Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2265
Har tenkt til å prøve lsd alene.
Har nettopp flyttet til en by ute på landet med store, fine Fjeld.

Har aldri tatt lsd før og har ingen å gjøre dette sammen med.

Hva burde dosen være mtp at jeg skal være alene.

Tengte å sitte på ett jorde og se utover i naturen. Jeg har lest mye om lsd det siste året og er ganske klar på hva jeg kan forvente.

Vil helst ikke trippe hardt men nokk til å bare sitte i timer og se på naturen og nyte livet❤️

Noen tips?
Ta utgangspunkt i at ting vil forandre seg, etter noen timer er ting som normalt. Forhåpentligvis sitter du igjen med et nytt syn på ting.
"Til en by ut på landet"
På top 3 comments denne uka, hehe!

Jeg anbefaler å ta rundt 70-100uq om du skal være alene og er usikker på hvordan du takler det.

Men selvom du ikke kommer i en hard triplike-state så vil jeg påminne deg om at du (mest sannsynlig) ikke vil klare å sovne på 12-16 timer, og du kan føle en eller annen effekt i over 12 timer på så lave doser, spesielt i tanke på at det er første gang.
Så jeg anbefaler å innta det tidlig på dagen slik at du får tid til å reflektere, lande, og sove uten å fucke opp den indre kjemien for mye.

Mellom kl 10-15 liker jeg å ta det..

God tur! Gå inn i det med åpent syn, la deg bli inspirert, og bli nyskjerrig på universets og livets mysteriumer fra nye perspektiv
Anonym bruker
"Fortvilet Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
LSD varer gjerne 12 timer eller lengre, så vær for all del forberedt på å håndtere det. Du kommer sikkert til å tenke "vil jeg noen gang lande igjen" osv, men det er helt vanlig.
Anbefaler å ta lav dose første gang. En halv lapp burde være nok for første gang. Kjipt å trippe harde baller i 12 timer ++

Det er også vanskelig å sovne på lsd, så det kan være lurt å ha noe for å hjelpe på det. Det er ikke anbefalt å avbryte trips med benzo osv, men tenk heller pasjonsblomst-tabletter eller noe "naturlig beroligende"
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom du vil se på naturen, chille og nyte livet så røyk heller en joint eller noe. LSD kan kort sagt snu verden din opp ned, på godt og vondt. Dette er ikke et rusmiddel man tar for å slappe av, som du sikkert er klar over. Du sier du har lest mye om dette, har du lest både negative og positive opplevelser? Man kan oppleve himmelen, men også helvete. Man kan bli fri depresjon og få et positivt syn på livet, på samme måte som man kan påføre seg depresjon og få et negativt syn på livet. Er man alene er det også en viss fare for at man skader seg selv, eller mister kontroll og f.eks "didder" ut. Med en tripsitter så har personen mulighet til å gripe inn om nødvendig.

Uansett hva enn du gjør, ønsker jeg deg lykke til. Jeg selv prøvde LSD for første gang med en kompis, jeg opplevde bokstavelig talt helvete (Ble teleportert, tiden gikk baklengs, loopet, opplevde evigheten, simulering styrt av Satan med onde dialoger, ondskapen selv, bokstavelig talt helvete), endte med selvskading, politi, sykehus, PTSD og skittent rulleblad som ødela for oss begge og brukte vel ca et år på å komme meg skikkelig til hektene igjen. Hadde lest en del og trodde jeg hadde peiling, men i etterkant skjønte jeg at en del av det jeg hadde lest var glorifisering og veldig lite fokus på det potensielle negative effektene. Jeg skulle ønske at noen hadde sagt i fra til meg.

På en annen side førte det marerittet av en tripp at jeg fikk et helt annet syn på livet i etterkant, sa opp jobben, dumpet dama, droppet rusmidler og endte opp et bedre sted en jeg opprinnelig var. Men samtidig, under trippen var jeg veldig nær på å knerte meg selv.

