Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 715
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ett lite spørsmål angående det å snorte rivotril.
Med tanke på at virkestoffet blir tatt opp av slimhinnene under tungen så bør det vel være minst like effektivt å knuse dem og ta dem opp nesa? Finnes jo slimhinner der også.

Eller er det noe jeg overser?
Du overser det at det funker BEST å spise rivotril, det tas opp ca 90%++ i magen, mindre under tunga, og sikkert ikke i nesen for det er ikke vannløselig. Så spis dem er mitt råd skjønner ikke hvorfor ale skal sniffe og/eller skyte piller og spør stadig om nye piller går an å sniffe/skyte. Må vel klare å vente ti-tyve minutter på rusen vel..... Jeg vet akkurat hvordan man kan skyte dem jeg, men deler ikke det flere ganger for liker ikke at folk gjør det når man uansett frår 90%++ i magen......

Peace and love, stay safe.

saviour
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av saviour Vis innlegg
Du overser det at det funker BEST å spise rivotril, det tas opp ca 90%++ i magen, mindre under tunga, og sikkert ikke i nesen for det er ikke vannløselig. Så spis dem er mitt råd skjønner ikke hvorfor ale skal sniffe og/eller skyte piller og spør stadig om nye piller går an å sniffe/skyte. Må vel klare å vente ti-tyve minutter på rusen vel..... Jeg vet akkurat hvordan man kan skyte dem jeg, men deler ikke det flere ganger for liker ikke at folk gjør det når man uansett frår 90%++ i magen......

Peace and love, stay safe.

saviour
Vis hele sitatet...
Er vel forventningen av rushet tenker jeg
Om du skal ha rush ved å sniffe noe er det speed eller kokain først og fremst du bør prøve, eller mdma, stimulanter er the drugs of choice for the rush, og opiater da, men det er en annen type rush.....

Jeg tok meg et gram med speed i gårkveld i to smeller, er i fin form fremdeles=) Har kost meg noe jævlig i natt. Fikk mye bedre form nå etter metadon og sobril kl 05:00, og skal sette på to kopper kaffe til nå=) Kaffe er det mest undervurderte rusmiddelet vi har, de fleste tenker ikke på det som et rusmiddel en gang, selv om det er sinnsykt sterkt faktisk. Bare det er en så vanlig del av livet ens om man bruker det, at det ses på som mat nesten.....

Peace and love, stay safe, drugs are bad mmmmkay=)

saviour