Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2542
Hei har noen erfaring å sone på Sandeid fengsel ? Er åpen soning 40 dager .Takk for alle svar :-)
Skulle inn ditt i starten av korona, fikk telefon dagen før at jeg ikke trengte møte...
Har sitti andre plasser å kan si at du trenger ikke grue deg, er ikke noe sånn miste såpa opplegg, masse slossing eller utpressing.

Sikkert som alle andre plasser, oppfør deg så er 95% av folket hyggelig tilbake Kos deg med volleyball, fotball og kortspill.

Sånne plasser er som en leirskole for voksne. Helt nydelig å få kobla av litt uten telefon.
Trådstarter
3 0
Takker så mye for svaret ditt .er vel gjerne tanke kjøret i starten så er verst første gang .
Sitat av jada12 Vis innlegg
Takker så mye for svaret ditt .er vel gjerne tanke kjøret i starten så er verst første gang .
Vis hele sitatet...
Ja er vell det frem til du blir kjent med de andre
Etter 1 uke kjenner du de fleste å har fått deg noen å spise og snakke med.

Ikke gå inn å lek tøff, bare oppfør deg som en normal kar så går dette som en drøm. Mye deiligere å inn og sone nå som det er deilig i luftegården. Usikker på om de har volleyball der men helt sikkert fotball osv.
Kortspill og sjakk er det de fleste plasser.
Koser meg gløgg når jeg sona sist. Null telefon og innlåsning rundt 19:00 med tv og litt godteri på cella.

Husk at alt er skummelt første gangen, blir litt som første skoledag
Trådstarter
3 0
Takk for bra info fra dere .Ja er nok som du sier skummelt første gang :-)
Sandeid er heilt greit var der i 15 dager bare. God mat, stort sett hyggelige de andre som satt der. Spilte spill på kveldene, så på tv osv. Ligger på 4 manns rom, litt leitskolestemning