Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2906
Hei. 27 år her, aldri hatt noe meningsfylt vennskap. Har bare ligget med 2 jenter.

nr 1. Var 18 år og jeg 23, vet det er fucka men jeg var jomfru da og hadde aldri så mye som holdt en jente i hånda engang. Hun var en venn av en venn av meg som kontakta meg og sa hun ville prøve weed og jeg kunne "feie over" henne som betaling.

nr 2. Var på rusavvenning i høsten, møtte en nymfoman dame på 25 år som prøvde seg på meg og vi har ikke hatt noe særlig kontakt etter det (hun svarer ikke på meldingene mine)






Jeg har aldri noen sinne hatt noen meningsfylte vennskap, de eneste jeg prater med er folk online og 1-2 folk som er venner men bor og jobber i Oslo. Fullførte ikke videregående pga konstant mobbing så jeg kunne ikke følge med i timen (var feit, veldig lav, snakka aldri og hadde store briller)


Etter jeg ble ferdig med rusbehandlingen i høst tenkte jeg nå i helvete skal jeg begynne å trene og bli fit (jeg klarte det) men så kom coronaen og stengte treningsenteret så jeg har mista alle gainsa jeg har fått. Trente hver eneste dag på purple burn pro (slankepiller med makka som gjør at du svetter som et helvete) også svømte jeg 1 time etter styrketreningen for utholdenhet trening.


Nå kan jeg ikke røyke hasj pga ingen har noe å selge så jeg drikker meg dritings hver eneste dag, har opplevd ting i barndommen utenom mobbing jeg ikke vil nevne her (sikkert noen som kan gjette seg til det)
Før drev jeg med rivo+xans og gikk kryssa rundt hver dag og husker ikke hva jeg gjorde. Abstinensene ble for mye så jeg kutta det, holdt meg til røykings only. Nå kan jeg ikke røyke så jeg går full 24/7.



Ingen av mine venner er ekte venner. De snakker til meg som om jeg var en klovn eller en mongolid tulling. Tror de skjønner at jeg har asberger selv om jeg ikke har sagt det til de.


Alle andre snakker normalt, stammer aldri. Er alltid selvsikre når de snakker, holder øyekontakt uten problem og ser aldri ned. Jeg har blitt mobba og tråkka på hele livet så jeg er helt motsatt. Er dritt lei av å være en 0.001% av alle.





Spør her derfor, er det noe håp for meg? Jeg er bare 170 cm høy, 27 år og ser ut som jeg 15 både i kroppsfasong og ansiktet. Har absolutt 0 sjeggvekst og stemmen min er som en 10 åring. Kids på 10-12 år er høyere enn meg og ser eldre ut.

Finnes det mennesker i kristiansandområdet som jeg kan gli inn i gjengen med som vil akseptere meg? Er egentlig fra arendal men har flytta til kristiansand i håp på å starte på nytt (har ikke gått særlig bra)
At du ikke får trent pga Corona er en dårlig unnskyldning, mye du kan gjøre hjemme og/eller ute som ville latt deg opprettholde "gainsa".
Bare sånn for å ha nevnt det.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det at du utnytta en dame som trengte dop mot å ligge med hun med betaling, selvom det var hennes forslag så er det ikke sånn sex skal foregå. Man skal ligge med hverandre fordi man liker hverandre og tenner på hverandre. Det du gjorde var utnytting og ulovlig siden det blir å kjøpe sex og det ville gitt deg en mye finere opplevelse om det var gjort av de riktige grunnene. Ok gjort er gjort og du har hvertfall ikke betalt for sex i ettertid og det er bra! Btw ikke såå unormalt å ha ligget med få i din alder men skjønner såklart du syns det er plagsomt og unormalt når vi får pressa sex opp i trynet hele tiden fra alle serier og reality på tv osv.

