulver. og den er alt for sterk for meg. har alt for lite selvkontroll, så tror den ikke funker å ender opp me å ta alt for mye så formen blir elendig og koker over på et halvt sek... blir bare agressiv å jævlig. er det noen som kan gi meg noen råd om å "bøffe" den ned noen hakk? jeg skyter det da, så det kan ikke være noe potetmel eller lignende :P hadde vært fint om den kunne ca halveres i styrke. dette er kun til meg selv da.
Sist endret av Dodecha; 22. oktober 2010 kl. 21:26. Grunn: dialekt
ArbeidsledigProletar
glukose? titegn.
Dude. Hva med å bare ta mindre om gangen? Når man injiserer stoffer, er det selvfølgelig hensiktsmessig at man injiserer så lite som mulig, spesielt av utblandingsstoffer. La være å blande det ut, og ta mindre. Ikke skyt potetmel!
Dette må jo være det beste problemet som kan oppstå... Er jo, som Afasar sier, bare å injisere mindre =)
Problemet her er jo det at vedkommende, som veldig mange andre, har en standardmengde som h*n bruker hver gang noe skal pumpes, og på grunn av selvkontroll ender opp med å gjøre dette flere ganger enn nødvendig til ønsket rusmengde er oppnådd. Det er ikke et utvanlig problem at folk tar "dumme" løsninger som dette her for å kutte ned på forbruket, når de mangler skikkelig kontroll over forbruket, men de har nå ihvertfall innsett at de har problemer med å kontrollere seg, og prøver å "hacke" seg selv for å kutte ned på forbruket... står mer respekt av det enn av ingenting er ikke uvanlig å se en stoner med dårlig økonomi mekke litt mer tobakk enn hasj i mekkene sine for å spare...

Skal du allikevel klippe det vil jeg anbefale druesukker, dextrose monohydrat, fåes på helsekostforretninger i halvkiloposer til rundt femtilappen. De fleste som skyter foretrekker speed med dextrose i, siden det vil øke blodsukkeret en smule (for en person som gjerne ikke har spist på 3-4 dager), noe som vil resultere i bedre form. Noen gamle freakere jeg kjenner har fortalt om at når de holdt på så pleide folkene som skjøt å foretrekke en 50/50 klipp med druesukker, selv om speeden var rundt 80% ren i utgangspunktet...
Sist endret av random25880; 21. oktober 2010 kl. 23:34.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Rottegift Vis innlegg
.. selv om speeden var rundt 80% ren i utgangspunktet...
Vis hele sitatet...
selv om? 80% er jo himmelhøyt over gjennomsnittet av beslag i Norge gjennom tiden. Hva baserer du uansett dette tallet på?
Hvorfor skal det absolutt blandes ut?
Syntes du ikke det er tryggere og ikke minst sunnere og heller ta en liten dose '' ren'' amfetamin enn å blande det ut?
Uansett om du skal blande det så vil som Rottegift sier vil nok druesukker duge, har selv hørt om folk som blander med dette.
Sitat av z0p Vis innlegg
selv om? 80% er jo himmelhøyt over gjennomsnittet av beslag i Norge gjennom tiden. Hva baserer du uansett dette tallet på?
Vis hele sitatet...
Gamle speedfreakere har vært igjennom en tid der en fikk droger i mye høyere renhetsgrad enn du får nå til dags.

Når jeg først sier dette kom jeg på en gammel tidligere speedfreak som nå er heroinist (godt mulig han forsatt er på spædden og, ikke vet jeg) jeg traff tildligere i år, han hadde visst holdt på i 30 år med speed. Personlig ville jeg ha trodd han var litt i overkant 30 kanskje i begynnelsen av 40 årene.
Med andre ord, han holdt seg ganske godt for å være så utpå kjøret som han er (om han forsatt lever den dag idag). Han sa trikset var og huske på hygienen og presse i seg mat. Tror også den rene(re) speeden har en finger med i spillet.
Ikke tro jeg forsvarer (meth)amfetamin på noen som helst måte nå. Det er som de fleste vet farlig (digg)!

Hehe.. ser jeg har en tendens til å skli off topic idag
Ha en fin aften videre alle freaker!
før du velger å bøffe ut din egen speed, les her.. det er det same som å ta en mindre justering virkningsmessig, du bare får med noe ubrukelig dritt i samme slengen. du må innse at det her er psykisk, og du er jo klar over at du tror den ikke funker. husker selv første møte med ordentlig amf og trodde jeg var blitt bøffa fordi den var så klar, men det er det som er ordentlig speed! så minn deg på det når du tror den ikke funker, og GJØR noe xbox whatever, etter en stund går det opp for deg hvilket insane oppheng du har og at dette svinger som bare det!

husk at visst du "veit" at du kommer til å klikke etter skuddet, vel, da blir det sånn som regel.. peppern er mye hva du gjør det til selv. kjenner du noian kommer må du ikke fokusere på det, konsenter deg om noe annet, det kan gjøre forskkellen en heftig tur eller mange jævlige timer med huekjør.

for min del øker jeg heller dosene hvis det blir som du beskriver, for har lært at det er bare huekjør.
men kan ikke anbefale det på så tynt grunnlag så klart. ta mindre doser å se hvordan det går, tror nok ikke du vil føle at det funker bedre av den grunn men. lykke til
Om du blir agressiv å dårlig selvkontroll, er tenning noe for deg da?
ArbeidsledigProletar
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Om du blir agressiv å dårlig selvkontroll, er tenning noe for deg da?
Vis hele sitatet...
Hvis han skyter allerede er det vel litt sent å tenke på det :P
Ta ett glass med vann, og hell litt oppi. Pepperen løser seg opp i vann o det som da ligger på bunnen eller flyter er bøff
ArbeidsledigProletar
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Ta ett glass med vann, og hell litt oppi. Pepperen løser seg opp i vann o det som da ligger på bunnen eller flyter er bøff
Vis hele sitatet...
Hva er det du svarer på? Han ØNSKER å bøffe sin egen skit.
Sitat av kevinlr Vis innlegg
Ta ett glass med vann, og hell litt oppi. Pepperen løser seg opp i vann o det som da ligger på bunnen eller flyter er bøff
Vis hele sitatet...
Nå holder jeg for det første ikke på med slikt, så jeg skal virkelig ikke komme å være for påstående. Men, hva om det som stoffet er bøffet ut i også er vannløselig? Det er vel ingenting som tilsier at alt "bøff" ikke er vannløselig?

I tillegg, synes vitterlig å huske fra kjemien om metting av flytende stoff. Si du har et glass vann og en del sukker. Det er en kjennsgjerning at sukker er løselig i vann, men vann har et metningspunkt. Det vil si at dersom du har i nok sukker og rører rundt, vil du kunne ende opp med at du har sukker som bunnfall selv om sukker i seg selv er vannløselig.

Kan det tenkes at det samme gjelder for amfetaminen? Har du i nok amfetamin, vil du kunne få bunnfall - og dermed også kaste bort en del stoff som ikke nødvendigvis er bøff.