Så, er du helt sikker på at du er klar til å prøve LSD?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dersom du vil se på naturen, chille og nyte livet så røyk heller en joint eller noe. LSD kan kort sagt snu verden din opp ned, på godt og vondt. Dette er ikke et rusmiddel man tar for å slappe av, som du sikkert er klar over. Du sier du har lest mye om dette, har du lest både negative og positive opplevelser? Man kan oppleve himmelen, men også helvete. Man kan bli fri depresjon og få et positivt syn på livet, på samme måte som man kan påføre seg depresjon og få et negativt syn på livet. Er man alene er det også en viss fare for at man skader seg selv, eller mister kontroll og f.eks "didder" ut. Med en tripsitter så har personen mulighet til å gripe inn om nødvendig.

Uansett hva enn du gjør, ønsker jeg deg lykke til. Jeg selv prøvde LSD for første gang med en kompis, jeg opplevde bokstavelig talt helvete (Ble teleportert, tiden gikk baklengs, loopet, opplevde evigheten, simulering styrt av Satan med onde dialoger, ondskapen selv, bokstavelig talt helvete), endte med selvskading, politi, sykehus, PTSD og skittent rulleblad som ødela for oss begge og brukte vel ca et år på å komme meg skikkelig til hektene igjen. Hadde lest en del og trodde jeg hadde peiling, men i etterkant skjønte jeg at en del av det jeg hadde lest var glorifisering og veldig lite fokus på det potensielle negative effektene. Jeg skulle ønske at noen hadde sagt i fra til meg.

På en annen side førte det marerittet av en tripp at jeg fikk et helt annet syn på livet i etterkant, sa opp jobben, dumpet dama, droppet rusmidler og endte opp et bedre sted en jeg opprinnelig var. Men samtidig, under trippen var jeg veldig nær på å knerte meg selv.

Så, er du helt sikker på at du er klar til å prøve LSD?
Vis hele sitatet...
Ja er sikker. Du tokk openbart er for stor dose.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville vært skeptisk til å ta det alene uansett. Nå er jeg litt mer erfaren med LSD, men tar fremdeles det ikke alene. Det er jeg ikke klar for enda.
Sitat av Brillert Vis innlegg
Ja er sikker. Du tokk openbart er for stor dose.
Vis hele sitatet...
Slike opplevelser er ikke kun knyttet opp mot for "store" doser selv om muligens det var en faktor for Nyfiken Husmus.

Man kan like gjerne få forferdelige opplevelser på normale doseringer, man hver aldri hvordan man blir påvirka av psykadelika, spesielt ikke når man ikke har prøvd før.

Det sagt er det ikke normalt å få slike opplevelser som beskrivet ovenfor, men heller ikke unormalt.

En vanskelig og tung opplevelse er ikke automatisk en dårlig.

Start med en lav dose, riktig det/setting og kos deg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville vært skeptisk til å ta det alene uansett. Nå er jeg litt mer erfaren med LSD, men tar fremdeles det ikke alene. Det er jeg ikke klar for enda.
Vis hele sitatet...
Hbis jeg hadde tatt en dose på 60ug da
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brillert Vis innlegg
Hbis jeg hadde tatt en dose på 60ug da
Vis hele sitatet...
Det blir litt lite. Ta 100, en helt alright nybegynnerdose.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ville vært skeptisk til å ta det alene uansett. Nå er jeg litt mer erfaren med LSD, men tar fremdeles det ikke alene. Det er jeg ikke klar for enda.
Vis hele sitatet...
Det er bra å være skeptisk. Men en venn av meg tok 100-120mcg alene første gang hjemme og taklet det helt fint og alt gikk bra for seg.