Du sier du har mista alle gainsa dine pga corona men man mister ikke muskler så fort. Så det at du har tapt deg er på grunn av slanke greiene med amfetamin. Hvis du savner å trene bestill deg noen vekter på nett eller finn, bruk vannflasker og tren i naturen og i stenger på lekeplasser. Bare det å bruke strikk hjemme og trappene i oppgangen med vannflasker som vekter har redda meg nå.
170 høy er ikke for lavt, de fleste damer er jo rundt 160. Kroppsfasongen din kan du få mere voksen med riktig fasong på klæra og med trening og kosthold men det krever innsats og tid, men verdt det. Ansiktet skal være unikt og ditt og noe man bør lære seg å like, men en tur til frisøren etterhvert å få en trendy hårsveis gjør mye, og kanskje til en skjønnhetssalong å ta injeksjoner som former ansiktet mere attraktivt er også en mulighet. Hvis du googler "jawline filler men", nonsurgical nosejob så er det enkle quickfixes for å få et mer attraktivt ansikt. Det er ganske dyrt da så la det evn bli siste kronen på verket når du har kroppen i orden. Er egentlig ikke for å endre så mye på utseende med kosmetiske greier men hvorfor ikke om det kan gjøre livet bedre for deg. Aller viktigst er det at du stopper å ruse deg, damer er ikke interessert i menn som har rusproblemer og det skremmer også en del menn fra å ville bli venn med deg, da får du andre venner som ruser seg og helt ærlig kommer man ikke så langt i livet med det. Men at det er håp for deg ja klart det! Ta grep for det utvendige du vil bedre og ta grep for det innvendige som leder deg til negative valg og negativt syn på deg selv og livet. Tett oppfølging fra psykolog og et dagsenter ala Gnisten som bygger deg opp er midt i blinken for deg tror jeg! Der får man også venner.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er masse håp for deg
Trådstarter
Vanligvis når jeg kan røyke og gjør det så hadde jeg ikke brydd meg om mine problemer. Når man røyker bønne hver dag så bryr man seg ikke, men når man er uten så lenge så catcher det opp til deg etterhvert.

Det med høyden, har prøvd meg på jenter i kristiansand på byen før corona, når jeg var relativt veltrent og markert, var helt tynn i ansiktet og løfta min egen vekt i benk.

Trente 6 dager i uken og svømte 6 dager i uken. Transformerte meg selv helt på 3 mnd oktober-januar. Proteinpulver, purple burn pro, kreatin, BCAA under trening og drakk masse vann. Spiste kun havregryn, egg, kjøtt med grønnsaker. Trente som et helvete fordi jeg så de nytta meg.

Det som er problemet er min mindset. Jeg har ikke hatt noen jevling sosial kontakt med folk, så jenter oppfatter meg som weird og desperat, derfor jeg har blitt rejected. Har faktisk en ganske bra ansikt form med markerte trekk. Utseende er ikke lenger et problem, har bare et problem med det mentale og sosiale.

Tror jeg er stuck med det for resten av livet med mindre jeg får en sjanse til å være sosial og bygge meg opp til å bli et "vanlig" normalt menneske i øyne til de andre "normale" folka.


Vet ikke om det gir mening...


