Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 760
Anonym bruker
"Skrikende Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hatt en helt sinnsyk tanke loop på lsd for mange år siden som jeg ennå tenker på daglig og ikke finner svar til. Jeg og kameraten min gjorde eksakt samme handlingen sikkert 100 ganger og det føltes 100% realistisk. Jeg kan ikke skjønne at jeg har drømt at de tingene har skjedd, fordi det virket så sjukt ekte. Alle bevegelsene var helt like og jeg tok fysisk på ting og hadde alle sanser man har til vanlig.

Jeg lurer på hva man i virkeligheten og hva edru personer ser når de ser på en person som har tankeloop. Står den personen bare å drømmer i sin egen verden eller gjør han noen rare bevegelser?

Vet ikke om dere skjønte helt hva jeg mente så jeg skal forklare det med litt andre ord...

Se for deg du trip sitter en person. Han som tripper har et tankeloop at han åpner skapet sitt og henter en t skjorte, så resettes alt igjen og begynner på nytt. Den handlingen gjentas helt 100% riktig inne i hodet på han som tripper sånn 100 ganger på rad som et videoklipp på 5 sek som blir spilt av om og om igjen. Og han føler at det er helt ekte og han har fysiske sanser osv. Hvis du som trippsitter ser på denne personen i mens han har slik tankeloop, hva ser du? Står han bare helt stille og drømmer for seg selv, eller gjør han noen form for bevegelser eller noe?
Etter min erfaring er det forskjellige ting man legger merke til folk som looper. Noen gang er det å sitte/stå i ro og le om igjen og om igjen mens hendelsen utspiller seg gjennom ditt/deres hode. Det skjer både med snakking/kommentarer/mumling.

Andre ganger så gjør man den faktiske handlingen over og over igjen uten å skjønne det. Feks: Du fyller opp bongen med mekk, tømmer ut, loker rundt deg selv, fyller opp, tømmer ut, loker rundt deg selv, og fortsetter slik til du "tror" at du har gjort det for alltid -Men ikke klarer å pinpointe hverken hvor lenge du har holdt på, eller om du gjennomførte den originale handlingen i det hele tatt.

Den tredje tingen jeg har lagt merke til er at du ser noen alene drømme seg bort i en tankeloop, eller to personer som drømmer seg bort i en loop/hendelse sammen og de opplever akkurat det samme i 'drømmetilstanden' sin. Den såkalte 'vandre inn i andres sinn"-tilstanden.

Så vil konkludere med at konseptet er ganske flytende, man oppfører seg og gjør forskjellige ting under en loop
Sist endret av Myrskog; 25. april 2020 kl. 12:58. Grunn: Leifs