Hvis du skal gjøre det alene, mener jeg dette kan være en liten sjekkliste:

- Bor du alene eller er ofte alene.
- Trives du godt med å være alene og i eget selskap.
- Du har en relativt sterk psyke.
- Du har ikke hverdags angst eller mye stress.
- Ikke gå over 100 mcg/ug
Sist endret av Chromatics; 26. august 2020 kl. 11:06.
Max 100ug og for å være ekstra sikker bør du ha beroligende pille lett tilgjengelig du kan ta for å avslutte trippen hvis det blir for intenst. Har ingen erfaring med å avslutte en trip på den måten, men kunne jeg få alle trippen mine tilbake skulle jeg ønske at jeg hadde hatt sobril eller xanax i baklomma. Har rundt 10-12 solo tripper
og mange uheldige opplevelser ville vært unngått med en kill switch
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Max 100ug og for å være ekstra sikker bør du ha beroligende pille lett tilgjengelig du kan ta for å avslutte trippen hvis det blir for intenst. Har ingen erfaring med å avslutte en trip på den måten, men kunne jeg få alle trippen mine tilbake skulle jeg ønske at jeg hadde hatt sobril eller xanax i baklomma. Har rundt 10-12 solo tripper
og mange uheldige opplevelser ville vært unngått med en kill switch
Vis hele sitatet...
i min erfaring med valium stopper ikke det trippen hvertfall, vet ikke angående andre benzos. demper bare angst for meg. jeg må ta seroquel for å evt avbryte, men har da bare gjort det en gang siden jeg prøver å takle det uten hjelpemidler først.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brillert Vis innlegg
Hbis jeg hadde tatt en dose på 60ug da
Vis hele sitatet...
Næ, da kan du fint være alene tenker jeg, du overlever. Jeg anbefaler å ta en litt større dose da

Anbefaler å ha beroligende tablett tilgjengelig. Seroquel 200 mg for eksempel. Jeg bruker 400 mg for å drepe en tripp og klare å sovne istedenfor å trippe.

Og husk; Du bør ikke være redd for å bli avslørt når du tripper. For eksempel ved å være hjemme hos foreldrene dine, eller fordi noen ringer deg via videochat, eller ved å skrive til deg at de ønsker å treffe deg. Det er best å finne et sted der du kan være fullstendig i fred. Forklar gjerne folk på forhånd at du skal på en fjelltur og blir ikke mulig å få tak i på telefon, og slå den av.

Det er det aller viktigste jeg tenker på før en trip.
Anonym bruker
"Lilla Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kommer sikkert til å tenke "vil jeg noen gang lande igjen" osv, men det er helt vanlig.
Vis hele sitatet...
Den tanken får jeg hver eneste gang, hehe. Forrige gang hørte jeg en djevelaktig stemme si «you can’t see the unseen» og da tenkte jeg at nå var det 100% sikkert at jeg ikke landa igjen, men det gikk bra den gangen også.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis du er veldig rolig og kan berolige deg selv med å aktivt styre dine handlinger, snakke til deg selv, skjønne når det er musikken og følelsene dine som handler mot deg, at "det er deg som skremmer deg", så kan det være utrolig givende å gå gjennom nettopp denne fasen, og så etter at oppturen og forandringen har roet seg ned, innse at veldig mye av følelsene og fryktene våre kommer fra oss selv, er styrt, maksimert, prioritert av oss selv... nettopp innse det at man er alene, det er mørkt, det er ens egne tanker og fornemmelser man oppfatter som ubehagelig, akseptere dem, la dem skylle over deg.. og som i "the litany of fear" fra Dune:

"I must not fear.
Fear is the mind-killer.
Fear is the little-death that brings total obliteration.
I will face my fear.
I will permit it to pass over me and through me.
And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path.
Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain."
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde gått for 90 ug. Det er myyyye bedre å ta for mye eller for lite. Du kan gjerne sikte på 110 ug men rundt alltid den retning slik at det blir mindre istedenfor mer.

Ta alt på en gang, ikke strekk det ut (jeg gjorde dette som nybegynnerfeil)

Gjør det så tidlig som mulig etter at du har stått opp og ha minst 48 timer mellomrom fra start av inntak til du har en avtale / forpliktelse/ jobb.

Du vil angre veldig om du skulle bad trippe og mora di ringer og lurer på hvor du er.

Om du har stålkontroll og god disiplin (aka følger planen over) kan du trippe solo.

