Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1869
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen 40mg OxyCodone/Naloxone piller.

Har røyket vanlig OxyContin før men jeg lurer på om Naloxonen i disse pillene vil gjøre det til en ubehagelig opplevelse?

Vet at Naloxon har lav bio-tilgjengelighet oralt, men om det er mulighet for å røyke dem uten å få de ubehagelige effektene av opiod-reversal så har jeg lyst til å prøve

Noen som vet, har tips eller råd?
Oxycontin er fullstendig bortkastet å røyke.

Knus dem grundig om du vil fjerne depoteffekten og innta heller 20mg hvis du er opiatnaiv.
Du snakker om å røyke Oxy så noe sier meg du ikke er opiatnaiv :P

For min del svingte 50-80mg knuste Oxycontin skikkelig bra da jeg hadde relativt høy toleranse.

Oralt inntak vil i det minste gi funk.

Kjøp Heroin om du vil røyke Opiater. Du vil nok bli meget skuffet over røyket Heroin i forhold til oral Oxycontin.

Jeg har hektet meg på Opiater, og Heroin var alltid sistevalget om jeg MÅTTE ha for å unngå abstinenser.
Det varer så jævlig kort tid også

Jeg valgte helst Subutex eller Metadon. Så Malfin/Dolc eller PF med CWE om jeg kunne få tak i nok.
Heroin var som sagt aller siste valg.
Til og mer Lyrica var å foretrekke fremfor Heroin for min del da det hjalp en del på abstinenser.
Sist endret av krystallkongen; 23. mai 2021 kl. 21:41.
Rip 8-4-23
Heroin er det værste av alle opiater.gir ikke noe som helst. Oxy er pure eufori men jeg foretreker subutex. Heroin så sitter jeg og røyker flere gram om dagen helt bortkastet og ikke blir man særlig fin i formen eller. Oppskryt møkkadop. Til og med metadon er diggere en minus
Sist endret av Sæd; 23. mai 2021 kl. 21:43.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Heroin er det værste av alle opiater.gir ikke noe som helst. Oxy er pure eufori men jeg foretreker subutex. Heroin så sitter jeg og røyker flere gram om dagen helt bortkastet og ikke blir man særlig fin i formen eller. Oppskryt møkkadop. Til og med metadon er diggere en minus
Vis hele sitatet...
Wow, sprøtt å møte en som er enig med meg.

Oxy er ekstremt rusgivende, ja. Body high som er euforisk uten like og det kiler i hjernen.

Dop suger, det var alltid så jævlig skuffende å dra hjem med minus om jeg hadde vært i byen for å prøve å hente Sub eller til nød Metadon.

Uten toleranse er 10-15mg Metadon overraskende deilig å ruse seg på. Billigere enn dop og Oxy også.

Hyggelig å hilse på deg Sæd, dråpe.
Sist endret av krystallkongen; 23. mai 2021 kl. 21:48.
Rip 8-4-23
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Wow, sprøtt å møte en som er enig med meg.

Oxy er ekstremt rusgivende, ja. Body high som er euforisk uten like og det kiler i hjernen.

Dop suger, det var alltid så jævlig skuffende å dra hjem med minus om jeg hadde vært i byen for å prøve å hente Sub eller til nød Metadon.

Uten toleranse er 10-15mg Metadon overraskende deilig å ruse seg på. Billigere enn dop og Oxy også.
Vis hele sitatet...
Helt klart pleide å ordne de 80mg metadon flaskene som ikke var blandet ut så tok jeg pumpa og trakk opp 15 til 20mg og spylte ned i halsen.var himmelsk form hele dagen og det varer mye lengre en minusen.
Sitat av Sæd Vis innlegg
Heroin er det værste av alle opiater.gir ikke noe som helst. Oxy er pure eufori men jeg foretreker subutex. Heroin så sitter jeg og røyker flere gram om dagen helt bortkastet og ikke blir man særlig fin i formen eller. Oppskryt møkkadop. Til og med metadon er diggere en minus
Vis hele sitatet...
Er noe helt annet hvis du skyter det. Slår all rus
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Er noe helt annet hvis du skyter det. Slår all rus
Vis hele sitatet...
Jeg synes fortsatt heroin er temmelig oppskrytt etter og ha skutt noen ti tusninger da det storma som verst.
Fentanyl derimot. Der er det ingen over og ingen ved siden av.
Hadde jeg valget mellom heroin og nesten hva som helst annet av opiater så valgte jeg stort sett det andre for og holde meg frisk
Rip 8-4-23
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Er noe helt annet hvis du skyter det. Slår all rus
Vis hele sitatet...
Aldri fåt noe godform av og skyte minus. Kommer vel an på person til person.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kun sniffet minus noen ganger, og kan og si meg ganske så enige med krystallkongen Sæd og Såret Blåhai. Da sammenlignet med oxy. Til og med kodein synest jeg er langt mer euforisk en heroin. Det er godt mulig dopen i Oslo er ræva, eller at det blir bedre jo mer dopaminreseptorene venner seg til stoffet. Men det har jeg ingen intensjon med å finne ut av. Men det er nok en sannsynlighet for at det er med heroin som med cola. Møkkadop for mange, super euforisk for noen.
Hmmm, for meg så synest jeg heroin har gitt beste eurofien og godfølelsen. Hovedsaklig når jeg har røyka eller skutt, men skal si meg enig i at godfølelsen hos meg ikke varer lenge nok i forhold til andre ting
Mener de har gjort om oppskriften på oxycontin for å unngå nettop at folk skal røyke og skyte dem. Naloxonen er vel bare aktiv om man skyter TROR jeg, da det hvertfall elimineres eller trekkes opp så utrolig lite i magen om i det hele tatt at den kun er tilsatt for å hindre at folk skyter tabelettene. Var hvertfall derfor de lagde suboxone fordi folk drev å skøyt subutex, men disse taes jo ved å la slimhinnene i munn under tunga og ikke svelges som vanlige piller. Du kan jo også sniffe subutex og subuxone og få full funk.