psyolog er bare piss, har hatt jevnlige samtaler med psykologer siden jeg var 12 år og det har ikke hjulpet. I mine voksne tider spør de bare om jeg ruser meg og gir meg ikke konkrete svar på det jeg spør om.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Slutt å heng deg opp i utseendet. Når du skriver at du har trent så og så lenge, spist så og så bra, men fortsatt så sier damene nei, da høres det ut som du tror det er noe du fortjener. Eller som man har krav på dame når man ser bra ut. Jeg regner med at du ikke mener det sånn, for det ser veldig overfladisk ut. Hvis dette syntes vil jeg tro det er særdeles lite attraktivt.
Finn deg en ny psykolog hvis den du har ikke hjelper. De er der for å hjelpe deg, ikke glem det. Ikke for å passe på deg eller ta deg for noe. Hvis de ikke hjelper deg så dra til noen som kan. Å hele tiden skulle prate om rusmidler er mest for å høre om du er i ferd med å klikke og må legges inn tror jeg. De har et ansvar og vil ikke sitte med skylda hvis du tar livet av deg eller andre.
Prøv å styr samtalen vekk fra det, hvis du "sliter" med rusmidler så er det gjerne et symptom på et underliggende personlig problem man må finne årsaken til. Å skulle hakke på symptomet hele tiden fører ingen vei. Bytt!
Sist endret av Bothrops; 25. april 2020 kl. 17:01.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Vanligvis når jeg kan røyke og gjør det så hadde jeg ikke brydd meg om mine problemer. Når man røyker bønne hver dag så bryr man seg ikke, men når man er uten så lenge så catcher det opp til deg etterhvert.

Det med høyden, har prøvd meg på jenter i kristiansand på byen før corona, når jeg var relativt veltrent og markert, var helt tynn i ansiktet og løfta min egen vekt i benk.

Trente 6 dager i uken og svømte 6 dager i uken. Transformerte meg selv helt på 3 mnd oktober-januar. Proteinpulver, purple burn pro, kreatin, BCAA under trening og drakk masse vann. Spiste kun havregryn, egg, kjøtt med grønnsaker. Trente som et helvete fordi jeg så de nytta meg.

Det som er problemet er min mindset. Jeg har ikke hatt noen jevling sosial kontakt med folk, så jenter oppfatter meg som weird og desperat, derfor jeg har blitt rejected. Har faktisk en ganske bra ansikt form med markerte trekk. Utseende er ikke lenger et problem, har bare et problem med det mentale og sosiale.

Tror jeg er stuck med det for resten av livet med mindre jeg får en sjanse til å være sosial og bygge meg opp til å bli et "vanlig" normalt menneske i øyne til de andre "normale" folka.


Vet ikke om det gir mening...


psyolog er bare piss, har hatt jevnlige samtaler med psykologer siden jeg var 12 år og det har ikke hjulpet. I mine voksne tider spør de bare om jeg ruser meg og gir meg ikke konkrete svar på det jeg spør om.
Vis hele sitatet...
Nei psykolog er ikke bare piss, men høres ut som du har vært hos en dårlig en. Viktig å gå til en du har kjemi med og viber med, som ser deg og dine behov. Prøv en annen, gjerne privat for de er etter min erfaring bedre. Gått til 6 offentlige sjæl og bare 1 av dem jeg fikk utbytte av å gå til, men du verden så mye det hjalp når jeg først kom til en som så meg og.

Ja sosial trening har mye å si men ofte føler man seg rarere enn man oppfattes. Kanskje det å starte å jobbe frivillig, være besøksvenn for eldre og syke, rake hagen og slå av en prat, finne venner på aktivitetsvenner.no, og ringe bydelen din å høre om de har noe aktivitetssenter, Aktiv på Dagtid, Gnisten tilbud. Da havner du i sosiale grupper hvor det ikke forventes noe av deg og du ikke skal prestere sosialt men kan øve deg i de porsjonene du er komfortabel med og etterhvert blir mye flinkere til både small talk og å tolke andre. Det vil være til stor hjelp for deg.
Has aspergers selv og jeg har lært meg mye sosiale ferdigheter på et par år. Virker som det har vært unaturlig mange tråder i det siste hvor noen med aspergers går heilt amok for noe eksterne faktorer. Jeg skjønner frustrasjonen din fordi det var ikke så lenge siden jeg missbrukte rusmiddler og når jeg måtte bli edru gikk det flere mnd før jeg kunne nyte ting som det å game se filmer. Kjeder vi oss blir vi hissige er noe jeg merker. Når det kommer til sosiale ferdigheter så burde du lese how to win friends and influence people. La dette være blue printen så bygger du oppå det. Er veldig mye resurser på nett hvor du kan lære deg sosiale ferdigheter.

