Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1496
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok ca 60mg ''amf'' for noen timer siden, effekten er rett å slett rar.. Får en oppløftende effekt med eufori den første halvtimen så blir det bare merkelig. Er det vanlig å bli nummen i armer å fjes av en så liten dose? Tviler på at jeg ble såkalt ''makkastein'' på en så liten dose, men er det eneste det kan minne om.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hjelper sikkert ikke med bilde men, ser vel vanlig ut? : https://imma.gr/89939x9e21f
Syntes det så ut som Paralgin forte jeg
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
gate makka? Pass deg så det ikke er pmma, les deg opp på det!
60mg liten dose? Erru gæern det er det ikke. En så stor dose tatt uten toleranse kan gi kraftige blodåresammentrekninger i huden din som gir de følelsene du snakker om.
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
60mg liten dose? Erru gæern det er det ikke. En så stor dose tatt uten toleranse kan gi kraftige blodåresammentrekninger i huden din som gir de følelsene du snakker om.
Vis hele sitatet...
er nok ikke så stor den dosa, med tanke på at renheten i norge ikke akk er noe å skryte av (hvertfall ikke i flge lab-testa jeg har sett på DNMNO osv..)
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
er nok ikke så stor den dosa, med tanke på at renheten i norge ikke akk er noe å skryte av (hvertfall ikke i flge lab-testa jeg har sett på DNMNO osv..)
Vis hele sitatet...
Selv bruker jeg bare rent produkt og når jeg snakker om doser i milligram så mener jeg rent stoff. Er klar over at produktet til ts mest sannsynelig ikke er rent, men for sikkerhetsskyld så kan ikke det utelukkes.

60mg rent amfetaminsulfat er en ganske stor dose uten toleranse og vil gi kraftig vasko. Jeg kjenner meg veldig igjen i å ta for mye føle seg mad digg i starten og så forsvinner bare rusen til en rar følelse mens man sitter igjen med sykt sammentrekte blodårer, gåsehud og nummenhet i ansikt og armer. Så må man vente i et par timer før man plutselig får den herlige digge følelsen tilbake.
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
Selv bruker jeg bare rent produkt og når jeg snakker om doser i milligram så mener jeg rent stoff. Er klar over at produktet til ts mest sannsynelig ikke er rent, men for sikkerhetsskyld så kan ikke det utelukkes.

60mg rent amfetaminsulfat er en ganske stor dose uten toleranse og vil gi kraftig vasko. Jeg kjenner meg veldig igjen i å ta for mye føle seg mad digg i starten og så forsvinner bare rusen til en rar følelse mens man sitter igjen med sykt sammentrekte blodårer, gåsehud og nummenhet i ansikt og armer. Så må man vente i et par timer før man plutselig får den herlige digge følelsen tilbake.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg tar 60 av den jeg har på morgen rundt halv 6 kan jeg bare glemme å få sove klokken 01:00
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvis jeg tar 60 av den jeg har på morgen rundt halv 6 kan jeg bare glemme å få sove klokken 01:00
Vis hele sitatet...
Det er bra saker og det liker vi.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har mest sannsynelig vært heldig å fått the good stuff, måtte nesten teste en liten liner på rundt 20mg i dag, funker optimalt nå. Takk for svar bois.