Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1345
hei, jeg spiller Battlefield 4 på PS4 med kontroll og jeg er så dårlig. dør alltid mer enn jeg dreper. K/D er under 1 (forferdelig) jeg blir frustrert hver gang jeg spiller. noen som vet om det er mulig spille Battlefield 4 på PS4 med mus og tastatur? hva er det jeg må kjøpe? hva trenger jeg? kanskje med mus og tastaur vil jeg ha en sjans og ikke ende helt nederst på scoreboard hver jævla match
Bare å koble tastatur og mus rett i ps4 det, gjort det selv når jeg har spillt warzone. Plug & play
Noen spill, som feks Warzone har støtte for det andre har ikke.

Da må du benytte denne: https://xim.tech/

Det er ikke som på PC da den oversetter måten du spiller på om det gir mening, det er fortsatt en PS4 kontroll, så muse bevegelsene er sirkulert. (Fra når jeg har testet tidligere, kan være det har blitt bedre)
Har hørt at det i enkelte spill blir sett ned på om man bruker mus og tastatur. Fordi det blir sett på som en fordel. Hvis man spiller mot folk som bruker standard kontroller.
Og å sikte med mus er nok en fordel, vil jeg tro.
Går ikke bare koble til mus og tastaur, man må kjøpe et system som funker mot ps4, kjøpte selv noe man kobler mot usb til mus tastatur, men var langt fra bra nok. Myeå sette seg inn i mot å stille inn knapper fra kontroll mot keyboard. Samt sens er ikke lik som pc, mulig det er bedre idag. Men tviler