Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 17193
Hei! Jeg vurderer å teste ut "Swingers" klubben i Oslo. Er det noen som vet priser osv på dette? Er dette til å anbefale?

Jeg har lest rundt og det ser ut til at man må gå inn sammen som et par(en kvinne og en mann). Problemet her er at jeg er singel(Noen kvinner her som har lyst til å gå sammen med meg? )

Er det noen som har vært der før som kan dele tanker og meninger?
Hei du. Det er en side som heter nakenprat, hvor du treffer likesinnede. Mange år siden jeg var aktiv på det forumet,men de driver nok på fremdeles. Vet om mange som har fått venner og partnere gjennom forumet.

Lykke til!
VIProom har lagt ned i Oslo. Man kunne dra som singel menn også visse dager.
Det er en grunn til at man ikke kommer inn som singel mann og det er fordi det er overflod av kåte desperate dudes som a)ikke får fitte på vanlig måte b)er griser og ufine så de ikke får fitte på vanlig måte og tror at på en sex klubb er det bare å ta for seg.

Tror du ikke swingersklubber ville hatt milelange køer av single desperados da? Jeg har vært der et par ganger med ei jeg styra med som var venninde av dama til kompis. Kompis
og dama er aktive i swingersmiljøet i oslo og de sier selv at nye par ofte blir uglesett og mistenkeliggjort. Man skal helst kjenne noen gjengangere som går god for deg. Det er liksom lett å gjennomskue om man bare har med seg en venninde eller om man faktisk er et par , og man prater sammen og ser an kjemien med folka der og må sjekke og bli likt som ellers i verden, det er ikke sånn at man kommer inn i en klubb der alle puler og tar for seg og det bare er å gå bort å stikke kuken bortpå noen. Mange opplever å gå hjem igjen uten suksess og jeg fikk vite at det jevnlig kastes ut folk pga ufin oppførsel som bare tar for seg uten samtykke eller avtale. På private fester er det middag servering og bli-kjent stund i et par timer først før man flytter selskapet og åpner de andre rommene. Jeg syntes det hele bare ble stivt og kleint. Gruppesex porr er en ting men i virkeligheten i tvunget og påtatt setting not so much. Noen ting er bedre overlatt til fantasien bro

Nakenprat eller tinder er nok plassen for deg om du vil finne sexpartner eller sjekking på byen no prob så lenge du kan det, kan du ikke sjekke så vil du bare bli sett på som en av de snåle desperadoene på vip room og sexklubber også.
Sist endret av celticwiz; 26. juli 2018 kl. 07:39.
Sitat av celticwiz Vis innlegg
Det er en grunn til at man ikke kommer inn som singel mann og det er fordi det er overflod av kåte desperate dudes som a)ikke får fitte på vanlig måte b)er griser og ufine så de ikke får fitte på vanlig måte og tror at på en sex klubb er det bare å ta for seg.

Tror du ikke swingersklubber ville hatt milelange køer av single desperados da? Jeg har vært der et par ganger med ei jeg styra med som var venninde av dama til kompis. Kompis
og dama er aktive i swingersmiljøet i oslo og de sier selv at nye par ofte blir uglesett og mistenkeliggjort. Man skal helst kjenne noen gjengangere som går god for deg. Det er liksom lett å gjennomskue om man bare har med seg en venninde eller om man faktisk er et par , og man prater sammen og ser an kjemien med folka der og må sjekke og bli likt som ellers i verden, det er ikke sånn at man kommer inn i en klubb der alle puler og tar for seg og det bare er å gå bort å stikke kuken bortpå noen. Mange opplever å gå hjem igjen uten suksess og jeg fikk vite at det jevnlig kastes ut folk pga ufin oppførsel som bare tar for seg uten samtykke eller avtale. På private fester er det middag servering og bli-kjent stund i et par timer først før man flytter selskapet og åpner de andre rommene. Jeg syntes det hele bare ble stivt og kleint. Gruppesex porr er en ting men i virkeligheten i tvunget og påtatt setting not so much. Noen ting er bedre overlatt til fantasien bro

Nakenprat eller tinder er nok plassen for deg om du vil finne sexpartner eller sjekking på byen no prob så lenge du kan det, kan du ikke sjekke så vil du bare bli sett på som en av de snåle desperadoene på vip room og sexklubber også.
Vis hele sitatet...
Jeg som er aktiv swingers med samboer og har vært på VIProom flere ganger kjenner meg ikke igjen i noe som helst du sier...
▼ ... flere år senere ... ▼
Var mye på swingesklubber før i tiden. Var sikkert 15-20 ganger på den som lå i Parkveien og noen få ganger på VIP Room.

På fredager slapp single menn inn, og rutinen min da var å kombinere dette på dager det var lønningspils med jobben. Da visste min venner at jeg var opptatt med kollegaer den dagen, og til kollegaene mine sa jeg at jeg skulle møte noen venner og derfor måtte dra litt før. Jeg gikk som regel gjennom slottsparken og røyket med en feit en, før jeg banket på døren i Parkveien. Pottefjern og godbrisen var jeg klar for å slippe alle hemniger og leve i en sexfantasi noen timer.

Gangbang-kveldene var desidert best for meg, og har mange gode minner med spennende og kåte damer. Jeg tror folk hadde blitt overrasket over hvor mange "vanlige" folk man møtte der. Ofte tror man at det kun er feite damer i 50-årene som spredte beina for fremmede på slike steder, men det var ikke tilfelle (selv om de også selvsagt var der). Mange av damene jeg knullet der var sexy som bare det, og med på litt av hvert.

NRK hadde en serie som het Trekant der de besøkte en swingersklubb, og da fikk man et godt innblikk i hva slags klientell som oppsøkte slike klubber.

Begge klubbene i Oslo er nå dessverre lagt ned, så nå må man nedover mot Tønsberg for å finne nærmeste klubb om man bor i Oslo-området. Jeg har ikke vært der selv da jeg ikke er aktiv i det miljøet lenger, men har hørt det skal være bra.
Sitat av englestøv Vis innlegg
Hei du. Det er en side som heter nakenprat, hvor du treffer likesinnede. Mange år siden jeg var aktiv på det forumet,men de driver nok på fremdeles. Vet om mange som har fått venner og partnere gjennom forumet.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg kan opplyse om at Nakenprat ikke finnes lenger.
Den heter nakentid nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg kan opplyse om at Nakenprat ikke finnes lenger.
Vis hele sitatet...
Chatten finnes, men ikke forumet.

Ikke 100% swingers, men kan anbefale nordencuckold.com for de som liker å knulle damer mens mennene deres ser på. Vet ikke hvor bra trøkk det er der nå om dagen, men har møtt noen der for noen år siden. Utrolig spennende.
Den nye siden til nakenprat er nakentid.no