Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2304
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bir mer og mer skuffa over amfen i midt norge, de fleste som pusher kvalitet fortis er tomme å nå er det totalt utbøffa i nesten alle kriker og kroker. Fikk i denne i dag, den ble grøt, hva faen er det? Junkie som jeg er så har jeg snorta det opp, droppa å skyte dritten her for å si det sånn, ikke att det er bra å snorte dette heller. Føler meg helt space på dette her,,,

https://imgur.com/a/HaKZgnb

https://imgur.com/uJLo6Q4

Å dette ble kjøpt av en som jeg har kjøpt av flere ganger da han solgte bra bra amf, men nå driter alle i det
Sist endret av KjemikalieX; 23. april 2020 kl. 11:04. Grunn: slo sammen innlegg. Og ikke lov med prisdiskusjon
Er det så rart med tanke på at de fleste grenser er stengt og ingenting kommer forbi?

Ting blir dårligere og dyrere, men folk kjøper likevel.
Sist endret av Flaffersen; 23. april 2020 kl. 01:25.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Amen to that. Greia er att jeg har aldri ruset meg mye på amfetamin før, kun opioder og benzo. Så amfetamin gamet er jeg ganske ny i, men er overasket over hvor kreativ folk er når det kommer til å blande ut -_-
Jeg dropper å kjøpe amfetamin/kokain lokalt her. Du skal ha ekstremt gode kilder om du får tak i noe det er verdt å hoppe i taket av. Du får med sikkerhet utbøffet elendighet. Kjøper heller på det mørke nettet og får grei nok kvalitet for pengene.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok opp og ned vil jeg tro.. En times tid fra Oslo så kunne jeg velge i 3-4typer idag (Kan jo være ræv og bøff det og) Men ligger nå her og får faen ikke sove.. Men er det rett på sprøyta "Glad Ulv"? :/
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg bare lurer på hvorfor det blir grøt, hva det er bøffet med. Ja, ender jo med att man må ha i seg veldig mye siden det er blandet ut mye, bruker å kjøpe flere typer i slengen selv. Ja, injiserer dessverre, men er forsiktig med amfetamin fortiden.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt samme skvipet selv.
Løser seg opp med ett par dråper syre i, askorbin/eddik etc om du MÅ skyte det.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
sånn her søl har jeg fått før når jeg har blanda sammen pepper fra 5-6 forskjellige bagger! tror det er en kjemisk reaksjon fra de forskjellige "blandingene" i baggene. Er iallefall akkurat dette som skjer om man blander forskjellige typer med gate amf sammen det blir grøt å begynner å etse nesten!
Var den *våt* når du fikk den?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Den var fuktig når jeg fikk den. SKal ringe duden å snakke med han, kanskje han ikke vet det selv siden han ikke skyter.
nå har jeg ikke peil på skyting av amf, men i tillegg til bøff begynte jeg tenke på PH etter innlegget til "Full Gaupe".
da ph må være syrlig for at virkestoffet blir vannløselig (saltform) og ikke "ren" freebase (oljeform, ikke vannløselig).
det kan jo skje både med blanding av div batcher med forskjellige bøff/urenheter i, men kan også være ren bøff som ikke er vannløselig tenker jeg da.

