Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2447
Ketamin er nå min favorittrus, helt utrolig at det er mulig å bli så høy uten noe ubehag, og det er noe helt annerledes enn alt annet jeg har prøvd, jeg har aldri sett verden og kosmos så klart og tydelig før, som et slør som løftet seg fra øynene. Jeg trodde ikke jeg var deprimert, men etter å ha brukt ketamin innser jeg at jeg var deprimert før inntak av dette vidunderstoffet. Det var som jeg kunne se meg selv fra en helt annen, og friskere/høyere tilstand, på en måte en aldri skulle tro var mulig. Dissosiativer er vist min ting.

På lsd/sopp er tendensen å gå dypere inn i sinnet med alt ubehaget dette kan medføre, men på ketamin går en ut av sinnet og til et høyere/friskere sinn, og ser det gamle sinnet fra utsiden.

Men nå vil jeg gå ennå dypere neste gang, type K-hole, for å få ned toleransen må jeg kanskje vente 2 uker før jeg prøver på dette? Burde man sniffe 0,1-0,2g på rappen for å få maks peak?
here we go again.. xD

men her er doseringer, altså 2.2mg per kilo kroppsvekt, uten toleranse, i nesa alt på en gang.
EDIT (Dette er K-Hole dosering, ikke noe man tar på byen osv!)
Sist endret av Munted Artist; 24. april 2020 kl. 15:01.
Har hatt lyst til å prøve dette en god stund, og har da null peiling.
Må man passe på setting osv like hardt som ved f.eks sopp eller lsd?
Professor
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Har hatt lyst til å prøve dette en god stund, og har da null peiling.
Må man passe på setting osv like hardt som ved f.eks sopp eller lsd?
Vis hele sitatet...
Nei, på høyere doser vil kroppen bli bedøvd, så må passe på at man sitter eller ligger

På 50mg som jeg tok denne gangen, kan jeg ikke se for meg hvordan det er mulig å få bad trip.

Men dumt med prisen i Norge, i storbritania for bare et par år siden var prisen 1/10 del av prisen på norske markeder, og prisen er i dag fortsatt langt lave i utlandet.

Du får en litt kjemisk mint-type smak i munnen når det begynner å renne, dette var det eneste ubehagelige, foruten for litt svimmelhet i starten.
Sist endret av Hans Høyhet; 24. april 2020 kl. 15:41.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Har hatt lyst til å prøve dette en god stund, og har da null peiling.
Må man passe på setting osv like hardt som ved f.eks sopp eller lsd?
Vis hele sitatet...
nei, ting kan føles litt rart osv, men dette er anastesi-middel så større doser (typ k-hole) så ligger du riiimelig stille og kommer deg ikke av flekken.
.. noe som er farlig i seg selv (frie luftveier)
Ketamin i høyere doser er magisk. K-hole er en opplevelse alle burde oppleve i løpet av livet.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Nei, på høyere doser vil kroppen bli bedøvd, så må passe på at man sitter eller ligger

På 50mg som jeg tok denne gangen, kan jeg ikke se for meg hvordan det er mulig å få bad trip.

Men dumt med prisen i Norge, i storbritania for bare et par år siden var prisen 1/10 del av prisen på norske markeder, og prisen er i dag fortsatt langt lave i utlandet.
Vis hele sitatet...
Takk for fint svar. Da må jeg nesten prøve en gang. Elsker psykadelika, men orker ikke LSD tur eller sopp på en stund.

