Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 461
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er interessert i å prøve LSA, og har fått med meg at man må velge mellom Hawaiian baby woodrose eller Morning Glory. Hvem av dem anbefaler dere? Har fått med meg at HBWR gjør deg mindre kvalm, men har ikke så mye visuals/lsd effekt som MG. Så jeg er veldig usikker på hvem jeg skal velge.
Jeg ville valgt hawaian baby woodrose hver gang, selv om jeg bare har tatt morning glory frø, som jeg ALDRI skal ta igjen pga kvalmen. Med morning glory må man ta MASSE frø, og de MÅ tygges og smaker sånn dritt at kvalmen kommer med en gang. Jeg husker alltid vi spiste de, lå og okket oss i smerte, spydde, og SÅ trippet vi...... men det var gøy, husker jeg lo meg tom for luft, fikk nesten ikke puste, av en dum tegnefilm på tv. Og jeg skjønte ikke forksjellen på varmt og kaldt, husket ikke hvilken farge som betydde hva av rød og blå. Og man blir litt stein liksom på det.

Peace and love, stay safe.

saviour