Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4599
Jeg spise noen Elephant Creeper Argyreia Nervøs frø igår.

Jeg tokk 9 stykk også en time senere leste jeg at jeg ikke kunne få noen rus på disse side de var fra India.

Så jeg peisa på med sånn 25 stykk til.

Våkna midt på natten hvor hele verden gikk i en loop og jeg var helt sikker på at jeg var blitt rusmissbruker nå.

Jeg satt bare å trengte på den cola boksen som lå på gulvet og tengte at hvis jeg kutta meg med den så ville dette rus livet være over.

Noen som har opplevd dette? At de tror at de har blitt rusmisbrukere midt under en trip?
Sist endret av Readopted; 15. mars 2020 kl. 19:48.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, mange ganger under en trip. I realiteten er jo du også på god vei til og bli en rusmisbruker.
Det er et moralsk dogme du har plukket opp fra anti-horden og deres misforståelser av hva livet er, psykedelika er ikke heroin, amfetamin osv.

Hvor fristet er du til å prøve igjen? ... så stort er psykedelikas avhengighetspotensiale.
Trådstarter
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det er et moralsk dogme du har plukket opp fra anti-horden og deres misforståelser av hva livet er, psykedelika er ikke heroin, amfetamin osv.

Hvor fristet er du til å prøve igjen? ... så stort er psykedelikas avhengighetspotensiale.
Vis hele sitatet...
Har null lyst til å ta det igjen
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Basert på flere av innleggene dine her så er du godt i gang med å være en rusmisbruker.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Basert på flere av innleggene dine her så er du godt i gang med å være en rusmisbruker.
Vis hele sitatet...
Morsomt at du sier det, ruset meg maks 2-3 ganger i måneden. Og har nå gått 1 år uten annet enn alkohol 4 ganger det siste året. Vet ikke helt hvor du har lest at jeg er på vei til å bli en rusmisbruker?

Er vel være med alle de 10 tusenvis av folka som drar på byen hver helg? Eller de som tar seg vin til maten?
Sist endret av Readopted; 26. mai 2021 kl. 15:24.
Rip 8-4-23
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Kan man drikke listerine munnskyll?

Leste at det har ca. 30 % alkohol i seg.

Vil man kunne drikke dette for å bli full? Noen som har prøvd?
Vis hele sitatet...
Og du lurer på hvorfor han mener du er på kjøret?
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det er et moralsk dogme du har plukket opp fra anti-horden og deres misforståelser av hva livet er, psykedelika er ikke heroin, amfetamin osv.

Hvor fristet er du til å prøve igjen? ... så stort er psykedelikas avhengighetspotensiale.
Vis hele sitatet...
Å ta psykedeliske stoffer gjør deg ikke fritatt fra å bli narkoman, men de fleste narkomane, og narkomane in the making forsøker ofte å bruke dette i et forsøk på å heale sine psykiske traumer og diverse andre former for selvutvikling.

Det finnes alltids noen solskinnshistorier om at folk med reelle problemer faktisk klarer å konfrontere og mestre det ved hjelp av psykedeliske stoffer.

Men så har du den andre gjengen som presterer å traumatisere seg selv og tolker alt i trippen helt feil og gjerne også blir overbevist om at det er alle andre som er gale, for det var virkeligheten den personen opplevde da han stod og diskuterte politikk med Trump i Edens hage. At vi ikke ser dette viser jo bare hvor A4 og kjedelige vi er.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Basert på flere av innleggene dine her så er du godt i gang med å være en rusmisbruker.
Vis hele sitatet...
Kan jo fort se sånn ut ja, knasking av mildere morfin preparater og spørsmål om listerine kan drikkes da det har 30% alkohol i seg.

TS. Kan du ikke ta dette som en advarsel? Du trenger ikke kutte deg med en brusboks, bare tenk over hvorfor drømmene dine forteller deg at du har blitt en rusmissbruker.

Morsomt at du sier det, ruset meg maks 2-3 ganger i måneden. Og har nå gått 1 år uten annet enn alkohol 4 ganger det siste året. Vet ikke helt hvor du har lest at jeg er på vei til å bli en rusmisbruker?
Er vel være med alle de 10 tusenvis av folka som drar på byen hver helg? Eller de som tar seg vin til maten?
Vis hele sitatet...
Han sa rett ut hvor han hadde lest det.

