Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2827
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en liten klump med hasj som jeg forsøkte å rulle. Mens jeg prøver å lighte jointen, så får jeg bare ikke trukket noe røyk inn. Den er ikke for "tett" eller noe

Skal jeg prøve å evt "smelte" den litt?

Og ja, jeg er sikker på at det er hasj

Hilsen små irritert freak
høres merkelig ut at den ikke er for tett, men du ikke får trukket..?
men er du sikker og har god erfaring med hasj så kjenn på den frustrasjonen så tar det ikke lang tid før du finner ut hvordan du skal røyke det xD
100% sikker på at det er hasj? Har aldri vært borti hasj som ikke fyrer. Når du blander så kan du prøve å trykke tobakken inn i hasjen til den blir flat og detter fra hverandre av seg selv. Ville prøvd å blande inn mer tobakk, hvis du har for mye hasj i forhold til tobakk pleier det å tette seg fort.
Anonym bruker
"Tilfreds Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenn på en liten bit og se hvilken farge røyken har? Hasj som ikke brenner er ikke hasj.
En annen ting det kan være er at det er ett eller annet hull på jointen, eller at den ikke er 100% limt hele veien. Anbefaler å rulle en ny, og heller ikke for tett som nevnt over og prøve på nytt. Kom gjerne med update on du finner ut av det eller om du har fått noe som absolutt ikke brenner, da er det ikke hasj du har fått.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg fikk ikke til å sende video av meg som tenner på hasjen, men jeg fikk tatt et bilde av "asken" etterpå

Når jeg tente på tok det et par sekunder før jeg så flammen, liten smal røyk stripe så jeg, men så slukka den rett etterpå. Prøvde å røre litt på den siden den skal være klissete? Den ble til aske.

Jeg er nå ganske overbevist på at det IKKE er hasj

http://https://cdn.discordapp.com/attachments/677465164446040106/699084807359037482/IMG_2477.jpg
Hasjen din smeltet av varmen og ble klissete? Kanskje du har fått plast? Leste nylig et intervju med en langer. Skrapte plastisolasjon av en bygning, fordi det ligna på hasj. Solgte dette til nybegynnere og turister – raske penger. Og morsomt.

Blir vel bare mer av sånt nå, når grensene er stengt.
Sist endret av Gubbenzonker; 13. april 2020 kl. 14:33. Grunn: så en skrivefeil
Sitat av Gubbenzonker Vis innlegg
Hasjen din smeltet av varmen og ble klissete? Kanskje du har fått plast? Leste nylig et intervju med en langer. Skrapte plastisolasjon av en bygning, fordi det ligna på hasj. Solgte dette til nybegynnere og turister – raske penger. Og morsomt.

Blir vel bare mer av sånt nå, når grensene er stengt.
Vis hele sitatet...
ja. JÆVLA morsomt og skade hundrevis av unge mennesker ass ler hver gang
Sitat av Gubbenzonker Vis innlegg
Hasjen din smeltet av varmen og ble klissete? Kanskje du har fått plast? Leste nylig et intervju med en langer. Skrapte plastisolasjon av en bygning, fordi det ligna på hasj. Solgte dette til nybegynnere og turister – raske penger. Og morsomt.

Blir vel bare mer av sånt nå, når grensene er stengt.
Vis hele sitatet...
Hvor leste du dette intervjuet? Kunne vært interessant å lese selv.
Hvis du vet hvordan hasj skal være. og er sikker på det. 100%. Så prøv å legge den i ovnen på 50 grader kan være bøffa med vann eller iceolator som ikke er tørr
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hvis du vet hvordan hasj skal være. og er sikker på det. 100%. Så prøv å legge den i ovnen på 50 grader kan være bøffa med vann eller iceolator som ikke er tørr
Vis hele sitatet...
Tilsetting av litt vann er en naturlig del av prosessen for mange typer hasj, men det er ikke automatisk bøff for det. Bøffing med vann kan fort føre til vannskade, rar lukt og mugg.

Hvorfor bøffe ut hasjen sin med iceolator som er enda dyrere og mere potent i stede for å bare la det tørke før man selger det?
Vil tro det er mere vanlig å bøffe det med for eksempel henna

Hvorfor akkurat 50 grader?
Kanskje ikke nødvendigvis bøffa men iallefall våt da. Jeg mente ikke at iceolator var brukt til bøffinga men at det kanskje kunne være iceolator, bare ikke helt tørr

50 grader fordi at da ødelegger du ikke for mange av terpenene i hasjen slik at du beholder strainers oprinnelige karakter. Kan gå opp til 120 men da vil den ikke smake det samme etterpå og over dette kan brenne den

Forresten ts. Mener du at du rullet en hasj pølse inn i tobakk eller mekket det inn først med a varme og gni i tobakken?
Sist endret av Bluesky_; 16. april 2020 kl. 07:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Hvor leste du dette intervjuet? Kunne vært interessant å lese selv.
Vis hele sitatet...
Papiravis, sannsynligvis dagbladet. Har ikke den avisen lenger. 1–4 uker tilbake.

Jukset forundrer meg ikke. Er du langer, bryter du loven allerede. Hvorfor ikke tjene mer på å selge fake til turister? De kommer ikke igjen uansett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er jo fortsatt en drittsekkaktig ting og gjøre, man bryter ikke loven ved å være langer av noe som ikke er ulovlig. Da burde mang lovlige langere som bildekkforettninger vært ulovlig. Eller å kjøpe salt eller sukker som kan ligne på kokain eller noe som helst både av privatfolk og butikker også vært ulovlig så lenge det ikke står spesifikt i instruksjonene du gir kunden av fake hasjen at du skal iputte det i hasj pipa. Med mindre du forgifter eller skader personen av bøffen din evntuelt uaktsomt drap eller lignende så er det fortsatt lov å selge isolasjon eller bildekk. Men det er allikevel galt å gjøre og bør føre til juling fort.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Det er jo fortsatt en drittsekkaktig ting og gjøre, man bryter ikke loven ved å være langer av noe som ikke er ulovlig. Da burde mang lovlige langere som bildekkforettninger vært ulovlig. Eller å kjøpe salt eller sukker som kan ligne på kokain eller noe som helst både av privatfolk og butikker også vært ulovlig så lenge det ikke står spesifikt i instruksjonene du gir kunden av fake hasjen at du skal iputte det i hasj pipa. Med mindre du forgifter eller skader personen av bøffen din evntuelt uaktsomt drap eller lignende så er det fortsatt lov å selge isolasjon eller bildekk. Men det er allikevel galt å gjøre og bør føre til juling fort.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk litt feil. Man kan bli dømt for bedrageri. Eksempel er mannen som ble dømt for å selge murpuss som heroin:

https://www.vg.no/i/k4XJX

Sitat av venstrehook Vis innlegg
Det er faktisk litt feil. Man kan bli dømt for bedrageri. Eksempel er mannen som ble dømt for å selge murpuss som heroin:

https://www.vg.no/i/k4XJX
Vis hele sitatet...
Edit: jeg ser jo nå at han kun ble tiltalt. Vet ikke utfallet av denne saken.
Sist endret av venstrehook; 25. april 2020 kl. 20:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.