Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3515
Jeg skal inn å sone tre måneder snart. Skulle vert inne nå men fikk brev om at soninga var utsatt på grun av korona. men jeg er hypp på åfå med meg litt kveldkos inn. er det lett å ta med seg noen gram med tjall? Blir det ful stripping og finger opp i rompa når jeg skal inn? Må ha noe så jeg får sove.....
Anonym bruker
"Lilla Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste som funker er å svelge.
Husk å gjem det godt så det ikke blir funnet på inspeksjon.

Ps: sett serien petter i fengsel på tv2 sumo?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
nope, de er temmelige kleine der, bare legg ann godt oppi der nå er det 10 år siden jeg var igjennom det selv, men bare vær kjempe hyggelig med de, mindre sjangs for fullt sjekk.. men hey, kan ikke love noe altså. vet bare at en gjorde det når jeg var inne.... alle var steine i 2 uker. lol
Det blir full stripping og ja, finger i ræva om de mistenker at det blir nødvendig....
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svelg en kondom med brunt. Du former det brune som en avlang bæsj før du knyter kondomen godt igjen. Kommer ut etter 6-12 timer.
Anbefaler å røyke med glass og sugerør for minst mulig lukt. Sugerør lager du av rullet papir.
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan pakke det i en kondom og stappe det i rævva, men det vanskeligste er ikke å få det inn det er å beholde det mens du er der. Ganske jevnlige inspeksjoner infengsel, de kan plutselig komme inn på cella og kreve du skal kle deg naken. Og andre ganger har de full razzia med hund.
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-40042260

Finnes utallige metoder, folk bak murene blir fort veldig kreative. Har ikke sitti inne selv, men her har noen brukt en due med matchende ryggsekk av alle ting .

Men som sagt så er nok den enkleste metoden å svelge greiene for så å.. Ja du vet.
Trådstarter
2 0
okei, prøver å svelge litt da.
er det lett å gjemme det der inne? TRor jeg skal på sånn åpent fengsel. Det heter Trøgstad.
Djizes, du kommer til å bli tatt.
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du skal på åpen soning er det ikke fullt så mye inspeksjoner, men om du ryker på en prøve må du på lukket
Ikke ta med dop inn i fengsel. Tenk deg om, du skal inn på et sted hvor de kun er ute etter å holde deg i skinnet. De har faktisk ikke så mye annet å å finne på når de er på jobb.
Sitat av Sk8r4Lfe Vis innlegg
okei, prøver å svelge litt da.
er det lett å gjemme det der inne? TRor jeg skal på sånn åpent fengsel. Det heter Trøgstad.
Vis hele sitatet...
Å gjemme det der inne er et større problem enn å svelge det. De sjekker cella jevnlig og det er alltid noen ansatte i fellesområdene så det er vanskelig å få gjemt der og. Lagringshull i madrasser osv blir oppdaga og det er uansett ikke lurt å ha noe på cella.
Hvorfor hasj? Det lukter, og de har også kontroll på celler med hunder. Stor sjans for å bli tatt.

LSD/ketamin o.l. derimot, det er mulig.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hvorfor hasj? Det lukter, og de har også kontroll på celler med hunder. Stor sjans for å bli tatt.

LSD/ketamin o.l. derimot, det er mulig.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal han ta med lsd og ket når det er nattings han er hypp på?
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Hvorfor skal han ta med lsd og ket når det er nattings han er hypp på?
Vis hele sitatet...
Er han havnet i fengsel er vel strengt tatt muligheten for natta j i beste fall tynn. Vil tro å catche noen som røyker weed er noe det letteste vaktene kan gjøre
Enkelt.
Kjøp deg 1 pakke sigg eller 2, kna ut litt av innholdet i 1 sigg eller flere akkurat som du skulle mekka deg et mekk, men la det ligge igjen 0.5cm med sigg i bunnen.
Så ruller du en pølse av røykingsen din, ca 1g pr sigg, legger dette i selve siggen også stapper du restene av siggen du tømte ut ned i siggen igjen.
Voilà, kjenner flere som har gjort det slik, bare sørg for å røyke opp 4-5 sigg før du går inn slik at de ikke stusser på at du kommer med en åpen røykpakke det ikke er blitt røyket av.

INGEN kommer til og plukke ut 1 og 1 sigg for å klemme å kjenne på de, det skjer ikke uansett hva.
Sist endret av jaffarbigbag; 27. april 2020 kl. 13:32.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en kompis som sonet i et annet åpent fengsel på østlandet. Fengselet lå i gangavstand fra hjemmet til vedkommende.
Kvelden før han skulle inn så gikk han bort til et mindre synlig område av gjerdet rundt fengselet, surret fast et fiskesnøre nederst på gjerdet i andre enden av snøret festet han en liten pakke med hasj som han kastet noen meter vekk fra gjerdet.
Første kvelden som innsatt ruslet han bort til gjerdet, fant fiskesnøret og dro hasjen inn til gjerdet.

Han fikk røykt og kost seg i noen dager før det ble oppdaget og han ble sendt til lukka soning...
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt annet en svelg er high risk.
Gjemme på eget rom er dumt.
Høyt er bra der ikke bikkja kommer til