Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1379
Jeg tenker å bestiller frø til min adresse med bitcoin. Hva skjer om de blir stoppet i tollen? Orker ikke at politiet skal komme innom om 3-4 mnd.

Noen som har bestilt nylig uten problemer?

Ja jeg har brukt søkefunksjonen å lest de postene der, men der er litt old.
Bestiller du til egen adresse der du har tenkt å dyrke, ber du om trøbbel. Flere som har fått onkel på døra 3-4mnd etter beslaglagte frø. Er du heldig får du en tlf eller anmeldelse i posten.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvordan er det vist man setter opp en fiktiv postkasse til en annen adresse? Om man finner ett poststativ å slenger opp en postkasse med navn på?
Noen som vet hvor mange av disse godt innpakkede forsendelsene fra utlandet som blir tatt i tollen?
Sitat av MisterNask Vis innlegg
Noen som vet hvor mange av disse godt innpakkede forsendelsene fra utlandet som blir tatt i tollen?
Vis hele sitatet...
ja det vet de nok godt på toll.no.
men skal jeg gjette så går det meste gjennom om det er pakket godt osv.
New generation
colakork's Avatar
Jeg fikk nettopp en pakke som ble sendt nederland-dk-norge igjennom uåpnet.
Nederland, Spania og England er ihvertfall på obs-lista til tollerene. Vil tro det er lettere å skli gjennom tollen om du bestiller fra Sverige eller Danmark. En kompis har bestillt fra DK til egen postkasse 2 ganger og fått begge.