Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1462
Hei
Flere som bruker KTorrent på Kubuntu 8.04, og synes det er bra.
Er veldig fornøgd med dette.
Noen som har Kubuntu 8.04, og bruker en annet bittorrent-klient, og synes den er bedre?
Jeg bruker kubuntu og bruker http://www.torrentflux.com/ . Syns den er perfekt til mitt bruk, men krever litt mer å sette seg inn i...

Ellers så er kanskje rtorrent noe å se på...

Når det er sagt. Jeg har brukt ktorrent før og syns det er ok klient.
Problemet med ktorrent er at den sluker RAM. uTorrent kan dog brukes gjennom wine hvis det er preferabelt å bruke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
bruker Utorrent under WINE jeg, funker perfekt her..
Transmission bruker jo også veldig lite minne, om det er viktig.
Bruker transmission, riktig nåkk i Ubuntu (Gnome). Helt grei klient. Også tidligere brukt rtorrent på en server uten Xorg, helt super klient dette også.
Har nettopp installert torrentflux på min ubuntu server (ikke server edition) Jeg synes til nå att det er ett supert prog!

Eneste (kanskje bare meg..) men er det så att de filene man laster ned, blir i en zip mappe som du igjen må laste til en annen maskin for å pakke ut? Hvis det er så, så blir det litt tungvint gjerne?

Ellers så ser det helt supert ut Styrer serveren min fra hvor som helst, ganske greit når man sitter ved annen pc og kan logge på den for å laste f eks linux iso'er

En ting til, går det ann å legge til private trackeren der som alle de andre public trackerene er?

mvh D
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av DrD.O.C Vis innlegg
Har nettopp installert torrentflux på min ubuntu server (ikke server edition) Jeg synes til nå att det er ett supert prog!

Eneste (kanskje bare meg..) men er det så att de filene man laster ned, blir i en zip mappe som du igjen må laste til en annen maskin for å pakke ut? Hvis det er så, så blir det litt tungvint gjerne?

Ellers så ser det helt supert ut Styrer serveren min fra hvor som helst, ganske greit når man sitter ved annen pc og kan logge på den for å laste f eks linux iso'er

En ting til, går det ann å legge til private trackeren der som alle de andre public trackerene er?

mvh D
Vis hele sitatet...
Jeg bruker torrenflux gjennom en slackware box jeg har. Overfører alle mine filer via FTP jeg. Slipper jo da zip problematikken :P

Og ja, Torrentflux er deilig
rtorrent er best, syns iallefall jeg, har den på serveren, kommandolinje basert ncurses ting. med config fil og sånt.
http://qbittorrent.sourceforge.net/ er også en.. Litt tidlig i utvikling ennå, men det fungerer