Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1125
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer kort på hvor problematisk det er med lukt når man røyker weed, har en terrasse som jeg kunne tenkt meg å røyke på men utleierene mine har soveroms-vindu rett over terrassen.. Vil dette være noe som de vil merke? Evt burde jeg heller gå i skogen og røyke? Takk for svar.
Gå i skogen. Weed lukter utav faen, garantert at de ryker deg om de sover såpass nærmt.
Lukta forsvinner fort men røyk stiger, har de vinduet åpent så kan de nok lukte det.
Tryggeste er nok å gå deg en tur.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Gjør ting du vet er galt til du får en reaksjon
Det lukter de hehe.. Vil du være mer skjerma så røyk under kjøkkenvifta med røkelse tent under, eller ta deg en spasertur i skogen
Gå ut i skogen. Weed stinker om den er bra, kan lukte på lang vei om det er røyka inne selv om du har 50 kjøkkenvifter på med røkelse under alle.

Vil du ryke på husverten så er det bare å ta sjangsen på at din weed er den i verden som ikke lukter, og husverten din er dum.
Anonym bruker
"Utstø Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Gå ut i skogen. Weed stinker om den er bra, kan lukte på lang vei om det er røyka inne selv om du har 50 kjøkkenvifter på med røkelse under alle.

Vil du ryke på husverten så er det bare å ta sjangsen på at din weed er den i verden som ikke lukter, og husverten din er dum.
Vis hele sitatet...
Husverten er fra Amster, så jeg tror han kjenner lukten når den kommer, blir en tur i skugen for å kjøre safe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husverten er fra Amster, så jeg tror han kjenner lukten når den kommer, blir en tur i skugen for å kjøre safe
Vis hele sitatet...
Er husverten fra amster så er det nesten så du skulle spurt på forhånd om det er greit, da er han sikkert rikelig liberal. Men er mest respektfullt å enten spørre, eller ta seg en god skogstur