Det må sies da. Jeg har lært meg nok til at jeg kan passe inn og få venner veldig lett, men jeg har nesten ingen venner fordi jeg blir så jævla sliten å opprettholde kontakten med dem. Når det kommer til jenter så kan jeg ikke hjelpe fordi jeg er asexuell og har aldri egentlig brydd meg. Hadde noen venniner, men det eneste vi gjorde var å ruse oss så nå har jeg null kontakt med dem. Så det er veldig mulig at visst du får ferdighetene til å ha venner så vil du ikke ha noen fordi det er rett og slett ikke verdt bryet. Uansett så er kristiansand jenter eller alle folk der noe for seg selv, de er alle ekstremt selv sentrerte narssasister. Merker en stor forksjell hvor jeg har flytta. folk smiler til meg og sier hei. Folk kommer opp og ofte bare begynner å snakke med meg, er en mye mer avslappa stemmning. Fuck kristiansand er den mest cringe byen. Søk opp trippel d kristiansands gater og du vil få en god ide hva en typisk ungdom i kristiansand tenker og oppfører seg som. Hvite privligerte pappa gutter som tror de er i en ghetto. Er du inne i et kjøpe senter i krs og det står en gjeng med folk som snakker og blokker veien må du nesten bare dytte dem vekk fordi de kommer faen ikke til å flytte seg. er ikke sånn her jeg bor nå. Er en negativ atmosfære i kristiansand og jeg anbefaler å flytte vekk bare for den grunnen.


Du sier du trener mye og det er bra. Anbefaler sterkt å droppe tulle produktene fra protein fabrikken. Begynne med testosteron og ekte shit som faktisk funker og koster 1/10 av prisen. Få finastride av legen sånn at du ikke voldtar huden og prostaten din. Boling er en bra outlet føler jeg siden du får høyere selvtillit og du bærer deg selv på en heilt annen måte. Ingen fakker med deg når du har 20+ kilo på dem. Du kan trene harder og du blir større fortere. Jeg får i hvertfall en ekstatisk følelse av det og jeg føler meg 10x bedre edru etter en heftig treningsøkt hvor jeg smasher prs og har en syk pump enn når jeg røykte js og poppa piller hver dag. Noe shit som dianabol og epistane er kjent for å gi deg en himmelsk følelse. Jenter sier gang på gang at de ikke liker oppblåste menn, kan si her og nå at det er bullshit jeg er dritt stygg med et månefjes og har hår festet til en 40åring, men får mye lure blikk av jenter og noen starter faktisk samtaler med meg inn i mellom. Det er sånn generelt med alle folk også merker jeg får mye mer respekt av alle. Husker når jeg var 16 og veide 60kilo hvordan jeg ble behandlet og forskjellen når jeg var 106kg i februar (vet var feit som faen).
Det er absolutt ikke slik at bare man boler får man "mye mer respekt av alle". Mange unge, usikre, gutter som boler mye turer frem som en forvirret prustende okse og folk flytter seg kanskje der du kommer turende men det er absolutt ikke synonymt med respekt.
Det er etter min erfaring heller ikke slik at damer flest først og fremst er opptatt av mest mulig muskler og minst mulig fett %..

Det er klart at man føler seg ekstatisk om man er på store doser testosteron, og det kan av og til merkes også. Litt som coke, det er sikkert fett å være på men man blir relativt usmakelig for andre.

Full disclaimer: Jenter både kan og vil starte samtaler med deg selv om du ikke boler eller er fit.