Sitat av Munted Artist Vis innlegg
nei, ting kan føles litt rart osv, men dette er anastesi-middel så større doser (typ k-hole) så ligger du riiimelig stille og kommer deg ikke av flekken.
.. noe som er farlig i seg selv (frie luftveier)
Vis hele sitatet...
Har en pute som er utforma så jeg ligger i stabilt sideleie med frie luftveier, så det er ikke noe problem.
Ikke at jeg kommer til å ta en stor nok dose til at det vil være et problem, er litt pysete på doseringer.
Sist endret av Vasken; 24. april 2020 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Professor
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Takk for fint svar. Da må jeg nesten prøve en gang. Elsker psykadelika, men orker ikke LSD tur eller sopp på en stund.
Vis hele sitatet...
LSD og sopp, ja ... du slipper å blø for erfaringen på ketamin
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
LSD og sopp, ja ... du slipper å blø for erfaringen på ketamin
Vis hele sitatet...
Har elsket bad trips som jeg har fått, det er de som virkelig har røsket opp i problemer jeg ikke visste om og fått meg til å innse ting og tang. Men jeg tar det ikke veldig ofte, type 1 eller 2 ganger i året. Men det er kjekt å vite at ketamin kan være et alternativ hvis jeg har lyst på en liten tur. Blir så sliten i hodet av sopp og lsd.
Professor
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Har elsket bad trips som jeg har fått, det er de som virkelig har røsket opp i problemer jeg ikke visste om og fått meg til å innse ting og tang. Men jeg tar det ikke veldig ofte, type 1 eller 2 ganger i året. Men det er kjekt å vite at ketamin kan være et alternativ hvis jeg har lyst på en liten tur. Blir så sliten i hodet av sopp og lsd.
Vis hele sitatet...
jeg opplevde at Ketamin gjorde akkurat det samme, men man går ikke inn i sinnet og bad tripper, man går ut av sinnet, inn i et "nytt" forbedret sinn og kan se det gamle sinnet, og dets problemer fra dette forbedrede sinnet, helt fantastisk.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
jeg opplevde at Ketamin gjorde akkurat det samme, men man går ikke inn i sinnet og bad tripper, man går ut av sinnet, inn i et "nytt" forbedret sinn og kan se det gamle sinnet, og dets problemer fra dette forbedrede sinnet, helt fantastisk.
Vis hele sitatet...
Tja, så det blir nesten "omvendt" av lsd da? Litt dårlig formulert men regner med du skjønner hva jeg mener

Får skattepenger hvert øyeblikk nå, så kanskje jeg skulle smelt til? Hørtes veldig interessant ut.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, k hole er rimilig kult og veldig annerledes fra syre/sopp. Man har ikke så mye angst selv om man ser universet fly forbi. Jeg fløy oppi stjernene med helt klare closed eye visuals. Føltes helt ekte. Man bør selvsagt respektere stoffet.
Professor
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Tja, så det blir nesten "omvendt" av lsd da? Litt dårlig formulert men regner med du skjønner hva jeg mener

