Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1396
Hvit, liten, dele strek, bilde kommer.

https://imma.gr/100754x8844c

Dårlig bilde skal prøve å ta et bedre!

https://imma.gr/100756x737ad
Sist endret av Mr. Frosty; 19. desember 2020 kl. 15:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prednisolon som ser ut som denne, men jeg vil tro masse andre legemidler også ligner.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prednisolon som ser ut som denne, men jeg vil tro masse andre legemidler også ligner.
Vis hele sitatet...
Tja, våknet i dag med blackout fra i går så tror det må være noe benzo eller opiater. Men lurer på hva!?

Tok den på tungen for å smake, smaker helt jævlig!
Sist endret av Mr. Frosty; 19. desember 2020 kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vival har også delestrek og ligner, men på den står det noen bokstaver. Smaker heller ikke helt krise.
R.i.p 23.04.2021
Stesolid ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vival har også delestrek og ligner, men på den står det noen bokstaver. Smaker heller ikke helt krise.
Vis hele sitatet...
Når vi er inne på vival, bensedin eller bensedin eller hva det heter ser nøyaktig lik ut. Smaker de ekkelt?


Flunitrazepam 2 mg / rophynol 2mg kansje ? Beskriver vertfall blackouten din hehe.

Desltrek på begge sider eller står det noe tekst på den ?
Sitat av Kuami Vis innlegg


Flunitrazepam 2 mg / rophynol 2mg kansje ? Beskriver vertfall blackouten din hehe.

Desltrek på begge sider eller står det noe tekst på den ?
Vis hele sitatet...
Helt hvit på andre siden, blackouten kom fra rivotril å alkohol, siste jeg husker var at jeg kjøpte xanor. Og våknet, aner ikke. Det er ikke xanor pga de var stolper de jeg hadde.

Har også kjøpt mange ting på eBay, som en bong, og en vekt, rullepapir, knokejern. Som var varsel på paypal når jeg våknet. Mye kan ha skjedd.

Er også ganske ruset, og føler meg ekstremt svimmel og varm i fjeset. Og en klassisk rivvar rus, men det er noe annet en rivo også jeg føler. Har aldri testet valium unntatt en gang jeg fikk på resept men aldri noe klassisk rus på den bare en sånn trøtt følelse, kan det være valium? Det er jo en langvarig benzo?
Sist endret av Mr. Frosty; 19. desember 2020 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Når vi er inne på vival, bensedin eller bensedin eller hva det heter ser nøyaktig lik ut. Smaker de ekkelt?
Vis hele sitatet...
De smaker som papp så det er ikke det, kan være alt mellom himmel og jord, kan evt være noen hjemmepressa RC, kan være noe faen skap du har hevet i deg pga du har trodd det forsterker rusen, men det var egt kun noe reseptfrie legemidler (tro meg, hev i meg noe som var avføringsmiddel en gang å dret meg ut)
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bensidin 10 mg har ikke delestrek så det er det ikke.

Sikkert noe RC benzo