Det er endel med selvfølelsen din og dine livserfaringer som gjør deg usikker og litt vaklende i de sosiale relasjonene, aspergers hjelper gjerne ikke på i slike situasjoner. Begynner du å bole så gir du kanskje litt mer faen ettersom du er høy på testo og føler deg fresh som bare det, men det blir litt som å ta opiater når du har brekt beinet slik at det ikke gjør vondt når du går istedenfor å gipse det. Du dekker bare over problemene og forskyver det. Ikke gå i fellen og tenk at hvis du boler deg til å løfte hundrevis av kilo i markløft, men løper fra problemene i ditt eget hode så er du sterk og attraktiv. Den sterkeste personen er den som møter faen på flatmark og jobber med seg selv.

Det finnes håp however, mye av atferdspsykologi og kroppspråk etc. er litt 2+2 hvis du gidder og sette deg inn i det. Det kan til en viss grad pugges. Mange av disse tingene blir også bedre med tiden og med alderen og erfaringer. Begynn å jobbe med deg selv, for deg selv, så vil det etterhvert skinne igjennom.

Kutt ut all dritten, begynn å jobbe med deg selv og slutt å fiksere på høyde og hvor mange du har ligget med osv. Det har 0 å si. Noen av de jeg kjenner med absolutt best dametekke er godt under 170cm med sko på. Du fokuserer på helt feil ting her.
Sist endret av Katt; 25. april 2020 kl. 20:33.
Ja, som du selv sier så sitter dette i hodet ditt. Bær deg selv med litt selvrespekt og prøv å være litt mer utadvendt så vil nok ting gå mer på glid. Dessuten, det er mange som ikke puler før de er langt oppi 20 åra og det er enda flere som ikke har hatt et ordentlig forhold før de kanskje kommer oppi 30 åra. Og det er faktisk ikke verdens undergang det heller.
Fortsett trenings hjemme så du ikke mister alle rammer og rutiner du har bygd deg opp, mye bodyweight øvelser du kan gjøre for å opprettholde mens vi venter på at korona tiden skal gå over. Hvis du bor i nærheten av skog eller mark så kan du ta deg en joggetur istedet for svømming, gjerne uten musikk så hodet ditt får kobla av litt så du ikke bare går rundt og koker.

Og du, husk på at hvis du smiler til verden, så hender det faktisk at den smiler tilbake også, selv om det ikke alltid virker sånn
Sist endret av Vasken; 25. april 2020 kl. 20:39.
Sitat av lolaper Vis innlegg
Begynne med testosteron og ekte shit som faktisk funker og koster 1/10 av prisen. Få finastride av legen sånn at du ikke voldtar huden og prostaten din. Boling er en bra outlet føler jeg siden du får høyere selvtillit og du bærer deg selv på en heilt annen måte. Ingen fakker med deg når du har 20+ kilo på dem. Du kan trene harder og du blir større fortere. Jeg får i hvertfall en ekstatisk følelse av det og jeg føler meg 10x bedre edru etter en heftig treningsøkt hvor jeg smasher prs og har en syk pump enn når jeg røykte js og poppa piller hver dag. Noe shit som dianabol og epistane er kjent for å gi deg en himmelsk følelse. Jenter sier gang på gang at de ikke liker oppblåste menn, kan si her og nå at det er bullshit jeg er dritt stygg med et månefjes og har hår festet til en 40åring, men får mye lure blikk av jenter og noen starter faktisk samtaler med meg inn i mellom. Det er sånn generelt med alle folk også merker jeg får mye mer respekt av alle. Husker når jeg var 16 og veide 60kilo hvordan jeg ble behandlet og forskjellen når jeg var 106kg i februar (vet var feit som faen).
Vis hele sitatet...
Nei, nei og atteren nei. Anabole steroider har farlige bivirkninger å en skal vite 100% hva en heller på med før en hopper på å kurer seg med testosteron osv. Du sier du får mye bedre selvtillit av å boling, å ja det gir det nok uten tvil! Men samtidig virker det som du også sliter med selvtilliten din når du må ty til steroider for å føle deg god! Si meg, har du selv peiling på hva du egentlig heller på med? Skal du bli bodybuilder? Viss ikke, så er det ikke vits å utsette kroppen sin for noe steroider å dens bivirkninger da du kan få en super kropp med skikkelig hard trening..

