Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1130
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har blitt dømt for ruskjøring med MDMA tilsvarene 0.5 i promille. Ble dømt til 1 år uten førerkort. Hendelsen skjedde i april i fjord. Å har enda førerkort i min besittelse. Saken ankes nå vidre.

Lurer bare på om vist jeg blir dømt. Har poltiet da lov til å kreve urinprøver for at jeg skal få tilbake førerkortet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, har blitt dømt for ruskjøring med MDMA tilsvarene 0.5 i promille. Ble dømt til 1 år uten førerkort. Hendelsen skjedde i april i fjord. Å har enda førerkort i min besittelse. Saken ankes nå vidre.

Lurer bare på om vist jeg blir dømt. Har poltiet da lov til å kreve urinprøver for at jeg skal få tilbake førerkortet?
Vis hele sitatet...
Jeg mista i 2 år og politiet stilte ikke direkte krav, men lege kan gjøre det. Lege skal vell egentlig gjøre det i sånne tilfeller.
Jeg håper ikke du mister førerkortet. Tviler på at du må avlegge urinprøver, men det kan hende
Spør for nysjerrighetens skyld, hvor lang tid etter MDMA inntak kjørte du? Og hvor mye MDMA tok du?