Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4738
I år kunne man få skattepenger så tidlig som april.

Jeg opplever at «alle» har fått penger, men jeg har ikke fått oppgjøret ennå.

Skatteetaten opplyser at oppgjøret blir sendt senest 22.06 (dersom man ikke er selvstendig næringsdrivende eller blir tatt ut til kontroll).

Kona mi fikk baksmell, men har ikke forstått at det hindrer utbetaling i pulje 1 (senest 22.06.)

Har du fått skattepenger?
Mens du venter på svar, her er en annen nylig tråd om det samme: https://freak.no/forum/showthread.php?t=318430

Jeg har fremdeles ikke fått.
Nei har ikke fått skattepenger enda
Fikk de i april, dama har ikke fått de enda og vi sendte inn skattemeldingen helt likt.
R.i.p 23.04.2021
Nei
Fikk de for 1-2mnd siden
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Fikk tilbake 91kr! Det var en gledens dag.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Fikk tilbake 91kr! Det var en gledens dag.
Vis hele sitatet...
Beløp under 100 kroner utbetales ikke.
Jeg har fått men noen får i mai noen får i juni og noen får ikke før i august tror jeg.
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Beløp under 100 kroner utbetales ikke.
Vis hele sitatet...
Er det ikke slik at alle beløp utbetales, men beløp under 100 (200?) trenger man ikke å betale.
Fikk de i April måned om jeg ikke husker feil. De kommer nokk nå i juni til deg da, skal du se
Sitat av Shredded Vis innlegg
Er det ikke slik at alle beløp utbetales, men beløp under 100 (200?) trenger man ikke å betale.
Vis hele sitatet...
Slik er det også på restskatt, under 100 kroner trenger du ikke å betale. Så går begge veier
Flere som enda ikke har fått? Står at 22 juni er siste dag man får utbetalt. Kan jeg forvente å få utbetalt da?
Enda ikke tikka inn noe kronasjer på konto her heller, får de vel på mandag..
Sist endret av esselte12; 20. juni 2020 kl. 13:14.
Fikk endelig mine 25k i dag
Fortsatt ikke fått noe her.. mulig tatt ut til kontroll?
Fikk idag tidlig!
Fikk mine i dag jeg også
Brukt opp allerede
Jeg søkte om skattelette og får 20k tilbakebetalt, men heller ikke jeg fikk oppgjøret idag. Så da kommer det vel antageligvis i juli-august-september-oktober -__- Gikk tilbake i meldingshistorien og ser at det er da jeg har fått tidligere i forbindelse med skattelette.
INGENTING enn så lenge.. :-(
Jeg fikk de idag .. jippi
Hei på dere.
Jeg kan med glede fortelle at jeg fikk mine skattepenger i går, 512 kr.
Klem fra Betty
Ingenting enda her heller..
Jeg har heller ikke fått noe..