Til TS: Ikke start med steroider, du risikere å ødelegge deg for livet om du ikke vett 100% hva du heller på me! Mest sannsynlig så er det mindsette ditt som må fikses, syns selv det er dumt at mennesker tyr til farlige stoffer for å føle seg bedre når det er mindsettet ditt som er fucka.

Har selv mange ganger vurder steroider når jeg var yngre, å må si at den dag i dag så er jeg sjeleglad for at jeg ikke begynte med det.
Sist endret av HectorX; 25. april 2020 kl. 20:40.
Sitat av HectorX Vis innlegg
Nei, nei og atteren nei. Anabole steroider har farlige bivirkninger å en skal vite 100% hva en heller på med før en hopper på å kurer seg med testosteron osv. Du sier du får mye bedre selvtillit av å boling, å ja det gir det nok uten tvil! Men samtidig virker det som du også sliter med selvtilliten din når du må ty til steroider for å føle deg god! Si meg, har du selv peiling på hva du egentlig heller på med? Skal du bli bodybuilder? Viss ikke, så er det ikke vits å utsette kroppen sin for noe steroider å dens bivirkninger da du kan få en super kropp med skikkelig hard trening..

Til TS: Ikke start med steroider, du risikere å ødelegge deg for livet om du ikke vett 100% hva du heller på me! Mest sannsynlig så er det mindsette ditt som må fikses, syns selv det er dumt at mennesker tyr til farlige stoffer for å føle seg bedre når det er mindsettet ditt som er fucka.

Har selv mange ganger vurder steroider når jeg var yngre, å må si at den dag i dag så er jeg sjeleglad for at jeg ikke begynte med det.
Vis hele sitatet...
Kjenner til flere stykker som har gått på testo over lang tid, hjertet er fucked, kroppen ser jævlig ut og flere som sliter med at tissefanten ikke fungerer som den en gang gjorde. Møkka stoff.
Trådstarter
Jeg kommer aldri til å ta bol. Vet om risikoene det medfører og det er ikke verdt det.


Når det kommer til det mentale, jeg klarer såvidt å se folk i øya i mere enn 3 sekunder før jeg ser ned, og klarer såvidt å prate forståelig. Aner ikke hvordan jeg kan fikse dette. Har prøvd masse forskjellig terapi, og det eneste som hjelper er Xanax og det tåler jeg ikke mer.
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Jeg kommer aldri til å ta bol. Vet om risikoene det medfører og det er ikke verdt det.


Når det kommer til det mentale, jeg klarer såvidt å se folk i øya i mere enn 3 sekunder før jeg ser ned, og klarer såvidt å prate forståelig. Aner ikke hvordan jeg kan fikse dette. Har prøvd masse forskjellig terapi, og det eneste som hjelper er Xanax og det tåler jeg ikke mer.
Vis hele sitatet...
Hvilke typer terapi har du prøvd, da?
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Jeg kommer aldri til å ta bol. Vet om risikoene det medfører og det er ikke verdt det.


