Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1876
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok først fire stk på 7,5 mg imovane. Merka ikke noe. Fire til. Osv osv. Har to igjen.

Det er ekte apotekvarer.

Blir det bedre funk man jeg filtrerer de på skikkelig vis gjennom syringe filter og skyter de? Ingenting av blandingsstoffer kommer med, kun virkestoff. Jar prøvd å presse det meste gjennom syringe filter, alt kommer ut i en blank væske.
Men hva er poenget med å koke?
Er jeg safe på å skyte imovane om jeg filtrerer på denne måten først?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da funker de rett å slett ikke på deg. Du skulle vært blasta så til de grader nå, ligge å stirre på gulvet som det er det artigste du har gjort osv..
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppdater oss i morgen åssen det gikk haha. Du er nok mer påvirket enn du tror
Vedder hatten min på at det går minst 12 timer til før vi hører noe fra TS :=)
Venter i spenning ��
Jeg tror de virker helt fint, menge piller lurer deg til å tro du er 'helt fin', og så snøvler du og gjør dumme ting likevel. Spesielt imovane, og rivotril er sånn. Imovane fordi de er så kreftige de første gangene, og rivtril fordi de er like potent som xanor, men nesten ikke sløvende i forhold.

Oppdater oss da hvordan det gikk og hvem du dreit deg mest ut ovenfor..... Og imovane er IKKE vannløselig, og det funker IKKE å skyte. Kjenner folk som prøver å skyte det meste, og vet godt du kan drite i å skyte imovane. Uansett hvor blank og fin oppløsningen er, så er det heller ikke zopiclone i den. Så kast de vekk om du vil for meg, om du absolutt må prøve.

Peace and love, stay safe.

saviour
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Vi er nok mange som har gått på den benzo(e.l) smellen med at man tror man ikke kjenner noe før man ender opp med å ta alt man har, enten det er 3 eller 30, etterfulgt av totalt blackout, våkner i ett annet land 5 dager senere i tivoli klær, derfor noen kaller det apedop. Tror jeg har lært meg at skal man ruse seg på sånt holder det med 1-2 sammen med en øl, og så sovner du.
Sist endret av deGrønne Skoger; 23. mars 2020 kl. 18:02.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri forstått helt dette med Benzosmell. Har selv inntatt 10 imovane + og ingenting har hendt. Rivotril uansett dose gjør meg også bare smørblid, samme med alle andre Benzo. Kanskje bare angsten min sitter så langt inne at benzo alene ikke er nok for å fjerne hemningene i noen grad. Eneste jeg kan gjøre litt ute av karakter er å snakke med folk jeg ikke har sett på en stund via FB chat, om helt normale ting. (Uten toleranse)

Alt jeg har inntatt er via egen resept så falske medikamenter er det ikke.

Noen med samme erfaring?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts her

Jeg glemte at jeg hadde starta tråden. Dagen etter skulle jeg svare men det ble noe rot...
Men kvelden ble nok annerledes enn om jeg ikke hadde tatt imovane. Husker ikke stort, men husker at jeg gjorde klart for å skyte imovane. men endte med å drikke blandingen etter råd fra dere her.