men om duden din bruker det selv opp nesa så bør han nå hvertfall ha merka no jævlig tett nese minst, og evt mer om den grøten er no mer nasty en no slags stivelse "bare"
Da har du fått *Marsipan* en ganske vanlig type amf som selges i norge.
Sitat av salhusramp Vis innlegg
Da har du fått *Marsipan* en ganske vanlig type amf som selges i norge.
Vis hele sitatet...
når ble marsipan ikke vannløselig?
er en stund siden jeg drev i de gatene, men kan ikke tenke meg at eter/startgass gjør det mindre løselig..
Jeg bruker ikke sprøyter, så det aner jeg ikke. du får høre med dealeren din ja.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ve ikke om det er marsipan as, luktet seff marsipan, men jeg skal besøke han i kveld, så skal jeg prøve å mixe sammen en løsning fort så det ikke klimper seg. Jeg får jo filtrert det, å bladingen er klar som vann\, hadde ingen problemer med å skyte den heller.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har jo vært speeda siden klokken 2000 i går så den funket.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ve ikke om det er marsipan as, luktet seff marsipan, men jeg skal besøke han i kveld, så skal jeg prøve å mixe sammen en løsning fort så det ikke klimper seg. Jeg får jo filtrert det, å bladingen er klar som vann\, hadde ingen problemer med å skyte den heller.
Vis hele sitatet...

Loka tråd. Så hva er problemet da?
Sist endret av Eyeamare; 23. april 2020 kl. 15:22.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Se på bildene av løsningen så skjønner du det er litt loka tråd. kan godt stenge den også.
At tråder blir lukket her på bruket er en sjeldenhet.
Angående varene dine, du sier jo selv at du filtrerte å at det ble klar væske.
Du sier også at du har vært påtent siden klokka 20.00 igårkveld, å konkluderer med at det funker som speed.
Hvis du er påtent av en dose siden 20.00 igår, så er det Meth isåfall, å ikke amfetamin
Sist endret av Eyeamare; 23. april 2020 kl. 15:42.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det jeg grunnlegende spørsmålet var hva den kunne være buffet med. Beklager att jeg er litt distre!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg grunnlegende spørsmålet var hva den kunne være buffet med. Beklager att jeg er litt distre!
Vis hele sitatet...

Badesalt, kalsium, proteiunpulver, atomer, mel, potetmel and the list goes on..
Er da ingen her som kan vite hva makkaen din er utblanda med..
Har sett mye rart av produkter, synes ikke det var noe mer scetchy enn annet jeg har sett.
Det funka, så hurra for deg
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Badesalt, kalsium, proteiunpulver, atomer, mel, potetmel and the list goes on..
Er da ingen her som kan vite hva makkaen din er utblanda med..
Har sett mye rart av produkter, synes ikke det var noe mer scetchy enn annet jeg har sett.
Det funka, så hurra for deg
Vis hele sitatet...
. Takk for svaret eyamere, da får man bare konsumere på eget ansvar å være kritisk.
Koffein pulver blir seende litt ut som på bildet ditt. Viss du varmer det, blir vesken blank igjen også blir det grøt når det kjøles ned?
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Prøvde ikke å varme det, kasta resten, lurer på om det var efedrin i den også.
Men nå har en av kildene mine fått inn parti igjen så dagene er reddet.
https://imma.gr/89998xd3cb3

Holdte med 0.1 sa han så er spent, å den var vasket ferdig.
Vært borti det samme selv.

Fikk speed som var knallbra og funka på alle sammen, noe som er sjeldent i et furtent speedmiljø. Jeg varma det, fordi jeg ikke visste at det er noe man ikke skal gjøre med speed. Etter å ha skutt greiene en dag eller to, sitter jeg der og mekker neste skudd, og når jeg er ferdig blir jeg opptatt med noe annet en liten stund før jeg var trøkt jævelskapen. Når jeg kommer tilbake og ser sprøyta ser jeg til min store overraskelse at alt innholdet i hele sprøyta er fullstendig stivnet. Det jeg gjorde da, var rett og slett å kjøpe en ny, skytbar speed, og bruke guggespeeden til drops.

Det som antageligvis funker er jo å vaske den grunding med aceton. Du finner ut hvordan man gjør det på nett. Men det går an å drite seg ut på det også, som jeg gjorde den første gangen jeg skulle bruke aceton til rensing av speed. Jeg vaska speed med aceton når jeg var helt vrengt på flubromazolam og vært våken i typ 5 dager og det gikk overhodet ikke bra. Men vanskelig er det ikke.