Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1597
Hei alle sammen! Jeg må først si at jeg har hatt stor glede av dette forumet, og setter pris på kompetansen dere viser i kommentarfeltene, det er ikke ofte jeg ser stygge kommentarer så jeg våger meg frem og spørre dere om noe.
Alle blir ville når jeg spør men her føler jeg meg trygg!
Det jeg lurer på er om hvor man kan dele bloggen sin på nettet? Da tenker jeg på andre steder enn facebook
Jeg er en avdanket rusmisbruker som har rusa meg i 18år men sluttet da jeg knakk ryggen rett av i 2019 :P jeg har siden da blogget om denne turbulente reisen hit! Hehe.. ..
Jeg ønsker og nå ut til dem som ønsker og lese den uten og bombardere andre som ikke ønsker det, om dere skjønner.

Håper dere har mange tips i ermet! https://monicavederhus.blogg.no

Ingen?
Sist endret av Monkra1312; 16. mai 2021 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tror du må begynne i det små og bygge opp en følgerskare. Ser du skriver andre steder enn facebook, men hva med grupper på facebook med rusrelaterte temaer?

For at folk skal finne deg må du nesten dele det noen steder, facebook og twitter er veldig mye brukt.
Tipper Twitter kan være et sted å promotere seg etterhvert. Men en må få litt følgere og samtale en del med folk for å sees. Mange fine norske folk på twitter i hvert fall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du bor i Oslo, kan du prøve å bli intervjuet av en av de "gateavisene" som Oslo Kommune lager og som rusavhengige selger (de beholder fortjenesten selv)...
BRAND ∞ STRONG
Sitat av daNorse Vis innlegg
Hvis du bor i Oslo, kan du prøve å bli intervjuet av en av de "gateavisene" som Oslo Kommune lager og som rusavhengige selger (de beholder fortjenesten selv)...
Vis hele sitatet...
Den heter
=Oslo

og blir utgitt av
Stiftelsen Erlik
Sist endret av vindaloo; 25. mai 2021 kl. 09:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.