Får skattepenger hvert øyeblikk nå, så kanskje jeg skulle smelt til? Hørtes veldig interessant ut.
Vis hele sitatet...
Med LSD og sopp er det alltid et mørke tilstede (i min erfaring) med ketamin var det ikke noe slikt mørke, men det motsatte. Det har nok med at man dissasosierer med sitt forrige sinn, og går inn i et nytt sinn. Se for deg at du blir en post-mennesklig alien i på helgefylla.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Med LSD og sopp er det alltid et mørke tilstede (i min erfaring) med ketamin var det ikke noe slikt mørke, men det motsatte. Det har nok med at man dissasosierer med sitt forrige sinn, og går inn i et nytt sinn. Se for deg at du blir en post-mennesklig alien i på helgefylla.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Jeg er enig i det med mørke som ligger der, men det kan jo kanskje være pga innholdet som ligger lagret i toppen. Takker igjen for innsiktsfulle svar
Synd at varigheten er så kort. Bomshakalaga, så har du tømt baggen. Dyrt er det også. Men en wobbly rus ja, det skal sies! Spilte CSGO med David Gilmour på øret for en stund siden. Føltes ut som jeg var en del av spillet.
Har mange ganger hatt mulighet til å prøve ketamin men har vært litt skeptisk siden enkelte kaller det «hestedop». Hva er normal dosering? Er det lett å overdosere? Har lyst å teste det ut etterhvert
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Har mange ganger hatt mulighet til å prøve ketamin men har vært litt skeptisk siden enkelte kaller det «hestedop». Hva er normal dosering? Er det lett å overdosere? Har lyst å teste det ut etterhvert
Vis hele sitatet...
Jeg foretrekker en strørre dose på 50-80mg. Vet det er mange som liker små linjer og justere ofte, personlig liker jeg en stor lisse og være helt blæsta i en halv time
Anonym bruker
"Vant Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil bare legge til at samtlige poster fra TS som beskriver rusopplevelser avviker ganske sterkt fra mine egne, minst en av oss er sannsynligvis en jævla skrue. "Høy" av ketamin? Bedøvelse og dissosiasjon fra kroppen, men samtidig trippy og ren tankegang, dog noget sakket ned, morsom og rar. K-hole skulle vært obligatorisk forresten, makan til egooppløsning har jeg kun opplevd på store doser (500+ mcg eller 4-5 g flein), men dette er naturlig nok en mye mer slitsom opplevelse. Ketamin er relativt trygt og spør du meg den nest beste inngangsporten til psykedelika etter cannabis. Synd det er så lite tilgjengelig, varer kort og er dyrt, som nevnt. I tillegg til at man sjelden vet hvilken type man får. Noen som vet hvilken som er den vanligste man får her til lands?
Anonym bruker
"Vant Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri klart å overdosere, man mister kontroll over kroppen lenge og ligger rett ut på sofaen før det skjer litt som med dmt
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Jeg tror "mørket" fra psyken din fortsatt er der, du bare er veldig beskytta mot det. Kan se på det som en kuriositet istedet for å måtte konfrontere det. Jeg er fryktelig følsom for stimuli på psykedelia eller bare mye weed. Skal veldig lite til for musikk eller en film å freake meg ut når jeg er på tur. Trenger ikke være skrekkfilm engang, bare litt dårlige vibber og drama.
Men ikke på ketamin! Emosjonell robot supermann. Knuser ting, blør og roter mens jeg storkoser meg. Ler og får oppheng i morbide grindhouse greier med så elendig "moral og budskap" at de hadde måtte spurt opp til to ganger for å bli akseptert av KRF.
Sist endret av Bothrops; 24. april 2020 kl. 22:47.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette du observerer er jo nettopp fordi at ketamin ikke er et psykedelisk stoff, det er et dissosiativt stoff som også gir eufori.

Verdien med psykedeliske stoffer er at det kan tvinge deg til å se på sider av deg selv du ofte ignorerer eller ikke vil se, det kan være særs ubehagelig, men de fleste med noe erfaring vil være enige i at man kan lære fra bad-trips, man kan få motivasjonen til å jobbe med de kjipe sidene av seg selv.
Det du higher etter med ketamin er ikke noe forskjell fra annen rusbruk for å unslippe virkeligheten, og uten måtehold så kan det gå ille.
Professor
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Dette du observerer er jo nettopp fordi at ketamin ikke er et psykedelisk stoff, det er et dissosiativt stoff som også gir eufori.

Verdien med psykedeliske stoffer er at det kan tvinge deg til å se på sider av deg selv du ofte ignorerer eller ikke vil se, det kan være særs ubehagelig, men de fleste med noe erfaring vil være enige i at man kan lære fra bad-trips, man kan få motivasjonen til å jobbe med de kjipe sidene av seg selv.
Det du higher etter med ketamin er ikke noe forskjell fra annen rusbruk for å unslippe virkeligheten, og uten måtehold så kan det gå ille.
Vis hele sitatet...
Ja, hvis man er disponert for avhengighet ville jeg holdt meg unna ketamin, da tømmes pengeboken fort, og det kan dessuten førte til alvorlige problemer med tisseblæren ved rekreasjonelt overforbruk, i verste fall må den fjernes, hvis ketamin blir diett. Ketamin er noe en kan ta et par ganger i måneden.

Bruk av psykedelika er ikke nødvendigvis en måte å unnslippe virkeligheten på. Først og fremst er virkeligheten noe som pågår i ens eget hode, og er foranderlig. Hvis en kan ta med seg erfaringer en har på psykedelika så er det ikke en måte å unnslippe virkeligheten på, men en måte å forandre den på.
Sist endret av Hans Høyhet; 25. april 2020 kl. 03:46.