Det er uansett greit å ha en person på speeddial du kan ringe hvis du får behov for kontakt med andre. Han trenger nødvendigvis ikke å være der 247, men han bør være klar til å treffe deg.

Forvent å være "beruset" i opptil 18 timer på denne dosen, og vær forberedt på at det kan ta opp til 30 timer før du får sove.


Det skal sies at jeg har smurt på på talla mine, men alle er forskjellige, men jeg vil påstå at du har fått tall som gjør at du kommer til å gjøre forsvalige avgjørelser om du følger dem.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vedrørende tidligere kommentar bommet jeg. DET ER MYE BEDRE MED FOR LITE ENN FOR MYE!
Anonym bruker
"Stø Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dose 75-100 er fint alene, men ta heller litt for lite enn for mye siden det er første gangen din. Det er greit å vite hvordan det føles og føle seg trygg med det, og heller ta en større dose neste gang 100-120 om du ikke syns det var optimalt første gang med 75-80.

Ha med vann, myk saftig frukt som melon og kiwi og druer, og en spiritual bok. Du kommer til å få mange Wow ephiphanies og føle hele boka og naturen.

Ikke sigg det føles som gift og gjør at trippen føles skitnet til

Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er myyyye bedre å ta for mye eller for lite.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det absolutt ikke.


Sitat av Brillert Vis innlegg
Vil helst ikke trippe hardt men nokk til å bare sitte i timer og se på naturen og nyte livet❤️

Noen tips?
Vis hele sitatet...
Jeg ville holdt meg til 60-75 micro gram. Det er en kjempe fin inngang til å prøve det. Liker du det kan du øke dosen neste gang.

Aldri ta vanlige doser eller høyere hvis du er alene spør du meg. Du kan få veldig heftige tankemønster, og visuals som ville vært flotte og dele med en som har samme sinnstilstand. Kan du ikke det blir det fort ensomt... husk at det varer veldig veldig lenge.
Jeg synes LSD er best alene egentlig, da kan jeg gjøre akkurat det som faller meg inn uten å måtte ta hensyn til andre, noe som kan være litt krevende under en trip. Ta det tidlig på dagen, helst før 12 hvis ikke må du regne med at du blir sittende oppe hele natta. Forbred litt mat på forhånd, rusen varer lenge (12timer+) og du blir naturligvis sulten iløpet av denne tiden, og det er ikke alltid like enkelt å lage mat når man er på LSD.

Vil egentlig anbefale deg å prøve sopp først hvis du har tilgang på det. LSD rusen varer lenge og for min egen del så er de fleste tripper krevende på et eller annet vis, litt greiere på sopp som varer halvparten sålenge.. Ville ikke tatt mer en MAKS 1 lapp første gangen, kanskje tilogmed en halv hvis du er litt nervøs.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
til ts: om det er mulig, så kanskje prøve å skaffe trip killers?
Hva med noe sopp? Varer en del mindre en lsd.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
sikkert litt sent til tråden og jeg orker ikke lese alle svarene akk nå så jeg svarer til første post.