Når det kommer til det mentale, jeg klarer såvidt å se folk i øya i mere enn 3 sekunder før jeg ser ned, og klarer såvidt å prate forståelig. Aner ikke hvordan jeg kan fikse dette. Har prøvd masse forskjellig terapi, og det eneste som hjelper er Xanax og det tåler jeg ikke mer.
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å se mellom øya, der nesa starter omtrent. De jeg snakker med merker ikke forskjell, men det blir en del lettere for meg selv.
Sist endret av Vasken; 25. april 2020 kl. 20:55.
Trådstarter
Kognitiv terapi, tale terapeut, tale pedagog, logoped på barneskolen. Og 4 måneder på ARA med 3 psykologsamtaler i uka. Var en dritt dårlig psykolog som prata dansk jeg ikke forsto. Ba om å bytte men det gikk tydeligvis ikke
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Kognitiv terapi, tale terapeut, tale pedagog, logoped på barneskolen. Og 4 måneder på ARA med 3 psykologsamtaler i uka. Var en dritt dårlig psykolog som prata dansk jeg ikke forsto. Ba om å bytte men det gikk tydeligvis ikke
Vis hele sitatet...
Mye av det der er ikke psykologbehandling, da. Jeg vil virkelig anbefale at du prøver terapi igjen. Jeg tror virkelig at det er det som skal til. Prøv å finn en privat psykolog med refusjonsordning, og velg litt kritisk. Bytt om det ikke klikker etter noen timer.
Sitat av *pi Vis innlegg
Mye av det der er ikke psykologbehandling, da. Jeg vil virkelig anbefale at du prøver terapi igjen. Jeg tror virkelig at det er det som skal til. Prøv å finn en privat psykolog med refusjonsordning, og velg litt kritisk. Bytt om det ikke klikker etter noen timer.
Vis hele sitatet...
Ja, helt enig. Jeg synes jeg hører veldig mange som enten ikke har noe tro på psykologer generelt, eller sier de har møtt dårlige psykologer. Alle jeg har hatt har vært veldig flinke, synes jeg da. Jeg anbefaler at du prøver igjen, og hvis du ikke liker psykologen din er det absolutt beste å si det rett i trynet på vedkommende. Det tåler de veldig godt, det er bare "topp stemning" for en psykolog.

Good luck, og dropp det konstante fokuset på utseende. Det er turn-off for veldig mange jenter å sitte og høre på fordi den usikkerheten er jævlig smittsom.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Troller du? Først er du 27 år gammal og feit, med barneansikt og null hår. Så har du forvandlet kroppen din til veltrent på 3 måneder for så å forfalle igjen på 1 måned med stengt gym? Du hadde barneansikt i høst men og null skjegg. Nå har du markert ansiktstrekk? Markert ansikt er gjerne tegn på mye testosteron, noe som rimer dårlig når du er 27 år og ikke har så mye som dun eller skjegg og likner på et lite guttebarn. Du motsier deg selv i det du skriver. Tror hele tråden bare er bull.
Trådstarter
Var feit på VGS, vært tynn etter 20 år. Bare maven som er litt feit nå
Sist endret av Stoned247; 25. april 2020 kl. 21:47.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stoned247 Vis innlegg
Var feit på VGS, vært tynn etter 20 år. Bare maven som er litt feit nå
Vis hele sitatet...
Mage kan man fortsatt dra damer på men ingen vil ha en som ruser seg og drikker hver dag. Start med å slutte med det du!
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skriver at ingen av dine venner er "ekte" venner, men hva er en ekte venn for deg da? Du har jo tydligvis noen venner.. så hva er galt med dem du har?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann!

For det første, ta det med ro. Du er langt ifra så unormal som du tror. Og det er så absolutt ikke håpløst.
Det er såvisst ingen skam å ikke ha hatt sex med mange jenter. Ektemannen min har hatt sex med 2 personer, og han er 35.

Det at du har vært greit opptatt med å ruse deg i lange tider har nok mye å si for damene, det er ikke akkurat den mest attraktive livsstilen for de fleste. Det har ikke noe med høyde å gjøre, det er en fallitt incels bruker fordi de føler at de ikke får det de har "rett" på. Og ut ifra det du skriver virker det litt som at du har en slik holdning, noe jenter lukter på lang avstand. Det er ikke pga høyden at sjekking på byen ikke har gått bra hvis du sliter med å prate og ha øyekontakt. De fleste som sjekker opp på byen får ikke napp flesteparten av gangene. Det kan virke sånn, men det er mer fordi de fortsetter å prøve og forteller ikke om gangene de fikk nei. Jeg lurer, hvordan har du "prøvd deg" på jenter hittil?

