Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 961
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann lurte på om man får i seg thc så det kan slå ut på forskjellige tester ved å bare sitte i et tåkelagt rom ?
Anonym bruker
"Rik Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det tror jeg
Anonym bruker
"Rik Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men det holder like lite som unnskyldning om du blir tatt på test som at "bikkja spiste bussbilletten min"
I to av studiene har de passive røykerne oppholdt seg i små rom uten ventilasjon med store mengder røyk i rommet. I de andre forsøkene oppholdt personene seg i rom med mer normale forhold og mer realistiske mengder cannabisrøyk.

Forsøkspersonene som oppholdt seg i små rom uten lufting, testet positivt på cannabinoider. I den andre gruppen var ingen av urinprøvene positive mer enn noen få timer etter eksponeringen og konsentrasjonene var lave
Vis hele sitatet...
Kilde: https://nhi.no/psykisk-helse/rus-og-...-unnskyldning/
Hvis du skal bruke det som en unnskyldning på hvorfor du tester positivt så må konsentrasjonene være såpass lave at det virker plausibelt. Det er nok den eldste unnskyldningen som er i boka, er mange "luringer" som har prøvd seg på den før.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk kuami
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som har erfaring med spyttprøva å om det da slår ut ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har erfaring med spyttprøva å om det da slår ut ?
Vis hele sitatet...
Ville nektet å ta sånn spyttprøve, det er ganske kjent at de er ekstremt upålitelige og slår ofte ut feil. En kompis av meg som ikke driver med noe som helst rus (han er kristen, og drikker ikke engang.) fikk et positivt utslag på amfetamin.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er vel ikke så lett å nekte hvis man sitter bak rattet vel
Jo du kan nekte. Men da blir du tatt til legeundersøkelse og blodprøve.
Anonym bruker
"Øm Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kuami Vis innlegg
Jo du kan nekte. Men da blir du tatt til legeundersøkelse og blodprøve.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge sitter hasjen i blodet hvis man røyker jevnlig? Er det noen dager eller noen timer? Spør fordi jeg har en bil og pleier å røyke noen dager i uka, men kjører aldri når jeg er fjern.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ifølge Folkehelseinstituttet2xkan THC påvises i blodet inntil et halvt døgn etter at man har røyket hasj, mens omdanningsstoffet THC-syre kan påvises i urinen i flere dager etterpå. Om man misbruker store doser gjentatte ganger, kan THC påvises i blodet i flere døgn etter siste inntak. Omdannelsesproduktet THC-syre kan påvises i urinen i flere uker etter siste cannabisblås