Selv hater jeg å ta lsd med andre folk og lsd er noe jeg kun tar alene nå som jeg har blitt litt eldre.
Blir liksom et stress moment jeg ikke er hypp på når jeg tripper på lsd og er med andre da jeg må prøve å ta hensyn til hvordan de jeg er med reagerer på det, og jeg føler at når jeg tripper så har jeg nok med meg selv og synes ikke noe om forstyrrelser i trippen.
Om du ikke er kjent med stoffet vil jeg anbefale deg å lese deg opp og ta en fornuftig dose alene men gjør det hjemme, ikke driv å trip ute om du ikke vet hvordan stoffet påvirker deg. Men ja gjør det alene hjemme. finnes ikke noe jeg liker mer en å trippe alene hjemme på lsd å bare chille med musikk å tegne litt og sånne ting
Mitt tips er også at du oppholder deg et sted der det ikke er andre mennesker. Du kommer antagelig ikke ha lyst til å slå av en prat med naboen på LSD. Som LSD-naiv er det kanskje vanskelig å forestille seg naboen, butikkarbeidere, små barn og deres foresatte, for ikke å snakke om lastebiler, busser, trafikken forøvrig som reelle trusler mot din mentale helse, men kan de være, de sistnevnte er også reelle trusler mot din fysiske helse, men det er et problem som først og fremst oppstår i høyere doser. Du kommer uansett til å føle at personen du er i dag gradvis blir endret, og med i dragsuget går normal-responsen på det meste. Selvbevisstheten er i min erfaring det vanskeligste å gi slipp på (heller ikke lurt å gi slipp på, i sosiale situasjoner med fremmede, på LSD), så ved mindre du doser for ego-død, vil du være endret, og være klar over endringen, som vil gjøre deg relativt klein i interaksjoner. Hvordan fungerer denne brustransaksjonen? Og hvordan fungerer den egentlig? Hva representerer penger for meg, og kan min verdi måles i det? Hvorfor skal jeg fornedre meg på denne måten ovenfor kortleseren i kassa på coop, alt jeg ville ha var en brus, det har de nok av her og kortleseren har jo nok med seg selv - osv. Alt du er vant med, blir uvant. Kjøp brus i forkant.

Dersom du har tilgang på skjermede uteområder på egen tomt er det ideelle steder å oppholde seg. Ellers vil jeg anbefale en lenestol, et pledd og hodetelefoner - gjerne ved et vindu.

Ta 100-120ug. Gå deg så en tur som snirkler tilbake til der du bor mens du venter på effektene. Slik kan du dyppe foten i vannet, altså oppleve utenfor, uten å forplikte deg til utenfor. En vanlig og uønsket effekt ved mindre dose er en følelse av at det bygger seg opp til noe som aldri materialiserer seg, og det kan oppleves frustrerende.

Første gang jeg prøvde LSD var med gode venner, og det er en opplevelse jeg aldri ville ha vært foruten. Det er en av de mest meningsbærende opplevelsene jeg har hatt. Men med venner blir du også bundet opp i deres reaksjon. Alene er du prisgitt kun din egen. Det er ingenting prinsipielt galt med å gjøre det alene for første gang, så lenge du tar hensyn til din sinnstilstand og dine omgivelser før du begynner trippen - du skriver at du har lest mye om LSD, så du er antagelig kjent med begrepene set og setting. Disse betyr mye.

Du kan vurdere å kontakte noen du stoler på og forklare de om prosjektet ditt og avklare om de kan være tilgjengelige for support om det trengs, ellers har du flere tripsitter-chatrom på nettet, blant annet på reddit. Der kan du få veiledning om ting begynner å skli ut. Anbefaler ellers at telefonen er i flymodus gjennom hele trippen.

Det er mange strategier man kan utvikle for å motvirke ubehag i en LSD-trip, og i fravær av venner eller kjære i din første trip kunne det vært fint å ha noen av de. Det har du imidlertid ikke mulighet til å ha, første gang. Selv om du skulle ha hatt lang erfaring med meditasjon ville du nok slitt med å kalibrere ferdigheten til den nye sinnstilstanden. Du må innfinne deg med at du begir deg ut i noe usikkert, og om det blir vanskelig, så blir det vanskelig, men det går over. Du kommer til å våkne edru, vanlig, dagen derpå.