Kommunikasjon og holdning er så absolutt det viktigste, og det finnes mange måter å trene det på. Kan anbefale å finne en klubb som driver med noe du liker. Skjønner at det er skummelt, men en ting som er ganske fint med å bli eldre er at mobbing uteblir.
Jobber du? Arbeidsplassen er der de fleste får sosial trening i voksenlivet. Hvis du er diagnosert med asberger kan du også oppsøke forum som omhandler dette, der vil du få støtte fra folk som har mer forståelse.

Som flere her sier, bytt psykolog til du finner en du føler faktisk kan hjelpe deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heisann!

For det første, ta det med ro. Du er langt ifra så unormal som du tror. Og det er så absolutt ikke håpløst.
Det er såvisst ingen skam å ikke ha hatt sex med mange jenter. Ektemannen min har hatt sex med 2 personer, og han er 35.

Det at du har vært greit opptatt med å ruse deg i lange tider har nok mye å si for damene, det er ikke akkurat den mest attraktive livsstilen for de fleste. Det har ikke noe med høyde å gjøre, det er en fallitt incels bruker fordi de føler at de ikke får det de har "rett" på. Og ut ifra det du skriver virker det litt som at du har en slik holdning, noe jenter lukter på lang avstand. Det er ikke pga høyden at sjekking på byen ikke har gått bra hvis du sliter med å prate og ha øyekontakt. De fleste som sjekker opp på byen får ikke napp flesteparten av gangene. Det kan virke sånn, men det er mer fordi de fortsetter å prøve og forteller ikke om gangene de fikk nei. Jeg lurer, hvordan har du "prøvd deg" på jenter hittil?

Kommunikasjon og holdning er så absolutt det viktigste, og det finnes mange måter å trene det på. Kan anbefale å finne en klubb som driver med noe du liker. Skjønner at det er skummelt, men en ting som er ganske fint med å bli eldre er at mobbing uteblir.
Jobber du? Arbeidsplassen er der de fleste får sosial trening i voksenlivet. Hvis du er diagnosert med asberger kan du også oppsøke forum som omhandler dette, der vil du få støtte fra folk som har mer forståelse.

Som flere her sier, bytt psykolog til du finner en du føler faktisk kan hjelpe deg.
Vis hele sitatet...

Sikkert mye sannheter her, vet jenter er jævlig flinke til å gjennomskue bullshit..


Men det er faktisk ikke sånn at psykologer nødvendigvis hjelper. Jeg er nå 30. Hatt psykologer i 25 år av disse. Byttet 9 ganger. Kommer aldri noe vei. Her snakker vi adferdspsykologer først og fremst for å håndtere aggresjon. Men også psykiater. Og psykoterapi. Jeg har nå vært uten i 2 år. Og merker stort sett ingen forskjell verken før, under eller etter.
420master, har du blitt utredet for evt hodeskader? Vet at det kan være en vesentlig faktor i aggresjonsproblemer.
Synd at terapi ikke har fungert for deg, håper du finner noe som hjelper snart!
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Sikkert mye sannheter her, vet jenter er jævlig flinke til å gjennomskue bullshit..


Men det er faktisk ikke sånn at psykologer nødvendigvis hjelper. Jeg er nå 30. Hatt psykologer i 25 år av disse. Byttet 9 ganger. Kommer aldri noe vei. Her snakker vi adferdspsykologer først og fremst for å håndtere aggresjon. Men også psykiater. Og psykoterapi. Jeg har nå vært uten i 2 år. Og merker stort sett ingen forskjell verken før, under eller etter.
Vis hele sitatet...
Da har du jo en personlighetsforstyrrelse som ikke kan kureres, med symptom aggresjon. Dyssosial personlighetsforstyrrelse, kronisk , ikke mulig å behandle i terapi og også knyttet til hjerneskade. Og ikke det som kan karakteriseres som aggresjonsproblemer alene.