Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 758
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en ganske hektisk uke foran meg, både på skolen med mange innleveringer og vurderinger, men også generelt (ekstrajobb etc.). Ble tilbudt noen elvanse 50 mg av en i klassen som har resept og vurderer det faktisk.

Har en del erfaring med cola hvis det er relevant, men ikke noe erfaring med speed eller noe ADHD medisiner.
Derfor ville jeg spørre om hva jeg kan forvente og hvordan jeg kan planlegge for å få mest ut av pillene, men samtidig være safe?

Vet allerede at jeg bør drikke og spise mye næringsrik mat og kanskje få i meg noe magnesium tilskudd. Og at jeg mest sannsynlig kommer til å crashe ganske hardt på slutten av dagen.
På et generelt grunnlag om du ikke har behov for stimulere deg å du har lite erfaring så heller ta noen kaffe eller redbull.

Misbruket mitt startet sånn ved at jeg følte jeg lå bak på skole arbeid, hadde røyke noe hasj men var ikke helt meg.

Fikk masse ritalin og andre stimulerende. Ble fort veldig flink på skolen og sosialt. Helt til det gikk over til speed etc.

Prøv alt annet først

Men du skriver også du er veldig bestemt, du har gjort god resarch. Spis og sov godt. Lykke til!
Sist endret av HanDuVet; 27. mai 2021 kl. 22:21.
Magnesium er veldig kjekt å ha noe tilskudd av ja, da dette kan gjøre nedturen mykere og selve effekten bitte litt mer behagelig. Nå vet jeg ikke så mye om doseringen av elevanse, er ved lisdeksamfetamin som er virkemiddelet i dem? Men 50mg er vel depot regner jeg med. Så en av dem og passe på å drikke ett glass vann minst hver time samt få i seg mat minst hver 4 time. Er hvertfall det jeg gjør/gjorde når jeg inntok sentralstimulerende. I motsetning til gateamf/meta så er det når det er rent (har hatt en del amfetamin som var laget med helt riktige ingredienser og var kjemperen og helt luktfri, lett å spise egentlig. Det er metaen og mye av det det buffes med som gjør det helt forjævlig å få ned mat. På rene varer går det helt fint å spise Og når det kommer til å sove, prøv å få tak i Seroquel(Quetapin) til hver gang du vil stoppe rusen og få sove. Det fungerer kjempefint da det blokkerer dopamin, og gjør at du kan sove så lite som 1 time etter inntak av stiumlerende. 50mg holder for meg til å bare rett og slett slå av hele virkningen, og da tar jeg de 25mg hurtigvirkende quetapinene. Quetapin er et C-prep antipsykotika som også gies i små doseringer for søvnproblemer og er som regel VELDIG lett å få av legen da de har 0 ruspotensiale, hvertfall på små eller middels doser., samt er det ikke noe folk velger å ruse seg på så sant man ikke sitter i fengsel hvor alt du egentlig vil er å sove så mye som overhode mulig for å få tida til å gå. Så hvis du velger Elevanse som en løsning, så anbetaler jeg deg å få tak på Quetapin ved siden av, for å ha full kontroll på når du vil sove for dagen er over, og du slipper alle disse nedturene og ubehag når dagen er over. Gjorde dette selv i eksamensperioden bare med denne rene amfetaminen jeg hadde en kjemi-utdannede kompis som lagde på proft laberatorium. Da doserte jeg 20mg 2x i døgnet. 20mg ved oppvåkning og 20mg i 4 tiden og kunne legge meg kl 23 med 2x25mg quetapin og sov som en unge