Jeg anbefaler deg å overbevise en venn til å være med på trippen din, men om du skal gjøre det alene, så gjør det der du føler deg aller mest komfortabel, på en kontrollert måte.
Håper du skriver her om hvordan det gikk.
頑張れ!
Ganbare!
Lykke til.
Jeg tripper ofte alene og har aldri hatt noe problem med det, spesielt når settingen er god (som en godt planlagt skog/fjelltur slik du tenker). Dersom du har lyst til å prøve dette og føler deg klar, samt ikke ser deg selv som overnevrotisk type, vil jeg anbefale en 100ug dose. Med et godt headspace før trippen, og en godt planlagt setting kommer du til å få en nydelig tripp! Bare husk å hengi deg til opplevelsen når effekten melder seg, og ikke kjemp for å bevare kontroll.
God tur <3
jeg gjorde det for første gang alene i skogen, det var ca 250ug. personlig ble det litt kjedelig å ligge i teltet å bare høre på musik i 8 timer. så hvis du er alene bør du ha en mere konkret plan/noe å gjøre
Sitat av tradem09 Vis innlegg
jeg gjorde det for første gang alene i skogen, det var ca 250ug. personlig ble det litt kjedelig å ligge i teltet å bare høre på musik i 8 timer. så hvis du er alene bør du ha en mere konkret plan/noe å gjøre
Vis hele sitatet...
Eksempler:
- Se gjennom huset, finn ut om det er noe du gidder å rydde opp i. Rot ved siden av TV-stolen for eksempel. Plutselig bestemmer du deg for en rydderunde i huset, og er veldig motivert for at alt skal bli helt perfekt.

- Spill. Kan bli litt vanskelig å være flink, men det er bare morsomt

- Prat med deg selv.

- Ta en tur rundt ute. (NB; Dette anbefales ikke i utgangspunktet, men føler du at du har kontroll, kan du jo prøve. Jeg ville ikke ha gjort det uansett.)

Oppdater oss på om du gjorde det og hvordan det gikk da, please?
Sist endret av Stingray; 27. august 2020 kl. 14:55.
Sitat av tradem09 Vis innlegg
jeg gjorde det for første gang alene i skogen, det var ca 250ug. personlig ble det litt kjedelig å ligge i teltet å bare høre på musik i 8 timer. så hvis du er alene bør du ha en mere konkret plan/noe å gjøre
Vis hele sitatet...
Haha, dude, man drar ikke til skogs på LSD for å ligge i teltet. Hør på musikk (jeg liker å ture uten musikk hvis jeg er ute i naturen, slår den på etter behov), utforsk skogen, finn interessante ting å studere/fundere over, kanskje finner du en fantastisk spot i skogen med vakre omgivelser og legger deg ned i mosen for å kjenne naturens omfavn mens man kikker på trekronene og himmelen og løser Universets gåter. Ta deg en runk i det minste, helt utrolig flott på LSD
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler ikke og ta over 300ug om du skal være alene første gang slik jeg gjorde iallefall xD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler ikke og ta over 300ug om du skal være alene første gang slik jeg gjorde iallefall xD
Vis hele sitatet...
Det var en høy anbefaling til en førstegangsbruker som skal trippe alene

Til TS: Start med 75-100ug og få feelinga på det. Kommer nok av dager hvor du kan teste høyere doser. Selv jeg som har trippet i mange år og anser meg selv som en veldig erfaren tripper tar ikke 300ug alene. Er jeg med folk kan jeg trippe på 4-500ug. Man vet aldri når en tripp kan snu, men det er veldig mye man kan gjøre for å minske den sjansen betraktelig, og det er også ting man kan gjøre om uheldet først er ute.

- Ikke bland med hasj.

- Ikke tripp alene på store doser.

- Vær uthvilt. Det er en fordel og
trippe tidlig på dagen etter en god natt søvn og en sikkerlig frokost. Det blir også lettere å sove til kvelden!

- Ikke strit imot noe som skjer. La trippen ta deg dit den vil uansett hvor skremmende det kan virke i det øyeblikket. Klarer man og go with the flow går det somregel greit.

- Ha en skreddersydd musikkliste med go musikk. Igjen, vist ting blir overveldene, legg deg ned, lukk øyene å fokuser på instrumentene eller teksten. Alt handler om hvor man velger og ha fokuset sitt.

- Skal du trippe alene, så avtal med en kompis/vennine at du kan ringe om ting blir litt mye.

- Ser og setting er alt. Dvs gjør det en plass du er trygg med folk du er trygge på.

Det skal veldig mye til å trippe over på 100ug. Vist man blander med hasj kan det vel skje, men personlig har jeg aldri vært inærheten av en kjip opplevelse på en så lav dose.

God tur!