Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3039
Hei, jeg har aldri røyka weed før, men har lyst til å prøve. Jeg skal røyke inne på hybelen min og lurer på hvor det er best å røyke. Har hørt noen si på badet mens det renner varmt vann fra dusjen, men hva med under kjøkkenvifta? Tenkte også så lett som bare å røyke ut av vinduet, men da risikerer jeg jo at andre ser/lukter røyken. Og eventuelt noe annet jeg burde tenke på ved røyking inne for å unngå lukt så mye som mulig. Noen som har noen tips eller erfaringer med dette?
Kjøkkenvifta er det aller tryggeste. Anbefaler glassbong eller annen pipe man kan sette fra seg på komfyrtoppen + askebeger sånn at man har alt under vifta.

Sett på vifta før du fyrer og ha den på mens du røyker helt til du har fjernet asken. Det blir ingen lukt. Husk å ikke blåse ut røyken for hardt men så du ser det trekkes nn.

Skulle det skje et uhell mtp lukt er det bare å steike bacon uten vifte på kjøkkenet, så lukter det bacon istedenfor hasjrøyk
Sist endret av Bluesky_; 17. desember 2020 kl. 03:49.
Under kjøkkenvifta, gjerne med duftlys i nærheten.
Du aner virkelig ikke kraften av duftlys da det nærmest kan redde deg ifra pinligheter med familie og naboer.
Ikke nok med det, men så lukter hybelen godt etterpå også!
Sørg for at alt av røyk forsvinner opp i suget og ikke rundt om i leiligheten.

Lukter det litt i hybelen så er det bare å åpne ett vindu eller 2 så forsvinner lukten innen 30min-1time.
Hvis du aldri har røyka weed før ikke røyk bong lmao. Rull deg en liten joint og ta et par - tre trekk om gangen med 5 minutters pauser imellom. Da slipper du å bli tatt på senga med å plutselig være bombe skækk. Rusen treffer deg ikke med en gang du inhalerer men kommer sigende. Hvis det er ålreit weed/hasj så kan det hende det holder med et par-tre trekk

Kjøkkenvifta er helt chill, bare ta det en dag du veit at muttern og fattern ikke kommer på besøk med det første. I min erfaring sitter ikke hasjlukt like mye som weed, den er heller ikke fullt så distinkt spør du meg, men så lenge ingen skal inn i leiligheten din er du nok good.
Sist endret av Oslomann(26); 17. desember 2020 kl. 12:32.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å røyke en skjelden gang inne gir minimalt med lukt. Duftelys og vifta som blir nevnt så er du safe hfhf
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Parkerte 100 meter fra butikken gikk inn når jeg gikk ut lukta det på hele parkeringa
Di i baksete hadde bare stått utenfor bilen så lukter mye ble røyke med pipe å det var brunt
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er din første gang ville jeg røyka ute og gått inn igjen etterpå. Litt vil det lukte uansett og kjipt å bli paranoid pga lukten. Om noen plutselig banker på døra er det digg å vite at hybelen ikke lukter weed.
Skriver under på å gå ut hvis du har mulighet. Selv hvis du klarer å unngå lukt er det fort gjort å bli skikkelig stressa fordi du ikke klarer å bli enig med deg selv om du ikke klarer å lukte hasjen fordi du er skækk eller om du faktisk har klart å unngå å spre lukta. Plutselig blir hele opplevelsen ødelagt fordi du sitter og stresser om lukta. Been there done that.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor farlig er det egentlig å røyke i kjøkkenvifta? Den er ofte full av fett og glødende kickere flyr opp og inn i kanalen pga vifta
Du får ikke antent fett i en vifte om du så knipser gloa fra jointen inn suget. Det er ikke før fettet i vifta treffer en glovarm plate at det kan antenne, og det må være en feil i vifta, vann i røret feks , samtidig som man har ubevoktede plater på fullt, og man har nok fett inni der til at det skjer no. Det er større sjans for at du starter en brann av kaste en joint på plenen når det er snøstorm
Anonym bruker
"Fortvilet Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være verdt å kikke på vapes, lukter betraktelig mindre.