Brygga du alkohol på Argyreia nervosa frø? Gudene veit hvor mange andre rusmidler du har brygga på alkohol det siste året.
Jeg fikk selv følelsen av hvordan det var å være knarker i min spede ungdom da jeg begynte å eksperimentere med psykedelika, og min teori er at det er psykedelikaens forsøk på å få deg til å relatere med en tilstand de aller færreste ønsker å havne i frivillig. For de aller fleste er jo det verst tenkelige å ende opp som narkoman og fordi tripping skal være en reise hvor du skal føle på det ene og det andre synes jeg det er ganske symbolsk.
Hvis man kødder mye med de "vanlige" stoffene som Amfetamin, piller, Opiater, Kokain og Alkohol er psykedelika sjelden gøy eller deilig.
Oftere er det ekstremt skremmende ettersom psykedelika "viser deg" hva du gjør mot kroppen din, psyken din etc.

Jeg har aldri fikset psykedelika samtidig som jeg har vært i aktiv rus.

Med en gang jeg kom meg ut av rusmisbruk og tok sopp? Kjempegøy.

Underbevisst er nok rusmisbruk en større påkjenning på psyken din enn du tror, og psykedelika.. forteller deg det.
Rip 8-4-23
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis man kødder mye med de "vanlige" stoffene som Amfetamin, piller, Opiater, Kokain og Alkohol er psykedelika sjelden gøy eller deilig.
Oftere er det ekstremt skremmende ettersom psykedelika "viser deg" hva du gjør mot kroppen din, psyken din etc.

Jeg har aldri fikset psykedelika samtidig som jeg har vært i aktiv rus.

Med en gang jeg kom meg ut av rusmisbruk og tok sopp? Kjempegøy.

Underbevisst er nok rusmisbruk en større påkjenning på psyken din enn du tror, og psykedelika.. forteller deg det.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si nja... jeg løste dette dilemmaet enkel ved og si til meg selv og inrøme at ja jeg er en rusmisbruker men so what? Det er sammfunet som dømmer deg som en rusmisbruker, hva du gjør med din egen kropp er vel opp til vær enkel person? Det er sammfunnet som har skapet at omg rusmisbruk er fyfy.. inrøm det for det selv så skal du se at psykadelikaen åpner helt nye dører du aldri har hvert borte i. Fuck sammfuns stigmatiseringen av narkotika.
Tror du misforstår Krystallkongen, det han mener er at når du går på stoffer som amfetamin, kokain, piller eller hero så fucker du opp kroppen din. Du vet det, og psykedelikaen vet det hvert fall. Personlighetstrekk endres også ved hyppig bruk av hard drugs noe psykedelika også slenger i trynet ditt. Å reflektere rundt disse tingene er uungåelig med mindre du ikke har selvinnsikt.
Trådstarter
Mulig jeg kunne blitt avhengi? Men å switche mellom en type drug hver 2 uke kan jeg faktisk ikke se skaden av.

Fentanyl prøvde jeg 2 ganger, kløe og kvalme, noe drit assa.

Adhd meds, prøvd 3 ganger og var helt ok.

Xtc 2 ganger.

Men cannabis er min prefererte rusmiddel.

Mistet alltid lysten på rusmidler i 2 uker ca. Etter hvert inntak. Mulig denne lyst perioden ville kommet hyppigere hvis jeg hadde fortsatt sånn i 1 år til. Men jeg var langt ifra avhengi av noe som helst.

Hadde fri hver 2 uke i helgene og feiret da med ett eller annet, ser heller ikke på det som ett problematisk rusbruk.
Ja psykadelika slipper løs underbevistheten din og er det EN person du ikke klarer å juge for så er det deg selv. Det viser deg hva du elsker, hva du hater, hva du frykter og hva du vil. I ditt tilfelle tror jeg du fikk se hva du frykter, som er å bli rusmisbruker. Gir det mening for deg?
Trådstarter
Sitat av Coffern Vis innlegg
Ja psykadelika slipper løs underbevistheten din og er det EN person du ikke klarer å juge for så er det deg selv. Det viser deg hva du elsker, hva du hater, hva du frykter og hva du vil. I ditt tilfelle tror jeg du fikk se hva du frykter, som er å bli rusmisbruker. Gir det mening for deg?
Vis hele sitatet...
Vell fikk flashbacks til alle gangene jeg tokk en snus og trodde da at snus var like ille som heroin. Vet ikke om det gjør saken noe bedre, men kanskje det var ett tegn på å heller kutte ut snus? Usikker, ikke vet jeg.