Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 890
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann..

Har hadd tre utslag på alkohol urinprøver. Går på prøver grunnet hasj - sluttet for ett år siden, men de sjekker også for alkohol. Det har aldri vært et tema før, men nå ble det plutselig det.. Jeg har alle mine barn hjemme hos meg nå og skal i møte neste uke ang alkohol. Sist peth prøve gav 0,01 i utslag noe som er langt under normalt inntak i Norge. Nå er de litt påån grunnet tre utslag ang alkohol.. Hva skal en si i møte? Hvordan forsvare eller komme med konkrete argument ang dette tema? Har vist til mer eller mindre null inntak tidligere, så synes dette er litt spesielt at dette plutselig skal være et tema, samt at de spiller på at jeg er enke som også er noe de bruker mot meg <3
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja vet ikke helt hva som er bra å si jeg. At du tok deg en pils kvelden før? Lover jo ikke så bra tre ganger på rad dagen før ukedag men.. Jeg har aldri hørt om at de tester for alkohol der det ikke tidligere er rapportert alkoholmisbruk. Kan det være noen rundt deg som har tipset barnevernet om enten alkomisbruk eller aggressiv oppførsel når du er full? (Isåfall er det jo veldig viktig å være avholds for alles del)
Hvis du hadde 0.01 i utslag så kan du jo si at du spiste konjakkuler eller noe sånt. 0.01 er jo ikke stort. Skyt meg hvis jeg tar feil, men tror det skal veldig lite til for å få utslag på peth. Det sa i allef all en sykepleier til meg tidligere for en stund siden.